Öttel kevesebb színben lesz rendelhető a Giulia és a Stelvio

2021-05-22  Alfa Amore
Hamarosan egyszerűsítik és optimalizálják a Giulia és a Stelvio felszereltségét. Eltűnnek színek, az új exra fényezésekre viszont jó sokat kell majd várni.
Hírek >> 2021  

Az Alfa Amore információi szerint hamarosan öttel csökkenni fog a Giuliához és a Stelvióhoz rendelhető színek száma. Nemcsak színekből lesz kevesebb, az alufelni-variációk is csökkennek, és a kárpitok is kevesebb változatban lesznek elérhetők. A változások a következő hetekben lépnek életbe.

A Giulia egészen mostanáig 17 színeben volt kapható, ezek közül ötöt kivezetnek. Nem lesz már Alfa fekete, Stromboli szürke, Silverstone szürke, sem pedig Montecarlo kék, és talán legjobban ez fog fájni: megszűnik a Competizione piros gyöngyház fényezés is.


2019-ben bemutatták az Ocra sárga fényezést, azóta várjuk. Végre rendelhető!

Az idéntől rendelhető új színek, az Ocra sárga és a Montreal zöld maradnak. Magyarországra még egy sem érkezett ezekből. Montreal zöld rendelés már több is volt, úgy tudjuk, hogy ezeket az autókat mostanában gyártják.

A Montreal zöld és a Trofeo fehér színek kizárólag a Quadrifoglio modellhez lesznek rendehetők, de az (AlfaCityben bemutatott) Ocra sárga a Veloce modellekhez is választható.


Keveset rendeltek, így nem lesz már többé Silverstone szürke, sem Montecarlo kék

A Stelvio színskálája is átalakul. A jelenleg elérhető 16 szín közül öt megszűnik. Nem lesz már Silverstone szürke, Stromboli szürke, Montecarlo kék, Competizione piros, sem pedig Trofeo fehér gyöngyház fényezés sem. Kizárólag a Stelvio Quadrifogliohóz rendelhető a Montreal zöld szín.

Aki háromrétegű gyöngyház fényezést választ, például a két új szín közül a Montreal zöldet vagy az Ocra sárgát szeretné, az készüljön fel arra, hogy autója gyártása akár majdnem egy év is lehet, de a minimum szállítási idő is majdnem 10 hónap lesz. 


viszlát Rosso Competizione!

Az alufelnik közül összesen hetet engednek majd el a Giuliánál és a Stelviónál is. Előbbinél 8, utóbbinál 9 féle keréktárcsa lesz elérhető a továbbiakban.

A belsők terén is változik a kínálat. Se a Giuliához, se a Stelvióhoz nem lesz már rendelhető egyik barna bőrkárpit sem. Érdekesség, hogy a Velocéhoz eddig háromféle színben rendelhettünk perforált bőrülést és négyféle prémium bőrbelső is elérhető volt, de a változtatás után már csak fekete és piros perforált bőrrel rendelhető ezen a szinten az autó. A Veloce Ti-nél eddig piros és zöld varrással is kérhettük a bőr/alcantara sportüléseket, mostantól már csak fekete lesz. 

A Super felszereltségi szinten eddig rendelhető volt bőrülés az autóba, mostantól már csak a bőr-szövet kombinációjú üléseket lehet kérni.

A racionalizálását azzal indokolja a Stellantis, hogy ezeket a felszereltségeket, színeket alacsonyabb számban rendelték. 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-01 18:38:41 // 39487
Nem mondom, hogy nem ülök kényelmesebben a Veloce ülésekben, mint anno a Ti-ben, de a Giu-ban még nem találtam meg azt a pozíciót, ami kényelmes is, ill. értelme lenne a combtámasznak, azért próbálkoztam a magasítással, viszont miután ez sikerült és értelmet is nyert a combtámasz állíthatósága, addigra pont átment a Ti fekvős pozijába ami meg nem volt kényelmes itt még rövid távon sem. :-)
Shadin2025-07-01 18:35:44 // 39486
Eskü nem vagyok nepper, de van egy AAWirteless (ONE) és egy friss ropogós AAWireless TWO+ AA adapterem, ha valakit érdekel :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.