Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
kando.2005-07-13 18:52:04 // 7037
	Azt kérdezném, hogy ha a hátsó spirálrugók töröttek, az mennyire látszódik az autón? Mennyire kellene a fenekének ,,lógni'' ? Vagy el tud ez törni úgy is, hogy szemmel nem látszódik, és szinte vízszintesen áll az autó ?
	
Vega2005-07-13 16:35:23 // 7036
	Rendicsek...holnap meg van egy korom egy autovillamossagis sracnal...mert mint kiderult nem kizart ,hogy onindito mondta be az unalmas...annak viszont baszottul nem orulnek mert nem 2 forintomba fog kerulni..ellenben ha gyujtaskapcsolo akkor mindenkeppen szolok neked!!! Ha holnap ra tud nezni es nem zavar el a faszba akkor mar holnap meg tudom mondani ,hogy kell e vagy sem!
Mellesleg igy a kompressziomeres is elmaradt...igy nem naon tudnam atforgatni a mocit a mereshez :)))
	
A türelem nem villogó benzin lámpát teremt.
Mikor nekem ue. volt fel tudtak hozni olyan érveket a szervízben ami alapján meggyőztek nem érdemes 1 napra otthagynom az autót .... szétbombázni stb. Előtte lehetne probálkozni egy kis kontakt tisztítással.
	
Tommaso 1592005-07-13 15:10:58 // 7034
	Már kaptam egy telefonszámot,thx!
	
Tommaso 1592005-07-13 15:10:24 // 7033
	Azt olvasgattam,köszi szépen,de azóta beletettem 400 km-ert,kocsikáztam a jó minőségű pesti utakon is ,megáltam autólejáróban,fékeztem erőset,de semmi:(((
De azért köszi
	
Én már írtam neked igaz hátrébb van. Na még 1x.
A code szerintem azért mert koszos a gyűrű. A gyújtás kapcsoló műanyag takarót leszeded kipucolod és elvileg kész.
Benzin lámpa, ne foglalkozz vele ilyen. De 1x majd meggyógyul magától.
	
a2005-07-13 15:06:26 // 7030
	Passz... elektromos parajelenségekkel ne márkaszervízbe vidd, hanem egy olaszspecifikus ampervadászhoz!
	
Tommaso 1592005-07-13 15:01:56 // 7029
	Sziasztok!Ez a problémám még sajna aktuális,pedig már a telitanklással is próbálkoztam!
Esetleg valaki még hozzá tudna e szólni a témához,mielőtt a szervízbe hagyok ki tudja mennyit??:(((
	
a2005-07-13 14:57:47 // 7028
	Nem úgy megy ez :)
A 156-ot Szegeden bontjuk szét (mint ahogyan a szerelőműhely is ott van). A társam előkeresi a gyujtáskapcsolót, leteszteli, hogy jó-e, és a jövő 7 elején felküldi nekem futárral. Akkor jöhetsz érte. Én Pesten vagyok. Ha sürgős a dolog, feladathatom postán, akkor van postaköltség is, de akkor a jövő 7 első napjaiban nálad van. 
Ha a kapcsoló nem jó, vagy nem megy bele mégsem, akkor természetesen visszaveszem.
	
Vega2005-07-13 14:35:58 // 7027
	egy ora mulva jovok..akkor megbeszeljuk...haza kell dobjam a kedvesemet!
	
Vega2005-07-13 14:34:50 // 7026
	megdumaltuk.....hol vagy te helyileg elerheto? mert akkor holnap elszaladnek erte...CSAK jo legyen hozza!
	
a2005-07-13 14:30:52 // 7025
	Lehet cserélni, láttam már olyat, hogy cserélt fej volt magyar kulcson.
	
a2005-07-13 14:29:52 // 7024
	5k huf... immoval, mindennel.
	
Vega2005-07-13 14:23:06 // 7023
	igen igy van itt is...van egy tekercs korulotte..az csekkeli le...
tehat ebben az esetben ha kicserelem a gyujtaskapcsolot akkor annak a kulcsaval nem fog indulni az auto..csak ha odarakom a regi kulcsot is...
vagy annak a fejebe atrakom az uj kulcsot...
de megneztem...elegge bele van ontve...hogy a fenebe csereljem ki a kulcs reszt a fejeben? hazgyarilag nem fog menni..
	
bb182005-07-13 14:19:39 // 7022
	egyébiránt álltalában egy tekercs van a kapcsolo körül ami küldi a jelet az elektronikának ( offokat ismerek ezt spec nem ) ugyhogy a gyujtáskapcsolotol nem függ, hanem a máshova beépitett elektronikátol. igy lehetett bmv-t is lopni.
	
Vega2005-07-13 14:16:52 // 7021
	szerintem majdnem biztos ,hogy jo!!! Mennyit kersz erte?
nemsokara megyek el itthonrol...es egy alfas mellett vezet el az utan...ha nyitva van beugrok hozza...megkerdezem ott is!
	
a2005-07-13 14:15:01 // 7020
	Ha az 56-ban lévő jó bele, akkor tudok egy bontottat, pici pénzért.
	
Vega2005-07-13 14:12:45 // 7019
	na ennek orulok!
Szerintetek honnan szuljek naon gyorsan egy gyujtaskapcsolot? 145-osbe kene....bontott is megteszi...sot!!!!
	
a2005-07-13 14:08:54 // 7018
	kulcs = nyelv + műanyag fej, a beleöntött okossággal.
	
a2005-07-13 14:07:59 // 7017
	Szerintem a gyújtáskapcsoló kötött a kulcshoz, nem a motor a gyújtáskapcsolóhoz vagy a kulcshoz.
	
Vega2005-07-13 14:07:04 // 7016
	na akkor meg is valaszoltad a kerdesemet :D
	
a2005-07-13 14:06:43 // 7015
	Nincs két olyan autó, ami erre a hibára egyforma tüneteket produkál... Pláne egy halódó, de még teljesen nem halott LMM esetén...
	
Vega2005-07-13 14:06:36 // 7014
	persze a kulcs fejeben van...ugy gondoltam en is!
csak mondom ,hogy akkor a kulcsnak es a gyujtaskapcsolonak kell passzolnia vagy a kulcsnak es a motornak?! ez itt a nagy kerdes
mert akkor a regi kulcsoz is oda kell dugnom mikor inditani akarok az ujal...
	
a2005-07-13 14:05:54 // 7013
	legalábbis mi amikor próbáltunk egy kulcstörött 156-ot másolt kulccsal indítani, ha odaraktam a régi kulcs fejét a másolt kulcs mellé indításkor, akkor indult. Különben nem. Szóval azon tuti nem a kulcsban volt a "titok".
	
Vega2005-07-13 14:04:28 // 7012
	Igen, kisertetiesen hasonlitanak a tunetek...csak a kerdes az ,hogy neki is uresben hasonloan viselkedik e, tehat ott is nagyon nehezen veszi alulrol a fordulatot...es ,hogy gaz elvetelekor lassan is esik e vissza...
	
a2005-07-13 14:04:24 // 7011
	Őszintén szólva a kulcsban szerintem semmiféle kód nincs... Egy síma immobiliser van benne, ami a kulcs fejrészébe öntött izére old.
Símán ki lehet cserélni a kulcs nyelvét a fejekben.
	
Vega2005-07-13 14:00:27 // 7010
	Skacok!
Ha beszart a gyujtaskapcsolo es ujat veszek...ahhoz kapok uj kulcsot is ugye...ilyenkor mi van a koddal? A gyujtaskapcsolonak es a kulcsnak kell  megegyeznie a kod szerint vagy a gyujtaskapcsolo csak lecsekkeli es elkuldi a motornak a kodot es ugy indul a motor? 
Mert most csak veszek egy csujtaskapcsolot es kesz...vagy mehetek kodkartyaert ,hogy az uj kulcsot atkodoljak meg minden szar...
	
Cgo2005-07-13 12:16:10 // 7009
	
	
Cgo2005-07-13 12:13:31 // 7008
	
	
a2005-07-13 11:16:18 // 7007
	Xenonszettekkel vigyázni kell, mert ha úgy van beszerelve, hogy nem magasságállítós, akkor azért a rendőr szólhat!
A 60k-s és a 260k-s xenon között épp a magasságállító a fő különbség.
Ha valaki rászánja magát az olcsóra, akkor a régit is tartsa meg, mert műszaki előtt illik visszacserélni... Olcsóbb, mint a vizsgabiztosnak fizetni :)))
	
a2005-07-13 11:13:28 // 7006
	Remélem ezt Vega is olvassa, mert az ő autója ugyanezeket a tüneteket produkálja...
	
BF1562005-07-12 23:04:03 // 7005
	Srácok nektek mennyit tölt a generátor klímával és tompitottal?
Nekem csak 13,7V :(
	
GEORGE2005-07-12 22:51:50 // 7004
	Szeva!,
Miért is venné el a rendőr a forgalmidat???
Sajna nekem is volt ilyen gondom, és egyre többfelől hallom a lámpa belsejének a leszakadását!
Én szétszedtem de sajna javíthatatlan :-(((((
Aztán vettem a bontóban 2db Hellát, amilyen az eredeti is volt 17'000Ft-ért a kettöt s azota nincs gondom.
Az utángyártottról lebeszélnélek a saját tapasztalatom alapján!!
Beszerelték a barátomnak a szervízben és csak addig volt jó mig az állítócsavarhoz hozzá nyúltak!!
Gariban cserélték de a 2. lámpa is így járt!!
Ekkor Hellát vett a barátom bele és, jééééé az meg jó lett, és még állítani is lehet.
Ez megint csak saját tapasztalaton alapuló történet volt.
Üdv.:GEORGE
	
Barni1472005-07-12 22:37:05 // 7003
	Miért vennék el?
Ha nem jó akkor vegyél újat. Én is azt tettem. Igaz ez nem motoros, nem Hella , de legalább oda világít ahova kell.:-))
	
GEORGE2005-07-12 22:35:18 // 7002
	Hol vetted?? menyiért?? csak ha nem titok:-))
	
kando.2005-07-12 22:17:57 // 7001
	Asszem tényleg az intercooler lesz, mivel gyanúsan közel van a turbóhoz (végül is szinte alatta van)...
	
Sasi2005-07-12 20:52:11 // 7000
	Én határozottan éreztem a különbséget az új légtömegmérővel. A réginél ingadozott az alapjárat és alacsony fordulatszámnál olyan lomha volt néha a verda, mintha "letapadtam" volna az aszfaltra. Majd 2500-as fordulatnál hirtelen megjött az erő, mintha seggberúgták volna a kocsit. A cserével ezek a tünetek egycsapásra megszűntek. 
Na nem mondom, ha spórolni akartam volna a cserén, akkor még évekig is el tudtam volna járni a rossz légtömegmérővel, de jobb a lelkemnek, ha rendben van a gép...
Sasi
	
Ékszij2005-07-12 14:49:01 // 6999
	A 156-ba néztem én is xenont a legolcsóbb 60ezer volt /korea/. Nekem azt mondták minél kékebb a fény annál gyengébb az erősség...
	
A gyári xenon szett a 147-be 235 db papír. Biztosan nem véletlenül. :)
	
Fritzee2005-07-12 14:18:26 // 6997
	Üdv Mindenki!
Az a helyzte, hogy szeretnék a 147-esembe egy xenon szettet vásárolni. Kaptam is egy ajánlatot egy helyről (www.xenonlampa.hu), hogy egy 6000K-s szettet ba is raknak nekem összesen 80e Ft-ért. 
A kérdés csak az, hogy mennyire fog ez jól működni, itt konkrétan a megváltozott optikai tualjdonságokra gondolok, mert az eredeti lámpatestben a tükör eredetileg halogén izzóhoz készült. Egyesek azt mondják, hogy ezekhez az utólagos xenonokhoz megfelelő ez is, mások azt mondják, hogy így vannak gondok vele.
Egyébként egy gyári xenonos lámpatest mennyibe kerülne, s hol lehetne jó áron venni?
Előre is köszi!
	
kapeka (Nagyvad)2005-07-12 14:02:58 // 6996
	Javítsál ki ha tévedek, de a TD-motornál szemből nézve a bal oldalon a lökhárító és a doblemez között az intercooler leledzik. Ennél a motornál én nem tudok olajhűtőről, de ha valaki igen, az szóljon, mert most már én is kíváncsi lettem!
	
toto2005-07-12 13:53:04 // 6995
	Szia!!!
Van olajhütője!!!A lökhárító mögött!!
	
kapeka (Nagyvad)2005-07-12 13:51:28 // 6994
	Az biza az intercooler!
	
Ékszij2005-07-12 13:49:26 // 6993
	Sikerült megcsinálnom hogy ne villogjon a klimavisszajelző amikor ráadom a gyújtást+jó legyen  a hőmérő:) - az elektromos hibák a halálom...
	
Cgo2005-07-12 13:36:19 // 6992
	sziasztok, 145/6 elso lampajavitasra meg mindig nem talaltunk ki semmi ujat? azzal fenyegetnek, hogy az elso rendor elveszi a kocsi papirjait
	
kertecs2005-07-12 08:27:07 // 6991
	Sejtettem, de nem akartam "helytelen szerzőt" megjelölni : ))
	
Thomika2005-07-11 21:54:06 // 6990
	Paco:
 Ma reggel szétszedtem a kormány melletti burkolatot,hogy hozzáférjek a többi reléhez,meg fuse-hoz. Mondanom sem kell, a kép ami fogadott, cseppet sem egyezik sem a manualban található rajzzal,sem a gyári gépkönyvben találhatóval. Találtam ugyan 2 25A-s biztit , kizárásos alapon ez lehetett az ablaké, mivel ha bármelyiket kiszedtem akkor már a bal oldalon sem ment. Ha a bal kapcsolót nyomkodtam volt relé kattanás,ha jobb oldalit (bármelyik ajtón),akkor se kép se hang! Úgyhogy hétvégén mindenképp megrohamoználak,feltéve,ha Neked is jó! Most nagy szükség lesz a tapasztalataidra!:)
	
Thomika2005-07-11 21:49:14 // 6989
	Még valaki Uraim?? :)))))) Egyéb ajánlat??!! :PP
 viccet félretéve,köszönöm a felajánlásokat!:)  Holnap kitisztítom a LMM-et, meg kap új légszűrőt. Aztán meglátjuk. Utána legalább ezeket kizárhatom...Amúgy azóta nem jött elő ez a hiba! 
 Ma kapott a gép új olajat,természetesen 20K-t :), naggyon boldog volt tőle,még ebben az esőben is boldogan gurult hazafelé:))
	
kando.2005-07-11 20:00:08 // 6988
	Nem vagyok még túlzottan jártas az autómmal kapcsolatban, de a 33-asnak is van olajhűtője? (1.8TD)
Vagy mi lehet az a ,,rácsos-lemezes'' dolog az egyik kerék mellett, a motortér alatt...?
	
Online tag
0
		Vendég0
441
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

