Jó cuccnak tűnik, csak egy 12 mm-es fúró kell a beépítéshez. Nekem meg max 10-es van itthon...
Délelőtt mentem fedetlen fővel, még elkelt volna. Be is csuktam a tetőt egy darabon. Aztán délután már nem kellett.
Miután új vért kapott és Csöri is közölte, hogy rendben a Vas, kicsit megkergettem. Szerintem jobban megy, mint a régi :-)
Úgy néz ki, hogy a királyi posta nem igazán működik.
Tegnap hajnalban átadták a csomagot nekik, azóta semmi hír a csomagról. A posta csomagkövetése szerint átadták nekik, ennyi...
Ennyi idő alatt el is mehettem volna érte.
Bevallom őszintén szívesebben mentem volna a Dunakanyarba, mert egyébként imádom a Balatont, de most sokat voltunk ott a nyáron. Persze azért nem zárom ki a túrát.
Ma rádugtam a MES-t a Vasra és érdekes dolgot találtam:
Bosch Motronic Me7.3.1 EOBD Injection
Cruise kapcsoló: Kikapcsolt
Cruise gyorsítás (+): Nem kért
Cruise lassítás (-): Nem kért
...ezek szerint lehetne tempomatot tenni a kocsiba????
Végül is a 156-ban is ugyan ilyen motor van, abban pedig van.
Csak az a kérdés, hogy melyik érintkezőkre kellene tenni a kapcsolót...
Lehet kapni olyan modult, ami a reflektort üzemelteti nappali menetfényként csökkentett feszültséggel. Vannak típusok, amik gyárilag ílyen nappali menetfénnyel jönnek ki. Talán régi A6, Dacia valami.
Ahogy Csőri írta, ledes helyzetjelző izzót raktam be, illetve most rendeltem ledes izzót a ködlámpa, hogy színben azzal is passzoljon. Meglátom együtt a kettő milyen lesz.
Ma mentünk egy kb 50 km-es kört nyitott tetővel. Mivel nem volt túl meleg, hiányzott a huzatmentesítő.
Gyors elhatározással az előbb rendeltem egy szélfogó hálót. Kíváncsi vagyok, hogy mire ér ide.
Annyi történt, hogy jelenésem lesz aznap kora este a balcsin, tehát odaköt engem is a földrajz. Azért remélem tudtok jönni! Visegrádot meg bepótoljuk akár kis létszámban is az ősz során
Szeptember 2, szombat egy túra a Balcsinál? Ki lenne benne?
Megint találkozhatnánk 10 óra (Budapesten 8 óra) magasságában, csak most menjünk kicsit másfele. Pl. Veszprémi tali, 77-es út, Badacsony, majd vissza a 71-esen. Kajára javaslom most a csopaki Víg Molnár csárdát, vagy a Code Zero vízparti grill bárt a vitorláskikötőben.
Jelentkezés itt, mint a múltkor:
- Zselé
- Zé is jön, illetve ha meglesz a rendszám, akkor a kollégája is egy 916-os Spiderrel
Akkor az ugyanott van, cserébe:
- nem tudom, hogy mi történik vele útközben,
- nem tudom kipróbálni a vasat (ezer km tesztút alatt sok minden kiderül),
- itthon se tudok elmenni vele a vizsgabázisra.
Személy szerint az új Giut is szívesebben vettem volna át a gyárkapuban...
30 napos exportrendszám biztosítással - 171 Euro (tudtommal)
benzin mondjuk 90-100 liter - 100-120 Euro
osztrák matrica: 9 Euro
ez kb egy százas...
A tréler oda-vissza 2e km , ami 90Ft/km-el számolva 180e
Akinek van sajátja, annak kevesebb.
Nekem nem ennyire jön ki a számolás, de mindegy.
A hazahozatalban a kaland a lényeg.
Kiismered a Vasat, meg kirándulsz is egyből egy jót.
Meg eszel mondjuk a szálláson egy ilyet: