kando.2007-04-12 14:58:55 // 28771
	Rontod itt a jó kis biznicem.. :)))
Most nézem, ez nem csík. Ok.
	
pb_2007-04-12 14:37:13 // 28770
	A 905-ösbe nem biztos, hogy jó. Utána kellene nézni.
	
pb_2007-04-12 14:36:16 // 28769
	Birth. A kábeleket, pedig sztem magad is + tudod csinálni, 1 kis kézügyesség, 1 jó saruzófogó, vagy 1 páka és némi forrasztási gyakorlat szükséges hozzá.
	
kando.2007-04-12 14:33:36 // 28768
	Kábelért fordulhatsz hozzám is, van gyári világításkábel-szettem, igaz csak egy oldalé, de van első és van hátsó, ha jól emlékszem.
:)
	
HátvédRomeo2007-04-12 14:14:00 // 28767
	Na ja! 
A QH, Lip, Birtf(vagy hogy írják) nem rossz. Ha kábel kell akkor hozzád fordulok. Ok? Aranyárban nálunk, majdnem mindent akar mérni egy két alkatrészes, tök mindegy hogy gyári vagy utángyáros.
megyek csá
	
Cs2007-04-11 23:21:40 // 28766
	Ezt most találtam. Szerintem nem volt még.
Video AR 1.5 Boxer
	
Fema2007-04-11 20:28:18 // 28765
	Sziasztok, nincs valakinek véletlenül elfekvőben 1.7 boxerhez fötengelyre való fogas+sima szíjtárcsa? Lassan elkészülök a motorral és most már égető szükséfem lenne rá, szóval akinek porosodik valahol a sufni alján :-) az szóljon már rám, köszi 
Ja és egy AC pumpa bakelit is kellene az enyém sajnos el van repedve és újat meg nem lehet sehol szerezni :-(
	
pb_2007-04-11 18:14:20 // 28764
	Vízpumpájukat nem ismerem, de, ha nem öntvénykerekes, akkor nem ér semmit sem. A kábeleket magam szoktam gyártani itthon.) Igaz, hogy van 1 kazal utángyártó/gyártó, de van elég sok olyan alkatrész amit alig-alig lehet +találni, vagy van a másik kategória az aranyár.
	
pb_2007-04-11 18:09:02 // 28763
	Mindjárt gondoltam.)))
	
HátvédRomeo2007-04-11 17:59:28 // 28762
	Lehet. Vízpumpájuk elég jó, meg a kábelfélék, apróbb dolgok. de a Lip se rossz, ma néztem egyik Webáruházat, (reklámot nem csinálok a tulajról van elnevezve), van egy kazal utángyártó:)
	
Scott2007-04-11 17:02:48 // 28761
	Természetesen az is benne van :)))
	
pb_2007-04-11 14:46:21 // 28760
	Pl.: kuplungból közel sem biztos, hogy QH-t raknék bele, de, hogy GST-t sem az biztos.
	
HátvédRomeo2007-04-11 13:03:47 // 28759
	Becsisz!
Csatlakozom, a javaslatokhoz, a kasztnit nézd meg alaposan ahogy az előttem szólók mondták.
A motornál, a hang elég mérvadó tud lenni, ott az olajfolyásokat nézd meg, és amikor a tulaj beindítja akkor állj a kipufogóhoz, nem e kéklik a füst, és járatás közben is pillant rá. Ja az 1.4 iggen strapa az hallottam én is és megy is azért, fogyasztása is alacsony. Vidd próbautra és Te vezesd, fékezz bele, kasztnit kicsit lenges be stb...!
Ja és az elektromos dolgokat ellenőrizd végig az eladóval, az tud meglepni, ha nem teszed. De nyugi jó vétel, és ha kell netán alkatrész van hozzá, bontókból is és gyári is és tutti utángyártott. Mint QH stb... A QH utángyártott márka az egyik legjobb és megfizethető, szerintem. + Ha kell valami előszőr hozzánk fordulj. Ami kell valakinek biztos van, vagy tudjuk honnét szerezz, ne hogy befaragj.
Én ajánlom ezt a típust:) Nem bánjátok meg!
	
Azmo2007-04-11 10:37:43 // 28758
	szevasztok,
tegnap mellettem gurul valaki és átszól, nagyon füstöl.....hát Norbee volt :D
szó se róla, tényleg füstöl szegény, de már csak 1-2 hónap és szétkapjuk :)
	
becsisz2007-04-11 10:04:58 // 28757
	Köszi mindenkinek a jótanácsot, hozzászólást! IgyeXem majd többet megtudni az autóról és jelzem majd. :-))
	
pb_2007-04-11 09:21:11 // 28756
	Akkor ott más probléma is lehet.) Olyan lehet a hőfokmérős, mint az én üzemanyag-szintmérőm.
	
pb_2007-04-11 09:18:27 // 28755
	Minél öregebb 1 autó annál nagyobb a rizikófaktor, ez így van. Vásárláskor nehéz eldönteni, hogy milyen állapotban van 1 motor, de azért akad6nak árulkodó jelek.
	
swan2007-04-11 09:00:15 // 28754
	Na most nekem mióta megvan már kétszer volt cserélve a vízpumpa de a hőfokmérőm soha nem állt be egy adott értékre se előtte s eutána! Mindig mozog olyan 85 éls 100 között!
	
becsi2007-04-11 08:24:32 // 28753
	Ja persze, ertem en ezt csak hogy te sosem fogod megtudni egy vasarlasnal hogy az a motor mindent megkapott-e vagy nem. Csak is abban az esetben ha torzskonyvel rendelkezik de egy ilyen idos autonal ez nem valoszinu. Es az en esetemben ez duplan fajt hogy egy kartars sozta ram igy az autot. Haza ertem vele es szepen lassan elkezdett kopogni.
	
pb_2007-04-10 23:01:22 // 28752
	A mindent +kap alatt a hajtást is érted?)))
	
Scott2007-04-10 22:50:13 // 28751
	Ez a hajtókar csapágy probléma amiatt van, mert a sok igénytelen szarik arra, hogy olajat, vízet adjon a motornak, ráadásul így hajtják is. Egy rendesen összerakott boxer motor, ha mindent megkap a világból kimegy. A 16V semmivel sem rosszabb, mint a 8V. Megfelelő olaj kell mindkettőnek, ennyi.
	
pb_2007-04-10 19:05:03 // 28749
	4 év, az 4 év ez igaz.)) De ebból több, mint 2t állt az autó, na most álló autóba nem fogok olajat cserélni. Amúgy 4 éve kapott 1 normálisabb olajat, aztán csókolom. Persze igényes, csak =re még nem érdemelte +, hogy lecseréljem.
	
KisP2007-04-10 18:57:20 // 28748
	hú.az igen:) akkor várok én is,csak gondoltam igényes a boxer az olajra,nehogy ebből baj legyen,de hát 4 év az 4 év:)))
	
pb_2007-04-10 18:49:32 // 28747
	Sztem nyugodtan. Az én autómban 4 éve volt cserélve az olaj, de még mindig csak 4-5k km, inkább 4 van benne. Valószínűleg nemsokára cserélem.))
	
KisP2007-04-10 18:37:19 // 28746
	jaja,lehet az lesz,talán kitolom nyárig a cserét,aztán lecserélem.köszi!
	
becsi2007-04-10 18:28:40 // 28745
	Az en tudomasom szerint nemajanlatos tovabb mint egy evig hasznalni az olajat a gekpocsiban meg ha elsem erted a 10E km-es hatart. De varj meg valami hozaszolashoz biztos leszneke nalam okosabbak. Meg annyit talan hogy en meg azert hasznalnam de lassan megvennem az uj olajat es a szurot es lecserelnem. Biztos ami biztos!
	
becsi2007-04-10 18:22:14 // 28744
	Aha. OK, koszi a tanacsot.
	
KisP2007-04-10 17:51:00 // 28743
	sziasztok!
nemsokat használom mostonába az autót,sokszor csak a garázsban áll és pont egy éve cseréltem olajat benne,de most még csak 5K km-ert mentem ezzel az olajjal,az nem gáz ha kb. egy év múlva cserélem az olajat mikor eléri a 10K-s csereperiódust?kb 2 évig használhatok egy olajat? Nem probléma szerintetek?
	
pb_2007-04-10 15:49:28 // 28742
	A hőfokmérőről, nem áll be 1 adott értékre, hanem ingadozik. Ill a vízpumpa környékéről gyanús hangok jöhetnek.
	
becsi2007-04-10 15:03:29 // 28741
	Es ezt hogyan lehet eszrevenni?
	
pb_2007-04-10 14:29:13 // 28739
	Ha elszabadul a vízpumpa lapát kereke akkor igen. Ráadásul ezt elég nehéz észrevenni.
	
becsi2007-04-10 14:04:07 // 28738
	Tudtommal egyik autonal sem volt vizpumpa csere. Tehat ez is kozre jatszhat? Erdekes, ezt meg eddig nemhallotam.
	
pb_2007-04-10 13:29:08 // 28737
	Igen normális olaj kell a boxerbe, nem jó bele a teszkó gazdaságos cucc. A hajtókarcsapágy probléma oedig sztem inkább hűtési gondnak tud6ó be. 1ik ilyen problémát sem előzte + 1 vízpumpa csere?
	
becsi2007-04-10 13:00:25 // 28736
	A kasztni dologban egyet ertek veled. A sajat tapasztalatombol indultam ki a motor ugyben. Volt nekem egy 16v, 2db 8v es egy 1.4 ami meg jelenleg is megvan. A 16v volta az elso Alfam es akkor meg igazabol nemtudtam hogy milyen az egeszseges hangja egy boxinak. Az egyik 8v-esnel pedig eppen a megvetelem elott csereltek hajtokar csapagat ugyhogy nem vettem eszre hogy beteg csak 1-2 ezer km utan. Lehet hogy csak en vagyok olyan szerencsetlen de 2 aztom is csapagyas volt. De viszont a szomszedommal is megtortent  a dolog. Nekem sajnos ez a tapasztalatom. Nagyon igenyes a boxer motor, minoseges olajat kell bele rakni, idoben cserelni es ezt nagyon nehez eszre venni hogy a gazdaja ezt be is tartotta.
	
pb_2007-04-10 12:52:06 // 28735
	A 33-asoknak 1 nagy baja van a kasztni. A csíkoknak valamivel jobb a kasztnija, de ha 1x összetörik, akkor végük van azoknak is. Főleg, hogy a javarészét már néhányszor +törték, és a javítás kevés esetben történt igényesen. A hajtókarcsapágy hibája 1általán nem törvényszerű, mindössze odafigyelés kéerdése a dolog. Ha normálisan van tartva 1 boxer, szinte lehetetlen kinyírni. A 16v mitől lenne romlandóbb, mint a 8v?
	
becsi2007-04-10 12:45:16 // 28734
	Szia. A motor az amire nagyon oda kell figyelni hogy nem-e hajtokar csapagyas mert a javitasa nem olcso dolog. Az elleg konnyen eszre lehet venni ha mar hallotal boxer motort. Eleg nagy baratsagban vannak a 33-ok a rozsdaval. Ajtok belseje, a csomagtartoban is nezd meg, emeld fel a szonyeget es nezd meg a potkereknel, a tanksapka kornyeken (ez amugy tipus hiba). Nemirod hogy milyen milyen motor van a kocsiba. Tapasztalatom szerint a legromlobb az 1.7 16v. Nekem a legjobban az 1.4-es jott be. Nagyon jol megy es a fogyasztasa is kedvezo. hosszabb tavon 5.5-6 liter, varosban nyugott tempoban 7 liter.
	
pb_2007-04-10 12:40:55 // 28733
	Tapasztalataim alapján, olyan, hogy nem túl lestrapált 33, olyan nem igazán van. Olyan inkább, hogy közepesen hulladék, vagy nagyon hulladék. Amúgy tényleg hobbyautónak való, mert sokat kell foglakozni velük, ahhoz, hogy elfogad6ó állapotba kerüljenek.
A kasztni mindenképpen sarkallatos pontja az autónak, küszöbök, padlólemez, sárvédőívek, tankbetöltő, ajtók alja, esetnként hátsó támfal, amik hajlamosak a rohadásra.
Több infot nem tudnál írni a kiszemeltről?
	
becsisz2007-04-10 11:59:12 // 28732
	Kedves Alfa 33-tulajok! Hobbyautónak szeretnék anyukáméknak egy nem túl lestrapált 33-ast venni, lehetőleg még műszakival, stb.!
Van is most egy ajánlatom, 91-es, még éppen jó a vizsgája is, garázsban áll, néha-néha beindítják.
Az illető Németországban dolgozik, nem nagyon akar foglalkozni vele, nekünk meg még jó szolgálatot tehetne a járgány.
Azt szeretném Tőletek kérdezni, mire kell figyelnem, amikor majd az autót megnézem, milyen típushibák vannak? Jóllehet, ennyi idős autón bármi előfordulhat már, mégis igyeXem előtte tájékozódni is kissé...
Ha valakinek használható ötlete, észrevétele van, kérem, keressen meg bátran vele...! Köszönöm! Üdv! :-))
	
pb_2007-04-10 11:57:26 // 28731
	Ok, értettem, csakhát, szakszerűen is + kellett magyarázni.))
	
Seriff2007-04-10 11:50:20 // 28730
	:)
A smirglit csak azért említettem, hogy érzékelhető legyen, hogy a felszíni rozsdásodás folyamata mily' gyorsan eltüntethető, hogy nyoma se legyen az utókor számára:)
	
pb_2007-04-10 11:38:04 // 28729
	Ok.
Amúgy ilyen esetekben a drótkorongot kell használni, vagy, ha nagyon mélyen a felületbe ette magát a rozsda akkor a köszörűt. A csiszolópapírt olyan helyeken kell bevetni, ahova nem fér oda a drótkorong, vagy a köszörű. Ezenkívül még lehet homokfúvással is próbálkozni, de a nagyon oxidált, vékony lemezek könnyen semmivé váll6nak ilyenkor.)
	
Seriff2007-04-10 10:28:47 // 28728
	Még rajta van a gyári papír, nem volt még használva.
A csövek felszíne valóban nem állt ellen a makacs oxidációs folyamatoknak:)) Szerintem még smirglivel is lejön róla, de nem sz@roztam vele.
	
pb_2007-04-10 10:22:47 // 28727
	Ez érdekes, na mind1.
Thx, a képet, akkor ez ugye még soha nem volt felszerelve? A csöveket már +kezdte az idő vasfoga, vagy csak rosszul látom?
	
Seriff2007-04-10 10:14:58 // 28726
	
	
pb_2007-04-09 14:06:09 // 28725
	El kell, hogy szomorítsalak párban árulják.) Az utóbbi időben volt szerencsém néhány párat venni.) Amúgy 1esével szoktad cserélni a tárcsát, és párban a betéteket?))
Várom a képet!
	
Seriff2007-04-09 13:58:18 // 28724
	Miért ne lehetne? A tárcsát nem párban árulják!:))
Majd lövök képet róla.
	
pb_2007-04-09 13:57:30 // 28723
	Sajna az 1db féktárcsával sokat nem lehet kezdeni.( Egyébként az összes olyanhoz jó, aminek elől hűtött tárcsája van.
A középdobról nem tudsz képet linkelni? Lehet érdekelne, ill mennyit kérsz érte?
	
Seriff2007-04-09 13:50:38 // 28722
	Találtam csíklámpás Alfa 33-hoz a garázsban:
1 db BREMBO féktárcsa előre (16V, P4 asszem)
WALKER középdob- teljesen új (P4hez vettük, nem tudom mihez jó még)
Áruk alku tárgya, de mivel foglalja a helyet ezért... ;)
	
Online tag
1
		Vendég1
370
