BuBu.2008-07-07 21:43:58 // 46471
	te kire gondolsz??? ot kispest irányában ?
	
BuBu.2008-07-07 21:43:19 // 46470
	nem engem egy tag keresett meg és ajánlott egy köteget valami bontos tol:)
	
pb_2008-07-07 21:42:28 // 46469
	Igen, ezt már akartam javasolni, hogy ez is 1 jár6ó út lenne. Mondjuk + kéne keresned 1 tagot, de ezek szerint +tetted.)))
	
BuBu.2008-07-07 21:39:25 // 46468
	nem bántom egyenlöre mert lehet hogy lesszegy komplett 16v köteg azt megvárom ha szép és jó akkor az lessz betéve:D
	
pb_2008-07-07 21:33:51 // 46467
	Én Lhiszem.D Majd 1x mesélek bs1 viselt dolgairól(bár ez így nem reljesen igaz, mert a dolog legalább 3/4éről, nem ez a szerencsétlen szutyok tehet).
	
pb_2008-07-07 21:31:28 // 46466
	Ahogy gondolni tetszik.)) Én nem bántanám.
	
BuBu.2008-07-07 21:23:17 // 46465
	ezzel nem értek egyett elhatározásban én asztán profi vagyok de ezek a szarok nem veszik figyelembe:D:D
	
BuBu.2008-07-07 21:22:12 // 46464
	1,7 ie korbácsot szintén magasrol csak kellenek belöle a drortocskák amugy elejétöl a végéig minden szálat ki akarok csrrélni ami sérült vagy foltozott asztán erre tökéletes lessz a másik kábel:D:D:
	
pb_2008-07-07 20:55:51 // 46463
	Jah, és itt is fos idő van, de gondolom ez nem vígasztal.)))
	
pb_2008-07-07 20:43:39 // 46462
	Ha behúztad őket a csőbe, akkor az összes benne van.D 
Amúgy rossz hozzáállás, L kell 6ározni, hogy faszán menni fog, és akkor tényleg nem is lesz probléma.))
	
Amúgy rossz hozzáállás, L kell 6ározni, hogy faszán menni fog, és akkor tényleg nem is lesz probléma.))
pb_2008-07-07 20:39:31 // 46461
	Számtalan mennyiségben, és méretben.))
	
pb_2008-07-07 20:38:31 // 46460
	Az 1.7 IE korbácsot, sztem ne tedd tönkre, teljesen más. Ebből kell kihozni a maxot. 1 adott ponttól kell Lindulni, és szépen szisztematikusan csinálni.
Ja 1 jótanács, ha már az alapjárati motor kábelénél tartasz, vedd hosszabbra, mint a gyári, mert a gyári lég rövidre sikerült. D
	
Ja 1 jótanács, ha már az alapjárati motor kábelénél tartasz, vedd hosszabbra, mint a gyári, mert a gyári lég rövidre sikerült. D
Gróf2008-07-07 20:37:06 // 46459
	+ lehet, csak én elképzelem magam, miután szépen belehúzom a gégecsőbe, mindent szépen megcsinálok, raknám vissza és akkro látnám h az egyik kis kábelecske bennmaradt a csőben és ujra szét kell vágni xD 
Majd esetleg egyszer megpróbálom ha lesz itthon elég sör vagy ilyesmi nyugtató ital :)
	
Majd esetleg egyszer megpróbálom ha lesz itthon elég sör vagy ilyesmi nyugtató ital :)
pb_2008-07-07 20:34:23 // 46458
	Ezt leLlenőrizni, kb 1 1/2 órás meló, de, ahogy gondolod.))
	
pb_2008-07-07 20:33:26 // 46457
	Jó magasról, és jó nagy ívben. DDD
	
pb_2008-07-07 20:32:51 // 46456
	+ lehet, azokat is tisztességesen csinálni, csak qrva nagy türelem, és sok idő kell hozzá.
	
pb_2008-07-07 20:31:23 // 46455
	A mostani konfogod 180 km/hnál, 5724et forog. 36-os karbikkal 5,8knál adja le a max teljesítményt, 40esekkel pedig 6knál. A 8vk 6k fölött Lfogynak.
1ébként a 16v is olyan 6,5kig forog ki 5ben. Bár olvasgattam/hallottam már szép kis értékeket, de azokat inkább nem kommentálom, csak diszkréten +mosolygom.)
	
1ébként a 16v is olyan 6,5kig forog ki 5ben. Bár olvasgattam/hallottam már szép kis értékeket, de azokat inkább nem kommentálom, csak diszkréten +mosolygom.)
BuBu.2008-07-07 20:22:20 // 46454
	meg venni kell majd némi zsugorcsövet:D
	
BuBu.2008-07-07 20:21:34 // 46453
	van egy 1,7 ie kábel korbácsom meg némi cinem forastó pálkám és gázlámpán nomeg a lényeg degofit:D
	
pb_2008-07-07 20:20:02 // 46451
	Készülj idegileg.DD
+ nem ártana hozzá 1 kis segédanyag sem.
	
+ nem ártana hozzá 1 kis segédanyag sem.
BuBu.2008-07-07 20:19:43 // 46450
	értettem :)
de most maradok a kábeleknél:D:D
	
de most maradok a kábeleknél:D:D
BuBu.2008-07-07 20:18:33 // 46449
	én meg már ugy vagyok vele hogy leszarom:D
	
pb_2008-07-07 20:18:16 // 46448
	
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-07 20:15:33 // 46447
	Bocs,nem neked, hanem "mindenkinek, aki szereti!" :-D
	
Gróf2008-07-07 20:14:34 // 46446
	Hát jó kis meló, főleg az oldalt meg itt ott kilépő szálakat is rendesen megcsinálni. Én annak idején nem mertem nekiálni hogy szétszedjem X(
	
BuBu.2008-07-07 20:13:55 // 46445
	s ezt miért nekem ?????:P
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-07 20:07:27 // 46444
	üdv urak!
na vajon miért zuhog az eső mától Miskócon?
-Úgy van,mert Ádidi leszedte a lökhárítót néhány verőfényes nap reményében! :-p
na mindegy..
más: a múltkor - még ősszel - Pestről hazafelé el voltam keseredve, hogy ötödikben nem sikerült 6800-ig forgatni a pályán, valamiért azt gondoltam, hogy a végsebességét ott éri el...
Ma számoltam utána a múltkori táblázat alapján, hogy semmi baja nem volt annak, mivel
a 177-es véghez akkor 5700 rpm tartozik ,annyi pedig simán megvolt,legalábbis 5500-ra biztosan emlékszem! :-)
(km-óra ugye nem mérvadő, főleg nálam.... :-)
	
na vajon miért zuhog az eső mától Miskócon?
-Úgy van,mert Ádidi leszedte a lökhárítót néhány verőfényes nap reményében! :-p
na mindegy..
más: a múltkor - még ősszel - Pestről hazafelé el voltam keseredve, hogy ötödikben nem sikerült 6800-ig forgatni a pályán, valamiért azt gondoltam, hogy a végsebességét ott éri el...
Ma számoltam utána a múltkori táblázat alapján, hogy semmi baja nem volt annak, mivel
a 177-es véghez akkor 5700 rpm tartozik ,annyi pedig simán megvolt,legalábbis 5500-ra biztosan emlékszem! :-)
(km-óra ugye nem mérvadő, főleg nálam.... :-)
BuBu.2008-07-07 20:06:51 // 46443
	én most leszedtem mindent rolla megprobálkozok a lehetettlenel asztán majd behuzgálom valami gégecsööbe
	
Gróf2008-07-07 20:04:08 // 46442
	Jó neked. Nekem mindenhol a sárga zöld csíkos ragacsos szalag van bemaszekolva.
	
BuBu.2008-07-07 20:02:28 // 46441
	nekem kulturált fekete szigszalag jutott:D:D
	
GT Ɨ|ѯ2008-07-07 20:00:44 // 46440
	fiaté is jó:-)
( asszem )
	
( asszem )
Gróf2008-07-07 19:59:16 // 46439
	Ismerős, nálam csíkos szigetelőszalaggal oldották meg XD
	
BuBu.2008-07-07 19:58:32 // 46438
	hmm semmisem látszik belölle:D:D egy proát mergért:D
	
BuBu.2008-07-07 19:57:20 // 46437
	ssztokmakiszedtemakbelköteget a motortérböl
hát mitt mondjak egy kamionnyi szigetelö szalag eltávolitása után rá kellet jönöm nem csodálkozok hogy em indul tulképpen minden droton toldozgatás foltozgatás van 10-20 centids toldások mindenütt jahh és a szerelö mesternek természetessen csak kék és fekete drotja volt:D:D:D

nem tom mennyi látszik belöle depfff,.......
	
hát mitt mondjak egy kamionnyi szigetelö szalag eltávolitása után rá kellet jönöm nem csodálkozok hogy em indul tulképpen minden droton toldozgatás foltozgatás van 10-20 centids toldások mindenütt jahh és a szerelö mesternek természetessen csak kék és fekete drotja volt:D:D:D

nem tom mennyi látszik belöle depfff,.......
pb_2008-07-07 15:39:09 // 46436
	Cikkszámra 2 fajtát hoz, az 1ik jó a csakhoz, és a nagylámpáshoz is. Mondjuk 1ütt hozza a zárakkal, így Lképzelhető, hogy maga a gyújtáskapcsoló mind1ik szérián ugyanaz.
	
pb_2008-07-07 15:10:39 // 46435
	Pl. itt az oldalon, az Adok-veszekben.
	
bubble2008-07-07 15:03:06 // 46434
	Üdv Urak!
Jótanácsra szorulok. :-)
A régi 33-asomhoz keresek gyújtáskapcsolót, de a bontókban elsőként körberöhögnek. Hol keressek?
	
Jótanácsra szorulok. :-)
A régi 33-asomhoz keresek gyújtáskapcsolót, de a bontókban elsőként körberöhögnek. Hol keressek?
pb_2008-07-07 00:49:56 // 46433
	Na, na, ne szerénykedj.))))))
	
Whiteskull2008-07-07 00:25:44 // 46432
	Itt igencsak visszafogom magam.:))))))))))
	
pb_2008-07-07 00:22:53 // 46431
	Amiket a boxeres topikokban is művelni szoktál, szóval nem is csodálom. DDDD Amúgy pedig rá se ránts! DDD
Nekem nem kell bemutatnod őket. DDD
	
Nekem nem kell bemutatnod őket. DDD
Whiteskull2008-07-07 00:08:22 // 46430
	Engem se, de mostanában egyesek szerint már sok van a rovásomon. :))))))))))))))))))))))
Ez most természetesen nem a Tommival való eszmecserére utal. :)))
Én ismerem őket. Félelmetes egy banda. :DDD
	
Ez most természetesen nem a Tommival való eszmecserére utal. :)))
Én ismerem őket. Félelmetes egy banda. :DDD
pb_2008-07-07 00:05:23 // 46429
	Folytassuk, bár nemigen izgatott volna, ha ott valaki szól.))
Semmi jót. DDD
	
Semmi jót. DDD
Whiteskull2008-07-06 23:55:13 // 46428
	Folytassuk itt, mielőtt fejmosást kapunk! :))))))))))))
Na ja, de mit vársz egy informatikustól.? :))))))))))
	
Na ja, de mit vársz egy informatikustól.? :))))))))))
pb_2008-07-06 20:35:41 // 46427
	Nekem már begyakorolt mozdulatokkal megy a lökös le/fel. igaz, móta nálam van, ez a szutyok, már össze sem tudom számolni, hogy hányx szedtem le, és raktam fel, + még hányx fogom ezt Ljátszani.))) Az a lemezanyaszerűség nagyon + tudja szoptani az Mbert, a genyó összerohad a csavarral, és szépen Lfordul a műanyagban. Tegyél oda rozsfamentes csavart, + szilinkonzsírt. Én sokűig jártam hátsó lökös, és spojlerek nélkül, néha az 1. lökös is leugrott, na ugy igazi bs formája volt. DDD Mondjuk 1általán nem zavart.)))
	
pb_2008-07-06 20:27:51 // 46426
	Az olaszoknál semmit sem lehet tudni, lehet, hogy jó az Lméleted.)))
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-06 20:21:39 // 46425
	még ezelőtt percekig írtam - a 16 hónapos fiam folyton "ráállt" a billentyűkre :-) - egy hszt, aztán végül sikerült beraknom - a Keleti Vég-be! :-P
azért ti sem ússzátok meg! ;-)
Üdv Urak!
én meg (vagyis Mi az öcsémmel) ma végre leszedtük az első lököst, hát extra szívás vót az is :-(
eleve azért kellett 2 ember, mert az egyik oldalon átmenők (anyásak) voltak a csavarok, ettől tartottam egy kicsit,de viszonylag könnyen ment, erre mi szopatott meg 1000-rel?:
az egyik oldalon a kerékjárat melletti kockaanya,ami a lökös műanyag ülékébe van betéve, na az csak forgott mint barom. Felette meg lehet egy apró csavarral oldani az egész tartót, ráfogtam 9-es kulccsal belülről, kívülről 10-essel, WD40, minden játszott,
a kulcsok szépen a csavarokon - és képtelenség volt megoldani a kötést :-(
Végül az alsó nagyobb csavart próbáltam elvágni valahogy, azt a végén már nem is tudom, hogy jött le...
... ja igen, a csavar feje valahogy átküzdötte magát a lemezfül furatán! :-p
nemtom,hogy lesz rá időm, de addig nem megy vissza a lökös,amíg úgy nem rögzítem, hogy bármikor leszedhető legyen! (pl. még a tél előtt meg kéne csinálni a fűtést, hogy csak a legaktuálisabbat említsem...)
A kinézete egyébként nem zavar , sőt: tesómat levittem a pályaudvarra,a parkolóra tűzött a nap, így kiálltam az épület árnyékába, onnan figyeltem a gépest: nagyon terminátoros volt, ahogy a pajzs alsó csúcsán szikrázott a napsütés, alatta meg hiányzott az egész verda álla... :-D
	
azért ti sem ússzátok meg! ;-)
Üdv Urak!
én meg (vagyis Mi az öcsémmel) ma végre leszedtük az első lököst, hát extra szívás vót az is :-(
eleve azért kellett 2 ember, mert az egyik oldalon átmenők (anyásak) voltak a csavarok, ettől tartottam egy kicsit,de viszonylag könnyen ment, erre mi szopatott meg 1000-rel?:
az egyik oldalon a kerékjárat melletti kockaanya,ami a lökös műanyag ülékébe van betéve, na az csak forgott mint barom. Felette meg lehet egy apró csavarral oldani az egész tartót, ráfogtam 9-es kulccsal belülről, kívülről 10-essel, WD40, minden játszott,
a kulcsok szépen a csavarokon - és képtelenség volt megoldani a kötést :-(
Végül az alsó nagyobb csavart próbáltam elvágni valahogy, azt a végén már nem is tudom, hogy jött le...
... ja igen, a csavar feje valahogy átküzdötte magát a lemezfül furatán! :-p
nemtom,hogy lesz rá időm, de addig nem megy vissza a lökös,amíg úgy nem rögzítem, hogy bármikor leszedhető legyen! (pl. még a tél előtt meg kéne csinálni a fűtést, hogy csak a legaktuálisabbat említsem...)
A kinézete egyébként nem zavar , sőt: tesómat levittem a pályaudvarra,a parkolóra tűzött a nap, így kiálltam az épület árnyékába, onnan figyeltem a gépest: nagyon terminátoros volt, ahogy a pajzs alsó csúcsán szikrázott a napsütés, alatta meg hiányzott az egész verda álla... :-D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-06 20:19:24 // 46424
	üdv urak!
pb_!
köszi az "allstars" képet a feliratokról,ez a Ricambiból van?
naná, hogy kirakható,én sem véletlenül választottam ezt a nevet! ;-)
én is így tudtam, hogy ez SW simán,sőt az enyém dupplán az.
Mármint hogy mivel alap 1,3 karb, nem írtak rá semmi mást azon kívül, hogy Sport Wagon.
Ez megfelel annak az elméletemnek, hogy amelyik modell nem jelzi magán a motort, azt alapmodellnek kell tekinteni! :-)
Tehát az enyém ennek okán "A Sport Wagon", a többi már SW 1.7 IE, SW 1.8 TDi ,stb..
:-p
	
pb_!
köszi az "allstars" képet a feliratokról,ez a Ricambiból van?
naná, hogy kirakható,én sem véletlenül választottam ezt a nevet! ;-)
én is így tudtam, hogy ez SW simán,sőt az enyém dupplán az.
Mármint hogy mivel alap 1,3 karb, nem írtak rá semmi mást azon kívül, hogy Sport Wagon.
Ez megfelel annak az elméletemnek, hogy amelyik modell nem jelzi magán a motort, azt alapmodellnek kell tekinteni! :-)
Tehát az enyém ennek okán "A Sport Wagon", a többi már SW 1.7 IE, SW 1.8 TDi ,stb..
:-p
pb_2008-07-06 20:02:34 // 46423
	90 után a kombi változatok nevéből elhagyták a 33 jelzést, ezzel még jobban Lkülönítve a Berlinatól, és csak simán Sport Wagonként futottak a piacon. Abban az időben az AR palettáján csak a 33asnak volt kombi változata, így simán l lehetett hagyni a típusjelzést, mindenki tudta, hogy melyik autóról van szó.) Tulképp 1 önálló modellé nötte ki magát.
A 4x4es változatokat a Pininfarinanál gyártották, tehát északon is gyártottak 33at.))
A Boxer Wagont simán ki lehet rakni gyári feliratokból.) A Boxer, olyan 2k HUF, a Sport Wagon, ~ 2,5k HUF környékén van.
Ezek rendelhetők:


Persze a rohadt Q4 felirat a legdrágább.)))
	
A 4x4es változatokat a Pininfarinanál gyártották, tehát északon is gyártottak 33at.))
A Boxer Wagont simán ki lehet rakni gyári feliratokból.) A Boxer, olyan 2k HUF, a Sport Wagon, ~ 2,5k HUF környékén van.
Ezek rendelhetők:


Persze a rohadt Q4 felirat a legdrágább.)))
pb_2008-07-06 19:36:59 // 46422
	Nekem pl a gyári helyen nincs semmi.
	
Online tag
2
		Vendég2
375

