Itt vannak a 2023-as Giulia és Stelvio reklámfilmjei

2023-03-09  Alfa Amore
Megérkeztek a 2023-as modellév új reklámfilmjei. Végre piros Alfákat látunk újra a reklámokban, de azért van, ami nem tetszik.
Hírek >> 2023  

Az érzelmekre próbál hatni, illetve pont azt szeretné megmagyarázni a két új reklámfilm, hogy az Alfa Romeo az érzelmekre hat.

A 30 másodperces spotok látványosra sikerültek, az Alfák izgalmas útvonalakon haladnak, miközben egy remek olasz dal szól, de az angol narrátor hangja olyan monoton, hogy teljesen megöli az élményt. A női hang felhívja a figyelmet arra, hogy az ember érrendszere 100 ezer kilométer hosszú, majd hozzáteszi: "Hagyjuk, hogy az új érzelmek végigáramoljanak rajta!"

Reméljük, hogy az olasz változat narrátora nagyobb beleéléssel dolgozott - sajnos az olasz piacra készült spotok még nem kerültek fel a netre.

Addig is itt vannak az angol verziók. Írjátok meg kommentben, hogy Nektek hogy tetszenek!

Giulia:

 Stelvio: 

 

A 2023-as modellek már a hazai kereskedésekben is rendelhetőek, a Giulia 20.400.000 forinttól, míg a Stelvio 21.700.000 forinttól indul. A videókban is látható etna piros, háromrétetű gyöngyházfényezés felára 1.490.000 forint.

Olvasd el az árakról szóló cikkünket!

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.
Liquid2025-07-01 12:25:49 // 39484
+1, a TI ülés csak fekve volt jó :)
érdekes módon az Alfatex-ben lehetett értelmesebben ülni.
SD2025-07-01 12:07:17 // 39483
amire rászoktam még hogy szinte az oldalán fekszik a lábfejem a gázpedálon, és szerintem ez nem helyes élettanilag, mert hiába egy picit csavaritás és már helyén s van a féken.. de mégis jobb ha felfele áll a lábfejem és úgy lépek át.. mert a térd izület és a boka izület nem csavarodik, ami hosszabb úton lehet már gond.

ez most saját felfedezés mert simán tud panaszokat okozni egy ilyen izületi terhelés