bb182006-07-04 20:02:21 // 18021
	nem 20 cm, csak kb 7-8, de az sem mutat jol egy személyauton. :-)
	
pb_2006-07-04 20:02:03 // 18020
	Nem. Itt van néhány kép:

 
 

Az 1. és 2. képen(a Sprint topikból tt utólagos engedelmével) 1 sima 2 kerekes váltót ábrázol, jól látszik, hogy a váltó mögött van 1 tartó. Ezzel a tartóval történik a váltó hátsó rögzítése a kasztnihoz.
A 3. és 4. képen 1 4x4-es váltó(elektronikus kapcsolású) látható. Jól látszik, a váltó hátsó felfüggesztése magában a váltóban helyezkedik el. Hogy, ha ott lenne az a kiegészító tartó, akkor a P4 esetében pont a viszko helyén lenne a kasztnin a felfüggesztés, a 4x4 esetében pedig gyanítom a kardáncsapágy helyén.
Ezért kell kicsit átszabnii ott elől a padlólemezt.
	

 
 

Az 1. és 2. képen(a Sprint topikból tt utólagos engedelmével) 1 sima 2 kerekes váltót ábrázol, jól látszik, hogy a váltó mögött van 1 tartó. Ezzel a tartóval történik a váltó hátsó rögzítése a kasztnihoz.
A 3. és 4. képen 1 4x4-es váltó(elektronikus kapcsolású) látható. Jól látszik, a váltó hátsó felfüggesztése magában a váltóban helyezkedik el. Hogy, ha ott lenne az a kiegészító tartó, akkor a P4 esetében pont a viszko helyén lenne a kasztnin a felfüggesztés, a 4x4 esetében pedig gyanítom a kardáncsapágy helyén.
Ezért kell kicsit átszabnii ott elől a padlólemezt.
bb182006-07-04 20:01:24 // 18019
	a suddal lelönének az utcán ha kimennék.
leginkább a merciveljárok, mivel az a munkaauto ( 9 fö + 5 m3, vagy 3 fö+ 10m3 a bele ) meg huzom a futot ( he visszakapom ).
ha csak csaladgálni kell akkor bepattanok a kis liberoba és azzal futkorászok. amugy nagyon élvezem. :-))
	
András bácsi2006-07-04 20:00:49 // 18018
	Nekem van gyári. Bár az lemez, nem üveg, de elég korrekt szerkezet.
	
bb182006-07-04 19:59:16 // 18017
	az emberi árat nehéz szem elött tartani egy szint fölött.
nem tudom mi a gyári érték, de ha jo a tárcsa és föleg jo a betét akkor még lehet probálkozni más fékcsövekkel ( acél hálos ) ami a fékkésedelmi idöt csökkenti, azzal hogy nem tágul. viszont sokkal sérülékenyebb és drága.
ha abs-es akkor valszeg hütött tárcák vannak fent. ezeket lehet tovább hüteni némi légtereléssel, de az esöben még rosszul is jöhet.
lehet venni kimondottan puha betéteket, de azok meg gyorsan kopnak.
verseny betétröl ne is gondolkozz. sokan beleestek a hibába, hogy azt melegiteni kell, igy utcára nem jo.
szoval nehéz ügy.
	
Rumi2006-07-04 19:56:53 // 18016
	gondolom csalág többi tagja használja a toyotákat
és akkor te mivel jársz?
azért a SUDdal ütős lenne :DDDD
	
Rumi2006-07-04 19:55:47 // 18015
	aha, tehát  még vagy 20 centit ki is emelkedik a síkjából :)
értem
najó, akkor nem tartok rá igényt. de csak a légellenállás miatt :)
pedig már kezdtem reménykedni :)
	
bb182006-07-04 19:55:16 // 18014
	isuzum nekem sincs, még nem is volt. subarubol most 9 db van, egy merci, meg egy 26 éves daihatsu. meg persze a sud.
meg egy tréler ami jelenleg egy bünjelraktárban pihen. onnan legalább nem lopják el ujra.
meg van a nevemen 2 toyota ( avensis, carina II. ) azokat meg ritkán látom.
	
Rumi2006-07-04 19:54:35 // 18013
	ha már fékeknél tartunk?
megintcsak szeretnék egy hülye kérdést feltenni.
idővel, de minél hamarabb szeretnék jobb fékeket.
most ki lett cserélve új, gyári fékpofákra, tárcsákra. fékez is, de mégse az igazi (ABS is jól müxik)
nem tudom mennyi a gyári adat 100-0 féktáv. de én szeretnék 38 m alá kerülni.
gondolom ehhez nem elég a nagyobb tárcsa, jobb taptadást biztosító betét kombi.
esetleg fékmunkahenger? vagy erősebb szervó. bár az ABS így is bekapcsol
szóval kérdés milyen lehetőségek vannak ezen paraméter elérésére. (továbbra is szem előtt tartva az emberi árat :) )
	
bb182006-07-04 19:52:45 // 18012
	azért ez alfába durva lenne. valoban buszba valo ( nagy buszba ! )
	
bb182006-07-04 19:51:15 // 18011
	igazábol ezeket nem szabad flexelni, van egy spec gép, ami kb 2 mm-es csikot vág ( vés ) ki a lemezböl és ugy vágja ki a helyet. megfurják egy helyen, hogy a gép orrát beakasszák és ugy megy.
sajna nem tudom hol csinálják tuti szépen, de vannak mühelyek ahol vállalják. leginkább ahol szélvédövel is foglalkoznak.
	
Wikicica2006-07-04 19:50:44 // 18010
	Na ezt felírtam, de kíváncsi leszek az árára...
Tárcsáim újak, azokat nem cserélem. a betétek is csak nyikorognak és bosszantanak nap mint nap :-))
	
bb182006-07-04 19:49:04 // 18009
	sokféle ajánlat jár az eszemben. persze ezek jo része nem publikus...
 de amire te gondolsz az nálam fékpofábol a JURID gyári minöség. nekem bevált versenyen és utcán is csak ezt használom. tárcsát akár brembot akár más egyszerübbet is teszek be. kisebb autokba sima CAR megy.
	
Rumi2006-07-04 19:48:32 // 18008
	és van aki szépen kitudja vágn?
flexelni én is tudok. + 80*80-at is kitudok mérni, de azért jobb szeretném ha pl nem lenne rojtos.
ja és hogy garantáltan ne ázzon be!!!!!!!
	
Rumi2006-07-04 19:47:02 // 18007
	mibe mibe?
hát az alfába
nekem nincsenek subaru meg isuzujaim :PPPPPPPPPPPPPP
	
bb182006-07-04 19:46:31 // 18006
	ja amugy ugy néz ki a dolog, hogy csavaros, belülröl kell rácsavarozni a tetöre és utána belül van egy takaro keret.
a külsö keretben meg benne van a tömitö-ragaszto csik. amugy vadi uj, csak itt porosodik régota az udvar sarkában.
	
Wikicica2006-07-04 19:45:45 // 18005
	Nem, még fizu után veszem meg a kormányösszekötővel...
Van valami amit ajánlanál nekem?
	
Rumi2006-07-04 19:42:26 // 18003
	tömítéssel mindennel?
engem lehet érdekel, ha van vki aki inteligensen bele tudja rakni, inteligens áron :)
	
Rumi2006-07-04 19:40:49 // 18002
	neked minek napfénytető?
először legyen működő képes a gép, aztán jöhetnek az extrák :DDDDDDDDD
	
bb182006-07-04 19:38:17 // 18001
	én ezért maradok annál amit én kapcsolok és akkor be van kapcsolva oszt irány a hegytetö.
	
pb_2006-07-04 19:38:08 // 18000
	Nemcsak ez volt ott a probléma, más dolgokkal is akadt gond az összkerékkel kapcsolatban. De aztán sikerült újraéleszteni az egészet.
	
Rumi2006-07-04 19:38:01 // 17999
	nincs. így még nem fájt semmibe ;)
de nem is lesz. a gyári elég kezdetleges, ezért minek. 200 bárki berak egy újat, szépet, okosat... de annyiért szintén minek. tehát egyenlőre ugy döntöttem nem lesz. ha meleg van megyek motorral :)
a napfénytető viszont zsírzás, kivéve mikor onnan égeti a karodat .)
de egy olyanra befizetnék ha nem kerülne az is 100K-ba
	
bb182006-07-04 19:37:09 // 17998
	nekem van buszba valo kb 80x80 centis, kibuktathato, nyithato, veszély esetén kirughato, szinezett fényszürös verzio. bármibe beépithetö. nem kell ?
	
pb_2006-07-04 19:36:34 // 17997
	Nem rossz, persze, csak, ha normálisan működik.
	
pb_2006-07-04 19:35:27 // 17996
	Jó az a napfénytető, de csak, ha gyári(kivéve a szocialista gyártmányokat). Ott van pl haverom gépe, nem ázik be, hibátlanul működik.
	
bb182006-07-04 19:35:21 // 17995
	szai van már féked ami uj is, és jo is ?
	
Wikicica2006-07-04 19:34:41 // 17994
	Sziasztok!
	
bb182006-07-04 19:30:21 // 17993
	Nem vettem észre !!
mea maxima culpa !!
igy utolag is boltog 18 k-t
	
pb_2006-07-04 19:29:04 // 17992
	
	
bb182006-07-04 19:24:46 // 17991
	a válto felfüggesztéssel továbbra sem értünk egyet, nekem a sud ba simán bement a 33-as 4x4 válto.( emlékezetem szerint. de most már tényleg alá fogok mászni.)
a kardánnak végülis kell alakitani, de az kimerül abban, hogy bakokat kell szerkeszteni neki.
	
bb182006-07-04 19:22:11 // 17990
	lehet hogy igy hajtottad, de fölösleges feszültségeket ébreszt a különbség, igy nem egészséges. föleg a kézi kapcsolásunál nem. de a permanentnél sem jo.
amugy kimondottan érezni összkerékben hogy fogja a gépet.
	
bb182006-07-04 19:17:59 // 17989
	pedig nem rossz az az összkerék !!
	
Sanyi2006-07-04 17:56:11 // 17988
	Szép napot a boxereseknek is!!
	
Songokou2006-07-04 17:35:17 // 17987
	NEM BAJ. plane ha meg jot is mondasz. ugy tunik rumi el van foglalva, mert o meg nem valaszolt :)
	
swan2006-07-04 16:49:29 // 17986
	2 hete voltam Ruminál akkor még nem volt meg neki. Szetem azóta sincs. Bocs hogy belepofázok!!
	
swan2006-07-04 16:47:56 // 17985
	Nem komázom a nepfénytetőket! Először ott fog beázni az tuti. Bár jó érzsé abban űlni de az enyém tutu marad ilyen.
	
pb_2006-07-04 15:11:26 // 17984
	Ahhoz flexelni kéne, inkább arról lemondok.)
	
Songokou2006-07-04 15:10:50 // 17983
	Akkor teged kerdezlek Rumi!
Megvan mar a legkondid? Ha igen akkor meselj, milyen es mennyibe volt?
	
András bácsi2006-07-04 15:09:35 // 17982
	Van gyári sibeda is. :)
	
pb_2006-07-04 15:04:25 // 17981
	Az AC, nem feltételezi a klímát.) Az, hogy van rajta visszajelző, az 1 másik dolog.
	
Rumi2006-07-04 14:58:21 // 17979
	te pb! mi a különbség a klima meg az AC között? ;)
	
pb_2006-07-04 14:56:00 // 17978
	Rumi, és Azmo kollégák akarnak ilyet a gépükbe. 
Az enyémben nem lesz se klíma, se AC, de ezt már régebben kifejtettem.)
Talán napfénytető lehetne rajta, de, ha nincs hát nincs.)
	
Songokou2006-07-04 14:44:11 // 17976
	Jut eszembe pb_! Mi van a klimaval? Megszerezted? Beszereles? (vagy nem is te hajtottal ra? :D )
	
András bácsi2006-07-04 14:42:51 // 17975
	Dehogynem. Úgysem kell neki, csak májerkedik. :)))
	
pb_2006-07-04 14:26:28 // 17974
	Akkor már ne is menjek szombaton?))
	
pb_2006-07-04 14:25:37 // 17973
	"válto kihajtás + a kasztnin egy ablak ahol beköszön a kar+belül a kárpitok alakitása"
Attól függ milyen 4x4-et akar. De leginkább nem ezért kell bántani ott a padlólemezt, hanem amit már régebben is írtam a váltó hátsó felfüggesztése miatt.
"kardán a felfüggesztövel"
Szintén alakítani kell hozzá a kasztnit.
"mert persze az elsö-hátso difi áttétel nem lehet más."
Nekem éveken keresztül más difivel hajtották a szutykomat. Lehet, hogy nem tesz jót neki, de lehet más.
	
Azmo2006-07-04 14:16:11 // 17972
	Nem jár valaki Veszprém felé? Andorkának egy váltót nem szeretne valaki levinni? :) Hálám a sírig üldözné :)
	
