Fórum >> Típusok >> MiTo

sparco2010-08-11 20:35:36 // 4802
Ha jól látom, MiTomi cartárs autója összetört... :S Részvétem!!!

MiTo
Szilárd2010-08-04 08:50:12 // 4801
A GT-be nem is volt rendelhető...:(((
GT Ɨ|ѯ2010-08-04 06:03:05 // 4800
A hollandok legyártják ebbe is, ha kéri a gyár:-))
Halesz2010-08-02 22:07:31 // 4799
Ja, mint a 145-ösömbe! :)

De tényleg nem értem, ha már fullos, akkor belerakhatták volna :) Jó dolog az a napfénytető, akinek volt már, az tudja :)
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 18:15:23 // 4798
naugye:-))
Szilárd2010-08-02 17:56:46 // 4797
Te már csak tudod!!:)))))
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 17:56:14 // 4796
belevágnánk sitty-sutty:-))
Szilárd2010-08-02 12:57:14 // 4795
Valahogy csak túlélném nélküle!:))
Tommi2010-08-02 12:40:21 // 4794
Persze, természetesen.
mesa2010-08-02 12:30:44 // 4793
Hogy még lejön belőle a kedvezmény ? :))
Tommi2010-08-02 12:26:50 // 4792
Szerinted a nettó 18.000 mit jelent? :)
Tommi2010-08-02 12:26:15 // 4791
Nem kevés, de olyan Alfád lesz, amiből csak 200 db létezik és akárki nem kaphatott belőle :)
Tommi2010-08-02 12:25:41 // 4790
Én speciel pont leszarom a napfénytetőt :)
mesa2010-08-02 12:21:15 // 4789
Igen, ezt már tudjuk január 31-e óta ( #4402 ), hogy csak ebben a kékben létezik

Ebben az árban a regisztrációs adó is benne van már, kulcsrakészen, forgalomba helyezéssel ? :P :))
Halesz2010-08-02 12:19:00 // 4788
Nem is fullos, ha jól látom a napfénytető hiányzik :)
Szilárd2010-08-02 12:09:32 // 4787
Azért az nem kevés!
Tommi2010-08-02 12:05:01 // 4786
Kizárólag ebben az egy színben ("Maserati kék") készül az autó. Természetesen full-full felszerelt, QV szint és mellé a Maseros kiegészítők. Azért különleges ugye, mert kereskedelmi forgalomban nem kapható, csak Maserati kereskedések rendelhettek.

Az autó nullkilométeres, meghozták a trélerrel és azóta egy métert nem ment, még rendszám sincs rajta. Az ára nettó 18.000 euro.
Szilárd2010-08-02 10:54:23 // 4785
Nekem tetszik!:)))

Gondolom az ára is magasabb lesz majd,mint a "sima" QV-é...
mesa2010-08-02 09:24:01 // 4784
3 millióért, null kilométeresen érdekelne! Már csak a színével kellene megbarátkozni:)
Tommi2010-07-30 10:49:04 // 4783
Tegnap meglátogattam Pidap kollégát a Ferrari szalonban és megmutatta a legújabb szerzeményüket :) Egy a 200 db, kereskedelmi forgalomban nem kapható Maserati Edition MiTo-k közül :) Az alap egy QV, tehát 170 LE, fullos felszereltség, ezen felül a legfinomabb bőr ülések, ugyanaz a beszállító, aki a Ferrarik és Maseratik bőrét is csinálja. A küszöbön króm díszléc, rajta MAserati felirat, a középkonzolon az Alfa és Maser embléma között a "limited Edition" felirat, 18" keresek, nagyon szép az autó :)



Az autó amúgy eladó lesz, ha érdekel valakit :)))
Tom122010-07-27 18:33:43 // 4781
OFF

Inkább mérjétek az idoket, az mindenkinek jobb lesz.;-)

ON
Tom122010-07-27 18:27:36 // 4780
Hála a mérnokoknek, hogy egy "parlagi" 156-os futómuve is a kategória egyik legjobbja /ha nem a legjobb - nem én találtam ki/.
Ennek koszonhetoen torzult már el mellettem Citroen, Skoda, vagy VW "pilóta" egy - egy sportosabb kanyarba eséskor...:-)
147Smz2010-07-27 18:05:52 // 4779
Így már mindjárt más :D
mesa2010-07-27 14:24:59 // 4778
ON
A Mito azért NEM JÓ kocsi, mert

- nincs benne öthengeres 2.4 mJTD turósdízel, pedig jelen pillanatban az a legsportosabb Alfa Romeo motor :)))
mesa2010-07-27 14:21:11 // 4777
Figyelmetekbe #4767
Csak pár sorral kell visszább olvasni ;-)
mesa2010-07-27 14:20:10 // 4776
Akkor olvass vissza!
Sehol nem állítottam, hogy bármi jobb lenne, itt egyedül GEORGE akar bármit is bebizonyítani! :))
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-07-27 13:40:41 // 4775
meglehetősen :D a topic új neve: legjobbasportkormos vs semminemjobbaselespeednél :D
147Smz2010-07-27 13:12:48 // 4774
Abban a hitben néztem ide be, hogy a MiTo-ról olvashatok hozzászólásokat. Látom naív voltam.
mesa2010-07-27 12:17:46 // 4773
Ez már a vicc kategória :)))
GEORGE2010-07-26 23:10:37 // 4772
OFF


Jól mondod, a fizikát nem lehet megkefélni, egy jobban tapadó gumival, feszesebb futóművel nagyobb kanyarsebesség érhető el, még akkor is, ha egy nehezebb motor van a motortérben.
Menjünk egyszer egymás után valami frankó kanyargós helyen, én megyek mögötted, de ha neked megyek hátulról, rendezed a kárt az autókban!
Veszteni valód nincs, mert az álláspontod alapján nem érhetlek utol a kanyarokban, hisz könnyebb motor van a 156-ban


ON
mesa2010-07-26 16:02:48 // 4771
Erre csak azt tudom mondani, hogy a Fizika nem vitatkozhat a Hittel :DDD

Higgyél benne nyugodtan, a saját inercia rendszerben, hogy frankóbb a turós-dízeled, engem aztán teljes mértékben hidegen hagy.
GEORGE2010-07-26 14:53:19 // 4770
OFF

Már nem nagyon szeretnék ebben a témában vitázni, mert te kiragadsz egy dolgot és azt lovagolod.....mást meg se akarsz hallani vagy érteni....a te elméleted alapján a TS 156-hoz képest nem is lehet gyorsabban kanyarodni 2,5V6-al 2,4 JTD-vel és 3.2 GTA-val mert ugye ezekben mind nehezebb a motor?

Igen egy adott típusnál ha nehezebb az eleje akkor azt, jobban-hamarább kitolja-kitolhatja a kanyarban.
De ha már a motort említjük egy kanyarodáskor, akkor nézzük meg más alapvetően fontos dolgot is, ami nélkülözhetetlen a kanyarodáshoz.
Kerék-gumi páros és a gátlók.
( gumi komoly mértékben beleszól a tapadásba, ha két egyforma 2,0 TS 15-ös keréken, de eltérő típusú gumikkal bírnak, akkor már értékelhető különbségű sebességgel tudnak kanyarodni )
Egy 156-os 2.0 TS motorral, normál futóművel, esetenként 15-ös, 16-os kerekeken tuti nem lehet olyan tempóval befordulni, mint egy szintén 156-os de 2.5 V6-os motorral gyári sport futóművel.
( Kb 2-3cm ültetés a gyári alaphoz képest ) és kicsit feszesebb gátlók aztán a 17-es felni ami szintén döntően befolyásolja a kanyarodáskor a tapadást. Ergo a kicsit nehezebb motort bőven kompenzálja a másabb futómű paraméter.....Remélem nem hiszed azt, hogy egy gyári GTA is szarabbul tud fordulni, mint egy alap 2,0 TS.....

A korábban emlegetett 98-as 2.0 TS kontra 2004-es 2,4 JTD 20V közti 135kg nem mind a motor mássága teszik ki. Eleve különböznek kívülről és belülről is. Sok buzi apróság adja a különbséget, persze a különbségből jut bőven a motortérbe, de akkor sem mind a 135kg. Pl a függönylégzsák, oldallégzsák, motoros hátsóablakok, másabb ülés, CD-tár, gyári mélynyomó, a nagyobb hátsófék és még lehetne sorolni így olvasva pár nevetséges dolgot, de attól függetlenül még mindnek van súlya.....részemről lezárnak gondolom eme vitánkat és felőlem gondolhatod azt, hogy a 2,4 JTD 20V-el nem lehet úgy menni kanyarokban mint egy 2.0TS-el.....ettől függetlenül és mást tapasztaltam.

ON
mesa2010-07-26 13:51:03 // 4769
OK, akkor mondd meg nekem: a 2,4 JTDMegapower nem 156-os?
Vagy egy 1.6-os 156-oson nem lehet 'sport' futómű, csak a V6-oson, meg a sor5-ösön ? :)

Egyébként pedig hol van az +135 Kg elrejtve, ha nem az orrában ? Márványlapokkal bélelték az ajtózsebeket ? Hm? :))
GEORGE2010-07-26 13:46:32 // 4768
Ha egyszer ide olyant amire válaszolni akarok, akkor itt fogok válaszolni, ennyi :-))
Bocsánat az érzékeny lelkűektől! :-)
mesa2010-07-26 11:20:42 // 4767
Ez egy MiTO topik. Vagy tévedek? :)
GEORGE2010-07-25 08:40:47 // 4766
ON

hagyd már az audikat én 100szor inkább sportkocsinak tartom a Subarut, vagy a Mitsu Evo-t, mint bármelyik audit...

Akkor nézzük:
IMPREZA STi

és a másik nagyágyú:
Mitsu EVO

OFF
GEORGE2010-07-25 08:16:23 // 4765
Hát, úgy jön ide, hogy sok 156-on 15-ös kerék van és normál futómű.
Ezért hiba nehezebb egy diesel vagy 2,5V6, ha azokon sportfutómű van meg 17-es kerék sokkal nagyobb sebességgel tud befordulni a kanyarban mint az előbbi könnyebb motoros 156-ok. De gondolom ebben megint nincs igazam, mert szaros diesellel járok.....
Vikking 3112010-07-24 23:22:35 // 4764
:) Én is csak azóta tudom mióta hallottam egy RS-t hogy nem kerregett :)))))
Poló2010-07-24 23:06:07 // 4763
Igazad van, ennyire nem vágom őket.
Vikking 3112010-07-24 23:00:14 // 4762
Az RS Octavia rendelhető benzinesben is 200 lóval ha jól tudom.
Poló2010-07-24 22:35:22 // 4761
Ja, nálunk is dízel motorosak a sportverziók, TT RS, A3 RS, RS4, RS6. Mindegyik turbós benzines. BMW-nél sem dízelek az M-esek, Mercinél sem az AMG-k. Egyedül talán a Skoda jut eszembe, ahol az RS Octavia és Fabia diesel, de hallottam már olyat, hogy az RS Octavia is lehet megkapja a soros ötös turbóst.
mesa2010-07-24 09:42:19 // 4760
"Katalógusból kinézve a 2,4 Jtd 20V 1385 kg a 2,0 TS 16V pedig 1250 kg.
Szóval 135kg a különbözet. persze ez nem mind az elejében van."

Hanem? Hol? 70 Kg-os a pótkerék, meg 50 Kg a hátra helyezett akkumulátor ? :DDD
mesa2010-07-24 09:41:18 // 4759
Biztos igazad van, de hogy jön ide a 15-ös kerék? :P
GEORGE2010-07-23 21:01:55 // 4758
Katalógusból kinézve a 2,4 Jtd 20V 1385 kg a 2,0 TS 16V pedig 1250 kg.
Szóval 135kg a különbözet. persze ez nem mind az elejében van.

Az a nagyobb motor kitolja az ívről az elejét, olyan sablon duma, mint a "nem az út és látásviszonyoknak megfelelően vezetett" hajtogatod itt, mit egy szentírást.
Az persze már Qrvára nem zavar téged, hogy vezetve ezt nem érezni, hogy leesene az útról a 2,4 jtd....
lehet te nem is mernél olyan tempoval fordulni amit az autó bírna.

Meg hiába könnyebb a 156-os 2,0TS motorral, ha 15-ös kerekeken gurul, az soha nem fog úgy befordulni, mint a 2,4 jtd 17-es kerékkel. Ha meg nem hiszed el, hogy jól fordul a 156-os 2,4 jtd-vel akkor nem is akarom továbbiakban bizonygatni. Tudod nem csak benzinmotoros Alfák léteznek.
Lassan el kell fogadni, hogy sok-sok OFF-nál a diesel motorokkal jönnek ki a sport verziók. ez van, idáig jutott a diesel.:-)
GEORGE2010-07-23 20:45:48 // 4757
Gyere próbáljuk ki!
Nekem nem tünt fel, hogy lassabban tudnék vele menni mint a benyás 146ti-vel, vagy más benyás autóval.
Mégis mennyivel nehezebb ez egy hengerrel nagyobb motor??? Szerintem azt a plusz kg nem veszi észre.


A végén kiderül, hogy csak 2,0TS lehet jól menni a kanyarokban mással nem.
GEORGE2010-07-23 20:43:45 // 4756
Nem füst, hanem kicsit maszatos volt a telefon kamerája előtt a plexi...
mesa2010-07-23 20:15:37 // 4755
Te dohányzol ? Vagy csak a motortérből jön ez a füst az óra köré ? ;D
mesa2010-07-23 20:14:24 // 4754
Aham, a szerpentinen az öthengeres, 2,4-es dízel motor meg nem is tolja jobban az orrát?! :))
Buksi2010-07-16 19:43:44 // 4753
Az még nem olyan vészes! :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak