Ferke2009-09-08 20:30:29 // 24723
	Igen, emlékszem, anno ezek a képek voltak már itt fent.
	
Atttis2009-09-08 20:18:06 // 24722
	
	
Ferke2009-09-08 16:25:36 // 24721
	Vársz vele kb fél napot, majd ismét bekapcsolod...akkor kérni fogja már a kódot....minél többször rontod el, annál tovább kell várni, hogy újra kérje:)))
milyen sprintben van ez??:DDDDDDD
	
milyen sprintben van ez??:DDDDDDD
kesa2009-09-08 00:39:22 // 24720
	Szerencsétlen autó :(!
Félig kiégett, vagy mitől nézhet ki így?
	
Félig kiégett, vagy mitől nézhet ki így?
pb_2009-09-07 22:30:17 // 24719
	Lehet, hogy rossz helyre sikerült, ez a hsz, de a Sprintekbe nem hiszem, hogy gyárilag kódos magnót tettek volna.
	
alfa1562009-09-07 17:05:33 // 24718
	Srácok segítség kellene , kikelett vennem a magnót a kocsibol mert égőt cseréltem. A magnó kodot kért. Vagy rosszat ütöttem vagy rossz gombot nyomtam nemtom de most meg csak vonalkák vannak a kijelzőn nem kér ill. nemlehet beütni kódot mit tegyek?
	
Atttis2009-09-07 16:26:38 // 24717
	Jah apropó!
A vezérlés állításnál a szíjtárcsán semmi féle jelölés nincs az imbuszos hengerfejnél!
Le kell venni a szelep fedelet és ott a vezérműházon és a vez.tengelyen van egy jelölés, aminek egybe kell esnie!
(Nem most jöttem rá már mikor össze lett rakva a motor rá pár napra, amit beraktatok képet az után egy picivel)
	
A vezérlés állításnál a szíjtárcsán semmi féle jelölés nincs az imbuszos hengerfejnél!
Le kell venni a szelep fedelet és ott a vezérműházon és a vez.tengelyen van egy jelölés, aminek egybe kell esnie!
(Nem most jöttem rá már mikor össze lett rakva a motor rá pár napra, amit beraktatok képet az után egy picivel)
Atttis2009-09-07 16:04:30 // 24716
	Én nem akarok venni, majd idővel esetleg 16v-t addi meg gyári marad!
	
pb_2009-09-07 15:55:02 // 24715
	Azért, az sem Lhanyagol6ó dolog.)
	
Ferke2009-09-07 15:49:22 // 24714
	Ha a többi megvan, akkor az legyen a legkevesebb:)))
	
Ferke2009-09-07 10:39:41 // 24712
	Kéne hozzá rendesen elhivatottság, lóvé és idő:S
	
pb_2009-09-07 09:15:09 // 24711
	Nem a magunk fajtáknak való meló.)))
	
sprint832009-09-07 09:13:02 // 24710
	Ez elég siralmas állapotban van. Kár érte. Bár sok pénzel biztos talpra lehetne állítani.
	
Dekka2009-09-07 09:12:05 // 24709
	most komoly melóról vagy lehetetlenről beszélünk? :D
	
Ferke2009-09-07 09:08:36 // 24708
	Megmutassam, hogy mi ígérkezik komoly melónak?!:))))
Na, ebbe vágjon bele valaki!:))))
A komoly meló...
	
Na, ebbe vágjon bele valaki!:))))
A komoly meló...
pb_2009-09-07 09:05:43 // 24707
	Hát jah, de a legfontosabb, hogy maga a blokköntvény jó legyen.
	
Ferke2009-09-07 09:02:41 // 24706
	Így van...de még akkor is abból kell kiindulni, hogy a hfejekre inkább teljes felújítást jósolunk, aztán legfeljebb mégsem kell, és kellemes meglepetés ér minket...
	
kesa2009-09-06 22:54:45 // 24705
	Komoly melónak ígérkezik :)!
	
pb_2009-09-06 22:06:57 // 24704
	Vagy csak úgy, ha a helyszínen le lehet venni a hfejeket.
	
Kacorka2009-09-06 22:05:45 // 24703
	Azér nem szar az biztos :-)
	
Ferke2009-09-06 21:18:22 // 24702
	Ok, meggyőztél...:) Most már fotó nélkül is elhiszem!:-DDD
	
Whiteskull2009-09-06 21:17:47 // 24701
	Kaptam egy pár újat, csak sajnos az egyik megsérült. :))
	
Whiteskull2009-09-06 21:16:16 // 24700
	Carello 454 van ráírva. :)))
	
Ferke2009-09-06 21:16:00 // 24699
	Na ja, vagy carello...csak valamiért az rémlett, hpgy a krómosból csak siem volt...de akkor ezek szerint nem csak...:)
Holnap túrok Atttisnak is cuccot, úgyhogy ráveszem magam, és megpróbálom lecsalogatni azt a dobozt is:)
	
Holnap túrok Atttisnak is cuccot, úgyhogy ráveszem magam, és megpróbálom lecsalogatni azt a dobozt is:)
Whiteskull2009-09-06 21:11:35 // 24698
	Milyen? Carello a lámpa azt hiszem. :)))
	
Ferke2009-09-06 21:10:30 // 24697
	Hűűha, ehhez nagyot kell túrnom. Elvileg kéne, hogy legyen, de nagyon hátul van az a doboz a padláson...mennyire sürgős?:)
Ez siem üveg egyébként, ugye? Csak hogy ráismerjek egyáltalán...:))
	
Ez siem üveg egyébként, ugye? Csak hogy ráismerjek egyáltalán...:))
Whiteskull2009-09-06 20:51:13 // 24696
	Szia! :))
Krómos tompítotthoz van fényszóró üveged?
	
Krómos tompítotthoz van fényszóró üveged?
Ferke2009-09-06 20:48:59 // 24695
	Soha ne vegyél egyben boxermotort....én sem adok el többet egyben boxermotort. Ez is egy jó tanács, érdemes megfontolni:)))
	
Atttis2009-09-06 20:03:57 // 24694
	Na mindegy attól még tisztességesen lett összerakva ennyi pénzből jobban ti sem raktátok volna össze :((
Majd most ha nem lesz jó akkor olyanra csinálom, hogy megirigyelné a római pápa is.
Tudok egy eladó 1.7 8v motort, karbikkal. Nem tudni milyen állapotú, de hamarosan kiderül. Nem kell esetleg valakinek jó pínzér?
Ha igen írjatok neki:Lalinak
	
Majd most ha nem lesz jó akkor olyanra csinálom, hogy megirigyelné a római pápa is.
Tudok egy eladó 1.7 8v motort, karbikkal. Nem tudni milyen állapotú, de hamarosan kiderül. Nem kell esetleg valakinek jó pínzér?
Ha igen írjatok neki:Lalinak
sprint832009-09-06 16:57:51 // 24693
	Csatlakoznék ahoz amit pb_ írt. Nem bántásból mondjuk itt a dolgokat, de ezek a dolgok tényleg nyilván valóak. A csapágy dolog is szerintem olyan, hogy az vagy jó a helyére vagy nem és nem kezd el lógni egy kis használat után.És ha már eleve úgy van összerakva a motor, hogy szar vele akkor az már nem nevezhető tisztességes összerakásnak. Nekem amikor megforgott a gyűrű, az első dolgom az volt, ha már ki van belezve az egész motor, hogy szétszedek megnézek mindent ami szemmel látható és mérhető. És ha már ott vagyok akkor az összes csapágyat kicserélem, a hf.-et elviszem hengerfejeshez kicseréltetem benne a szelepszár szimmeringeket, becsiszoltatom a szelepeket és a fészkeket. Mondjuk én még síkoltattam is őket. És amikor bekerül a motor a helyére mérek legalább egy olajnyomást, és utána jöhet a többi sallang mint pl. a karbik. Ezért írtam a múltkor, hogy türelemmel kell lenni. Ha így teszel akkor rengeteg szopástól és csomó plusz kiadástól is megkíméled magad. Nem megy 2 perc alatt minden. De ez csak egy vélemény, én így tettem és az eltelt közel 5k km alatt semmi fennakadás nem volt a motorral...
	
pb_2009-09-06 16:11:05 // 24692
	Na még 1x Lmondom a témában a véleményemet, aztán többet nem feszegetem a kérdéskört. 
Az olajpumpa probléma már rég tud6ó, ugyanis nem véletlenül lett csapágyas a motorod. Így adódik még néhány másik kérdés is, mint pl hengerfalak kopása, veztengelyek kopása. Az, hogy visszakerültek az x 100k kmet futott gyűrűk a motorba, azt inkább gányolásnak nevezném, mint tisztességes összerakásnak, amLlet, hogy soha nem lesz jó, mert zabálni fogja az olajat. A csapágyakat is be lehetett volna szerezni külön, normálisat, akkor most nem lenne velük gond. A hfejeknél biztos vagyok benne, hogy a szelepszár szimek ki van keményedve, 1,2 vezető L van kopva, és a szelepek nem zárnak normálisan. A váltókról, pedig már ránézésre lehet tudni, hogy 90%uk reccsen. A kisebb sallangokról, mint olajfolyás, karbik, gyújtás, már nem is beszélek.
Ez csak 1 vélemény volt, ami saját, ill mások tapasztalatain alapul.
	
Az olajpumpa probléma már rég tud6ó, ugyanis nem véletlenül lett csapágyas a motorod. Így adódik még néhány másik kérdés is, mint pl hengerfalak kopása, veztengelyek kopása. Az, hogy visszakerültek az x 100k kmet futott gyűrűk a motorba, azt inkább gányolásnak nevezném, mint tisztességes összerakásnak, amLlet, hogy soha nem lesz jó, mert zabálni fogja az olajat. A csapágyakat is be lehetett volna szerezni külön, normálisat, akkor most nem lenne velük gond. A hfejeknél biztos vagyok benne, hogy a szelepszár szimek ki van keményedve, 1,2 vezető L van kopva, és a szelepek nem zárnak normálisan. A váltókról, pedig már ránézésre lehet tudni, hogy 90%uk reccsen. A kisebb sallangokról, mint olajfolyás, karbik, gyújtás, már nem is beszélek.
Ez csak 1 vélemény volt, ami saját, ill mások tapasztalatain alapul.
Atttis2009-09-06 15:17:25 // 24691
	A motor tisztességesen lett összeépítve!!! (mindenkinek mondom)
Csak elmaradt a hengerfejek után húzása! (nagy hiba volt, most meg már asszem későbánat).
Azt nem tudhattam hogy 1 hónap alatt elmegy az ac, meg hogy nem nyom annyit az olajpumpa mint kellene, lehet hogy nyom is csak nem tom megmérni, mindegy mert jön a teljesen jó bele, csapágyak ról nem én tehetek sztem, hanem aki csinálta azér lógnak megint, fékek szintén, még nem is próbálhattam rendesen ki őket aztá jött ki a motor, váltó megsem reccsent miután kiértünk az m7-re 2 hét használat után kezdett reccsenni.
Más gond erre felé nem akad! Minden más jó
	
Csak elmaradt a hengerfejek után húzása! (nagy hiba volt, most meg már asszem későbánat).
Azt nem tudhattam hogy 1 hónap alatt elmegy az ac, meg hogy nem nyom annyit az olajpumpa mint kellene, lehet hogy nyom is csak nem tom megmérni, mindegy mert jön a teljesen jó bele, csapágyak ról nem én tehetek sztem, hanem aki csinálta azér lógnak megint, fékek szintén, még nem is próbálhattam rendesen ki őket aztá jött ki a motor, váltó megsem reccsent miután kiértünk az m7-re 2 hét használat után kezdett reccsenni.
Más gond erre felé nem akad! Minden más jó
sprint832009-09-06 14:39:00 // 24690
	Szerintem jobban járnál ha úgy csinálnád mint ahogy az elején is javasoltam/tuk/ ki kell venni a motort-váltót és tisztességesen összerakni akkor elkerülhetőek ezek a szívások. És ha már kint van minden akkor jobban átlátod a dolgokat, hogy mit kell esetleg cserélni.
	
Atttis2009-09-06 13:41:53 // 24689
	Má tudom mérnem megy a kicsike.
megkakukkót az ac pumpika, ez szopatott be ezér állt meg, a többi majd kiderül ha elindul megint.
	
megkakukkót az ac pumpika, ez szopatott be ezér állt meg, a többi majd kiderül ha elindul megint.
pb_2009-09-06 12:55:06 // 24688
	Asszem, nálam az összes Lég könnyen kijött.
	
sprint832009-09-06 12:47:26 // 24687
	Nekem is volt benne 2 ami szinte kiesett amikor elkezdtem nyomatni. De volt amivel küzdeni kellett.
	
pb_2009-09-06 12:41:55 // 24686
	Nálam simán ki lehetett ütni a régi szilenteket, annyira szarok voltak már. Az újakat persze satuval kellett már a helyükre tenni. A gátlók cseréje, pl alig dobott valamit a dolgon, nyilván számított, de érzésre alig.
	
sprint832009-09-06 12:17:27 // 24685
	Most fülig ért a szám az előbb nekem is amikor kerültem egyet:)) Teljesen máshogy viselkedik az autó. Meg nem volt annyira vészes meló mint hittem. Mondjuk felkészültem esztergáltattam a 2 fajta méretű szilentekhez kinyomót, és azzal szépen vissza is tudtam tolna az újakat a helyére. De azért kellett hozzá a satu ereje rendesen, volt amelyik akkorát csattant amikor megindult kifelé.
Kicseréltem a torony szilenteket is a biztonság kedvéért. De így szemre nem sokat tér el az újtól. De gondolom a gumi maga már öreg azt meg nem látni annyira.
	
Kicseréltem a torony szilenteket is a biztonság kedvéért. De így szemre nem sokat tér el az újtól. De gondolom a gumi maga már öreg azt meg nem látni annyira.
sprint832009-09-06 12:11:50 // 24684
	
	
pb_2009-09-06 11:37:47 // 24683
	Valószínűleg, azokat már széthordták a magunk fajták.)( Biztos, hogy jobb állapotban voltak, mint itt némelyik. Sztem tudod, hogy nekem melyik jön be a legjobban, és milyen párti vagyok.D A minap óltem 1 56ban, valahogy +állapítottam magam, hogy nem annyira az én világom, hiába a könyöklő, a 2.0ás motor. Pont jó volt, mert szinte Lőtte mentem a sajátommal, így könnyen össze lehetett hasonlítani. Aztán a szokásos dolgot +int +állapítottam, a klasszikus boxerek(az Arnat nem sorolnám ide) fílingjét, igen nehéz überelni.))))
	
pb_2009-09-06 11:28:14 // 24682
	Jaja, nagyot dob rajta a szilentezés. Én is +lepődtem, hogy mennyire más lett tőle, mikkor kicseréltük. Pont ezért akarom majd a hátulját is +szilentezni, bár ott még nem annyira vészes a helyzet, mint az 1.nél volt.
	
127_sud2009-09-06 08:11:35 // 24681
	Tavaly még láttam több 145/146 16V-t is a bontóban Mestre-ben. Gyönyörű volt a motortér mindegyikben, gondolom azok nem is voltak széthajtva. Amúgy nekem a régi boxerek jönnek be a legjobban karbival, utána a 16V. Az örök "vita" tárgya, karbi vs befecskendező :)
	
127_sud2009-09-06 08:06:51 // 24680
	Csak ilyenkor látja az ember, hogy apró dolgok miatt mennyivel jobb lesz az autója. 6db új szilent és mintha új lenne a gép. Örülök, hogy zsír lett a gép!
	
pb_2009-09-05 23:51:59 // 24679
	Jaja, ez mind igaz. Valószínűleg sok pro és kontra dolgot fel lehetne sorolni, de a legnagyobb baj, hogy szart mind2ből, Lég könnyen ki lehet fogni. 1et értek, én is csak a 16vre állnék rá, nem is tudom miért.D
	
Kacorka2009-09-05 22:48:50 // 24678
	Még nem, azért 30 nap kell.
	
kesa2009-09-05 22:46:15 // 24677
	Már le is zárták a nyomozást?
Mondjuk persze, különben a biztosító még nem került volna képbe...
	
Mondjuk persze, különben a biztosító még nem került volna képbe...
Kacorka2009-09-05 22:32:14 // 24676
	Szerinted?
Kiváncsi leszek mit mond a biztosító.
	
Kiváncsi leszek mit mond a biztosító.
kesa2009-09-05 22:30:11 // 24675
	Bassz...
Rendőrség legalább nyomoz ilyen szálon? Mert az ilyesmi elég egyértelmű tud lenni. Leinformált kocsi, összes adatával, lakcímeddel, kulcsival leadva órákra egy szervízben...
	
Rendőrség legalább nyomoz ilyen szálon? Mert az ilyesmi elég egyértelmű tud lenni. Leinformált kocsi, összes adatával, lakcímeddel, kulcsival leadva órákra egy szervízben...
Kacorka2009-09-05 22:28:24 // 24674
	Hát igen a szokásos sztori, nemrég volt szervízben....
	
Online tag
3
		Vendég3
504
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


