Itt vannak a 2023-as Giulia és Stelvio reklámfilmjei

2023-03-09  Alfa Amore
Megérkeztek a 2023-as modellév új reklámfilmjei. Végre piros Alfákat látunk újra a reklámokban, de azért van, ami nem tetszik.
Hírek >> 2023  

Az érzelmekre próbál hatni, illetve pont azt szeretné megmagyarázni a két új reklámfilm, hogy az Alfa Romeo az érzelmekre hat.

A 30 másodperces spotok látványosra sikerültek, az Alfák izgalmas útvonalakon haladnak, miközben egy remek olasz dal szól, de az angol narrátor hangja olyan monoton, hogy teljesen megöli az élményt. A női hang felhívja a figyelmet arra, hogy az ember érrendszere 100 ezer kilométer hosszú, majd hozzáteszi: "Hagyjuk, hogy az új érzelmek végigáramoljanak rajta!"

Reméljük, hogy az olasz változat narrátora nagyobb beleéléssel dolgozott - sajnos az olasz piacra készült spotok még nem kerültek fel a netre.

Addig is itt vannak az angol verziók. Írjátok meg kommentben, hogy Nektek hogy tetszenek!

Giulia:

 Stelvio: 

 

A 2023-as modellek már a hazai kereskedésekben is rendelhetőek, a Giulia 20.400.000 forinttól, míg a Stelvio 21.700.000 forinttól indul. A videókban is látható etna piros, háromrétetű gyöngyházfényezés felára 1.490.000 forint.

Olvasd el az árakról szóló cikkünket!

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-05-09 08:05:32 // 39132
Van akkuteszterem Százhalombattán vagy valahol félúton :-)
SD2025-05-08 22:56:39 // 39131
Csak annyiból számít, ha pl. Cellazárlatos az akksid akkor most jól megterhelted a generátort.
De ha nem pukkadt szét és továbbra is megvan a 14V akkor nincs gond.
Igazából a bizonyságot nyert hogy az akksi hamar merül nem tartja a fesz-t akor én mielőbb kukáznám mert még 155-ón egyszer nekem vitte a generátort is a szar akksi.
De a Giulia intelligens szerkezet, a festültség ingadozást a sok számítógép miatt nem tolerálja, én mindig csepptöltőzök (my22) eddig ok.

Lehetne gond az indító relék sora is ami a jobb elsö kerékjárat elött van de most az első az akku.
Legkózelebb ha hetekre magára hagyod előbb mérés aztán tóltés és utána indítás, ez egy új akksinál nem gond de ha régi az nem fogja viselni.
denil12025-05-08 20:33:45 // 39130
nem tudom,h megoldódott e, de végül sikerült bebikázni.
12.3V körül megpróbáltam beindítani, felesleges volt, le is szívta az akksit megint 7-8V környékére.
Aztán jött a szomszéd, szintén diesellel és azzal sikerült beröffinteni a másodjára, aztán mentem vele az M5-ön egy magas fordulatosat.

Egyébként a mai autóknál ez számít?
Mármint még mindig van összefüggés a generátor töltése és a fordulatszám között vagy ez csak bennem maradt meg még a régebbi autók kapcsán?

Mindenesetre 2x is beindítottam, pöc-röff, a töltés 13 alatt van picivel, de ráraktam csepptöltőre, mert jól láthatóan a generátor nem töltötte fel teljesen.