Üdv mindenkinek!
Ma végre tudtam időt szakítani a kipufogonak,ugyanis a kat. és a dob között tiszta gány volt a cső!
Legalább 10 darabból lett házilag összehegesztve(nem én voltam!),és sok sok folt is volt rajta.
Gondoltam kiveszem az egészet,és a látványtól ledöbbentem teljesen,tiszta lyuk,és repedés volt az egész!
Ideiglenes megoldásként hegesztettem új csövet,de a katot eldobtam a rendszerből!
Nem hittem,hogy így megfolytja a kat a motort,sokkal morcosabban duruzsól!
Terveimben van,hogy a csövet egyben fogom meghajlítattni,mert ez a hegesztés sem lesz hosszú életű meg elég silány volt az alapanyagom.
	
ANGER2008-07-05 21:07:56 // 46371
	ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-05 11:39:06 // 46370
	"akkó kűggyem?"
ja, nem 33-as, sőt néha győzködöm magam, hogy nem is Alfa, hanem Pininfarina! :-p
(azt nem tudom hogy csak ő tervezte, vagy nála is gyártották?)
feliratok:
nekem a Sport még megvan rajta, a többi Wa-ként és gon-ként egy dobozban, anno a mosóban lelazult :-(
Úgy vagyok vele, hogy ha már csak a feliratokra lesz gondom, rendelek egy gyárit, kerül-amibe-kerül!
Sőt eleve 2-t kell rendelnem, mivel átkereszteltem az autót (lásd oldalamon) és ezt majd 1x rá is kéne írni :-)
	
ja, nem 33-as, sőt néha győzködöm magam, hogy nem is Alfa, hanem Pininfarina! :-p
(azt nem tudom hogy csak ő tervezte, vagy nála is gyártották?)
feliratok:
nekem a Sport még megvan rajta, a többi Wa-ként és gon-ként egy dobozban, anno a mosóban lelazult :-(
Úgy vagyok vele, hogy ha már csak a feliratokra lesz gondom, rendelek egy gyárit, kerül-amibe-kerül!
Sőt eleve 2-t kell rendelnem, mivel átkereszteltem az autót (lásd oldalamon) és ezt majd 1x rá is kéne írni :-)
Hakuna2008-07-05 09:23:52 // 46369
	Minden érdekel, ami 33 :)
Akkor a tied nem is 33-as?:))))
Ezekből amúgy lehet kapni mindent, SW betűket is :) De közel sem hasonlítanak az Alfa betűtípusaira.
	
Akkor a tied nem is 33-as?:))))
Ezekből amúgy lehet kapni mindent, SW betűket is :) De közel sem hasonlítanak az Alfa betűtípusaira.
Hakuna2008-07-05 09:21:50 // 46368
	Megnézzük hol a kehe.
A gyári helyen az van hogy 33 Sport :)
A hűtőmaszkra gondoltam én is.
	
A gyári helyen az van hogy 33 Sport :)
A hűtőmaszkra gondoltam én is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-05 07:58:43 // 46367
	sőt, bocs: Sport Wagon! :-p
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-05 07:39:19 // 46366
	szia!
180 pezó nem sok, de ha érdekel, van egy eredeti hibátlan 33 (ami egyben van egy kis átkötéssel) feliratom.
Ha kell, neked adom,nekem nem kell, ugyanis decensen ragaszkodom hozzá,hogy az enyén nem 33, hanem Sportwagon. :-)
	
180 pezó nem sok, de ha érdekel, van egy eredeti hibátlan 33 (ami egyben van egy kis átkötéssel) feliratom.
Ha kell, neked adom,nekem nem kell, ugyanis decensen ragaszkodom hozzá,hogy az enyén nem 33, hanem Sportwagon. :-)
pb_2008-07-05 00:27:29 // 46365
	
	
Hakuna2008-07-04 19:10:15 // 46364
	Szevasztok!
OFF
Hazajött a kismocskos, kissé szakadtan, meg elfogyasztotta a téligumiját drótszövetig, annyira szar volt a futóműbeállítás, meg görge a kormányösszekötő rúd, hogy a "hirtelen" 2 hónap alatt rázúduló 6000 km hazavágta. De kaptam jó %os nyárit féláron (3k). Most ezt ehetné, viszont már nem fogja, mivel futóműbeállítás is megvolt 4 k-ért. Kicsit húzni kellett a kuplungbowden csavarján is, mert kopogatott. A tetejen felhólyagzott a festék (ezekszerint rosszul dolgoztam alá) így most hőálló ezüst színben pompázik :) Túl sokat áltt napi 16 órákat a napfényben gondolom, magas épület híjján. Szóval adjatok autót kölcsön, mert az jó.
ON
Alfinho jól érzi magát lassan halad a 180k felé. Viszont most valami van, szóval randizunk szerelőbácsival szombaton. Lassan, szinte állóhelyzetben kopog-kotyog valami, sebességnél már nem tekerem annyira a kormányt, így nincs ilyen hang.
Gondolom valaminek zsírmérgezése lehet. Mit nézzünk meg? Tiszta olyan hang, mintha kezdeti féltengelyes lenne, de ugyebár ha az lenne akkor lenne mindig hang.
Csodaszép krómozott számot kap, mert megláttam 180 HUF-ért, és azonnal kellett két 3-as számjegy. Kérdés, hogy hova tegyem. Hűtőmaszkra gondoltam, de ajánlatokat elfogadok az ügyben. Egyébként ha valakinek ilyesmi hiányozna, Veszprémben még kapható :)
	
OFF
Hazajött a kismocskos, kissé szakadtan, meg elfogyasztotta a téligumiját drótszövetig, annyira szar volt a futóműbeállítás, meg görge a kormányösszekötő rúd, hogy a "hirtelen" 2 hónap alatt rázúduló 6000 km hazavágta. De kaptam jó %os nyárit féláron (3k). Most ezt ehetné, viszont már nem fogja, mivel futóműbeállítás is megvolt 4 k-ért. Kicsit húzni kellett a kuplungbowden csavarján is, mert kopogatott. A tetejen felhólyagzott a festék (ezekszerint rosszul dolgoztam alá) így most hőálló ezüst színben pompázik :) Túl sokat áltt napi 16 órákat a napfényben gondolom, magas épület híjján. Szóval adjatok autót kölcsön, mert az jó.
ON
Alfinho jól érzi magát lassan halad a 180k felé. Viszont most valami van, szóval randizunk szerelőbácsival szombaton. Lassan, szinte állóhelyzetben kopog-kotyog valami, sebességnél már nem tekerem annyira a kormányt, így nincs ilyen hang.
Gondolom valaminek zsírmérgezése lehet. Mit nézzünk meg? Tiszta olyan hang, mintha kezdeti féltengelyes lenne, de ugyebár ha az lenne akkor lenne mindig hang.
Csodaszép krómozott számot kap, mert megláttam 180 HUF-ért, és azonnal kellett két 3-as számjegy. Kérdés, hogy hova tegyem. Hűtőmaszkra gondoltam, de ajánlatokat elfogadok az ügyben. Egyébként ha valakinek ilyesmi hiányozna, Veszprémben még kapható :)
pb_2008-07-04 12:17:48 // 46363
	Lehet, hogy leszarod(minél magasabbról, és jó nagy ívbenDD) a szivattyút, de gyárilag úgy van +építve a rendszer, hogy mindenki, összefügg  mindenkivel. A motorodnak mechanikusan az a baja, amennyi km van benne, elektronikusan, pedig a kábeleknek, csatlakozási pontoknak lesz bajuk.
	
pb_2008-07-04 00:21:16 // 46362
	
	
BuBu.2008-07-04 00:21:12 // 46361
	igazábol leszarom a szivatyut még akkor is ha egy teljessen külön aksirol kapna áramot mert ha ez a dög beindul akkor jö9n ki belöle minden csak aszt szerettem volna megtudni hogy mi a baa a motornak
ha ezt végre tunnám akkor kipakolnék mindent mert lakatolás fényezés ill közben egy motor váltó és fütómü felujitgatás lenne
	
ha ezt végre tunnám akkor kipakolnék mindent mert lakatolás fényezés ill közben egy motor váltó és fütómü felujitgatás lenne
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-04 00:10:49 // 46359
	
	
pb_2008-07-04 00:04:01 // 46358
	Lég szar, ahhoz, hogy Lvigyék, inkább valalmelyik rokonom teszi magáévá.)
	
pb_2008-07-04 00:02:56 // 46357
	Olyan szintre kell Ljutni, hogy ne kelljen külön tápokat adni, itt-ott, hanem minden onnan kapjon tápot, ahonnan gyárilag kell, pl az üzemanyagszivattyú is. Valahonnan L kell indulni, és végig nézni mindent, sajnos, ezt másképp nem lehet.
	
pb_2008-07-03 23:59:29 // 46355
	Sztem az 7vége lesz, ha L nem viszi valaki a gépet.
	
BuBu.2008-07-03 23:59:05 // 46354
	amugy ha egy relétöl kap áramot akkor az a relé jó mert ügye egy inyektor a négyböl müködik:)
akkor asszem most és itt befejezem az egészet valamik nap kifogom szedni a picsába a kábelkorbácsot és minden centiét bevizsgálok asztán meglátjuk de ha akkor sem lessz jó felgyujtom télleg:)
	
akkor asszem most és itt befejezem az egészet valamik nap kifogom szedni a picsába a kábelkorbácsot és minden centiét bevizsgálok asztán meglátjuk de ha akkor sem lessz jó felgyujtom télleg:)
BuBu.2008-07-03 23:57:35 // 46353
	hát most szerintem az jó de azért majd egy képet megköszönök ha csinálsz
	
BuBu.2008-07-03 23:55:34 // 46351
	anyira nem csak tegnap egyébb más dolog sem jött össze s az autó meg tulcsorditotta a poharat a tegnapi napra:D
	
pb_2008-07-03 23:53:23 // 46350
	Linkelhetnél néhányat, mert én nagyon keveset találtam. 16vről, + ilyen általános dolgokról vannak anyagok, de az sztem Lég kevés. Az SWset még nem küldtem L neked? Na majd, akkor jól átzavarom.))
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-03 22:58:48 // 46349
	na jó, azért nem árt kánilukában sem néha szalonképesen megjelennem  itt-ott! :-)
a múltkor rengeteg jó manuált-pospektust találtam a neten,bizti van közte 1.7 8V is!
A P4-et megtaláltam, sőt a klímát is, nagy -és csíklámpáshoz valót egyaránt. Még lehet, hogy erre a sud-motorra így sem megy majd fel a cuccos :-(
	
a múltkor rengeteg jó manuált-pospektust találtam a neten,bizti van közte 1.7 8V is!
A P4-et megtaláltam, sőt a klímát is, nagy -és csíklámpáshoz valót egyaránt. Még lehet, hogy erre a sud-motorra így sem megy majd fel a cuccos :-(
pb_2008-07-03 22:50:02 // 46348
	Én is, a gyerekekre fognám. DDDD
	
pb_2008-07-03 22:49:03 // 46347
	Ez, csak a P4/Q4re vonatkozik. Ne legyünk telhetetlenek kérem szépen.))) Szépen aprólékos munkával, Lég jól össze lehetne szedni.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-03 22:43:13 // 46346
	Klíma nekem is csak a gyerekek miatt ilyen brutális időben hiányzik... :-)
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-03 22:42:13 // 46345
	köszi, valóban erre a táblázatra gondoltam, bár valamiért úgy emlékeztem,hogy
ez az összes változat felszereltségeit tartalmazza. Olyan nincs amúgy? :-)
	
ez az összes változat felszereltségeit tartalmazza. Olyan nincs amúgy? :-)
Whiteskull2008-07-03 21:52:00 // 46344
	Hát éppen csocsival kellett Balatonon isteni flekken mellett Edda koncertet adnunk. :))))
Különben mentem volna. :))))))))))
	
Különben mentem volna. :))))))))))
pb_2008-07-03 21:50:07 // 46343
	
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-03 21:42:55 // 46342
	Akkó jó! :-)
Ja, lényeget nem mondtam - illetve úgyis tudod -a Recaróval elbaszott császárság volt utazni! ;-)
Régebben szanaszét görcsöltem-gémberedtem Pestig, most mintha 3 utcát jöttem volna csak. Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít, mármint autópályázásnál is!
Már csak 1 klímát kellene keríteni,,aztán nem is nyígnék többet!
Más: az 1,7 8V-ben állítható magasságú az öv?
(esetleg beszúrnád azt a francia extra/széria táblázatot ,amit a múltkor elemeztünk)
A szélvédőt megoldottam bótból, de lassan el kellene hozni a gépest , a trélerezést már lebeszéltem (ár= 1 tálca sör :-), még a fogadóállomás főnökével kell beszélnem (keresztapám) aztán lehet kicibálni belőle a cuccost! :-)
	
Ja, lényeget nem mondtam - illetve úgyis tudod -a Recaróval elbaszott császárság volt utazni! ;-)
Régebben szanaszét görcsöltem-gémberedtem Pestig, most mintha 3 utcát jöttem volna csak. Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít, mármint autópályázásnál is!
Már csak 1 klímát kellene keríteni,,aztán nem is nyígnék többet!
Más: az 1,7 8V-ben állítható magasságú az öv?
(esetleg beszúrnád azt a francia extra/széria táblázatot ,amit a múltkor elemeztünk)
A szélvédőt megoldottam bótból, de lassan el kellene hozni a gépest , a trélerezést már lebeszéltem (ár= 1 tálca sör :-), még a fogadóállomás főnökével kell beszélnem (keresztapám) aztán lehet kicibálni belőle a cuccost! :-)
pb_2008-07-03 21:27:54 // 46341
	Nem kell, a rossz duma. ))))
	
pb_2008-07-03 21:26:36 // 46340
	Talán most az 1x nem. DDDD
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-03 21:24:24 // 46339
	Maga csak ne dumáljon! :-)
Volt a koncerten névsorolvasás,jár neked 1 igazolatlan! :-p
	
Volt a koncerten névsorolvasás,jár neked 1 igazolatlan! :-p
Whiteskull2008-07-03 21:21:20 // 46338
	Nem olyan Ő. :))))
Csak a szalagkorlátra gerjed. :DDD
	
Csak a szalagkorlátra gerjed. :DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-03 21:16:36 // 46337
	húú,de jó, akkor most az 1x még nem ölsz meg? :-DDDD
	
pb_2008-07-03 21:10:10 // 46336
	Nem haragszom, ez van, majd legközelebb.))
	
pb_2008-07-03 21:05:19 // 46335
	Ja, jól L lehet vele játszadozni.)
Főleg, mikor már kezdenek Lszabadulni az indulatok, akkor már a nagyobb fordszám értékeknek is lesz jelentőségük. DDD
	
Főleg, mikor már kezdenek Lszabadulni az indulatok, akkor már a nagyobb fordszám értékeknek is lesz jelentőségük. DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-03 21:04:47 // 46334
	Bocs,tényleg ne haragudj,gondoltam majd amikor spontán kialakulnak a programok, kereslek,de én is ott döbbentem rá, hogy semmire nem elég a 3 nap. :-(
A kedd pl. totál rohanás volt, "végigzavartam " 40 fokban a kiccsaládot a budai hegyekben, utána kis vásárlás az asszonynak valami szakboltban, vissza a szállásra, 4-től vendégség a Csáktornya parkban, onnan én tipliztem, mivel a koncertjegyen 18.00 volt.
aztán 22.00-kor el is kezdték, vagyis volt 4 szabad órám ugyan,de természetesen bevágtunk a várakozás legelején 1 sört, (még nem tudtuk,hogy 4 óra lesz ) nem is nagyon kajáltam aznap, szóval nem lett volna szerencsés autókázni akkor. A koncert 1.15-ig tartott, a kedd ennyire volt elég! :-(
Én is csak a végén jöttem rá, hogy hétfő este lehetett volna talizni max...
Tanulság: az ilyen "összefutás"-t is meg kell előre tervezni... :-(
	
A kedd pl. totál rohanás volt, "végigzavartam " 40 fokban a kiccsaládot a budai hegyekben, utána kis vásárlás az asszonynak valami szakboltban, vissza a szállásra, 4-től vendégség a Csáktornya parkban, onnan én tipliztem, mivel a koncertjegyen 18.00 volt.
aztán 22.00-kor el is kezdték, vagyis volt 4 szabad órám ugyan,de természetesen bevágtunk a várakozás legelején 1 sört, (még nem tudtuk,hogy 4 óra lesz ) nem is nagyon kajáltam aznap, szóval nem lett volna szerencsés autókázni akkor. A koncert 1.15-ig tartott, a kedd ennyire volt elég! :-(
Én is csak a végén jöttem rá, hogy hétfő este lehetett volna talizni max...
Tanulság: az ilyen "összefutás"-t is meg kell előre tervezni... :-(
ANGER2008-07-03 21:00:08 // 46333
	Ez jó kis játék lesz!
A hétvégén szánok rá időt,és megnézem mit lehet kihozni belőle.
Köszi!
	
A hétvégén szánok rá időt,és megnézem mit lehet kihozni belőle.
Köszi!
pb_2008-07-03 20:40:00 // 46332
	15"os gumit feltételezve, számolás alapján 141,51 km/h.
Nem szóltál/üzentél vissza, pedig a kedd jó lett volna.)
	
Nem szóltál/üzentél vissza, pedig a kedd jó lett volna.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-03 20:33:25 // 46331
	Tegnap a pályán hazafelé jövet épp ezen  meditáltam én is.
Mivel a km-órám 80 felett nem túl hiteles , "bekapcsoltam a giromatot:-)" (fix 4500 rpm hegyen-völgyön :-) és olyan 1/4 órás út alapján kb. ez jött ki, mármint 135-140 km/h, amit az út hátralévő részében a valamilyen csoda folytán megjavuló km-óra is "hitelesített", persze a 195/50 helyett 205/50-es gummi okozta eltéréssel korrigálva :-)
Amúgy a 3 nap alatt vagy 110 km-t mentünk BP-en és ha 5 Alfával találkoztam ,akkor sokat mondok! :-)
Kedd este a Pecsa előtt a Queensryche érkezése táján egy fekete 33 távozott a parkolóból, a felnije fekete-króm volt,esetleg innen valaki?
na üdv,este leszek!
	
Mivel a km-órám 80 felett nem túl hiteles , "bekapcsoltam a giromatot:-)" (fix 4500 rpm hegyen-völgyön :-) és olyan 1/4 órás út alapján kb. ez jött ki, mármint 135-140 km/h, amit az út hátralévő részében a valamilyen csoda folytán megjavuló km-óra is "hitelesített", persze a 195/50 helyett 205/50-es gummi okozta eltéréssel korrigálva :-)
Amúgy a 3 nap alatt vagy 110 km-t mentünk BP-en és ha 5 Alfával találkoztam ,akkor sokat mondok! :-)
Kedd este a Pecsa előtt a Queensryche érkezése táján egy fekete 33 távozott a parkolóból, a felnije fekete-króm volt,esetleg innen valaki?
na üdv,este leszek!
pb_2008-07-03 20:16:35 // 46330
	16vnél az akksi melletti korbácsban van.
	
pb_2008-07-03 20:16:01 // 46329
	1k HUF/db kicsit sok, vagy lehet inkább sokk? D
	
pb_2008-07-03 20:15:06 // 46328
	Kb, igen. A felmerülő probléma +oldásához nem kell a fűrészdiagramm.
Kérékátmérő, áttételezés.
Amúgy pl az 1000 fordulat/percre +adott értékek sztem kicsit alul vannak becsülve.
	
Kérékátmérő, áttételezés.
Amúgy pl az 1000 fordulat/percre +adott értékek sztem kicsit alul vannak becsülve.
pb_2008-07-03 20:12:04 // 46327
	Először csinálsz 1 üres táblázatot, és gurulsz 1 kört a verdával, közben beírod a mért értékeket. Persze lehet fejben is jegyezni a dolgokat. DD Aztán összehasonlítod a számolt értékekkel, ha nagy a difi, akkor állítani kell a mutató helyzetén.
Az állítás a következőképp zajlik:
Szétszeded a műszer1séget, majd a kmóra mutatójának, tartóját kiszeded, és hagyod leesni a mutatót. Ahol +áll szépen +jelölöd. Ezután az Ltérésnek +felelően kell állítani rajta, ha többet mutat, lejjebb kell tenni a mutató, ha kevesebbet, akkor pedig feljebb. Próbáld a kmóra kerületén 1 mérőeszközzel(pl tolómérő) +mérni, hogy mennyi lehet, az annyi. Szépen óvatosan 1 kis csavarhúzó segítségével leveszed a mutatót a tengelyről, lehetőleg úgy, hogy a tengely ne forduljon L. Majd óvatosan visszanyomni az új helyre., Aztán mehet vissza a mutató tartója, hogy legyen a műszernek Lőfeszítése. Utána próba.
Célszerű úgy csinálni, hogy a plexit nem rakod vissza a műszerek Lé, hátha még korrigálásra szorul a játékos.
	
Az állítás a következőképp zajlik:
Szétszeded a műszer1séget, majd a kmóra mutatójának, tartóját kiszeded, és hagyod leesni a mutatót. Ahol +áll szépen +jelölöd. Ezután az Ltérésnek +felelően kell állítani rajta, ha többet mutat, lejjebb kell tenni a mutató, ha kevesebbet, akkor pedig feljebb. Próbáld a kmóra kerületén 1 mérőeszközzel(pl tolómérő) +mérni, hogy mennyi lehet, az annyi. Szépen óvatosan 1 kis csavarhúzó segítségével leveszed a mutatót a tengelyről, lehetőleg úgy, hogy a tengely ne forduljon L. Majd óvatosan visszanyomni az új helyre., Aztán mehet vissza a mutató tartója, hogy legyen a műszernek Lőfeszítése. Utána próba.
Célszerű úgy csinálni, hogy a plexit nem rakod vissza a műszerek Lé, hátha még korrigálásra szorul a játékos.
pb_2008-07-03 20:00:06 // 46326
	Ejj, ejj, kedves kártárs, ez még csak a kezdet, és már lélekben kezded feladni?)))
Ahogy Gróf kártárs is írta az injektorokon lévő ogyűrűkre vigyázni kell, mert könnyen L lehet őket nyírni, + az injektor alján lévő sapka is könnyen lehullik a helyéről.
	
Ahogy Gróf kártárs is írta az injektorokon lévő ogyűrűkre vigyázni kell, mert könnyen L lehet őket nyírni, + az injektor alján lévő sapka is könnyen lehullik a helyéről.
pb_2008-07-03 19:57:22 // 46325
	S12b, természetesen.)
S12at, és S12bt kell legelőször rendbe tenni.
Lehet, hogy én értettem már félre valamit, de sztem most +int felcserélgetted a kábeleket. De most már fényképet fogok csinálni róla.)
	
S12at, és S12bt kell legelőször rendbe tenni.
Lehet, hogy én értettem már félre valamit, de sztem most +int felcserélgetted a kábeleket. De most már fényképet fogok csinálni róla.)
swan2008-07-03 15:03:17 // 46324
	Ha jól emlékszem akkor a négy injektor egyszerre kapja a jelet! A rajzon is igy van asszem. Azt meg kéne nézni. Na most ha ez így van és a relé dolgozik akkor a relé és az injektorok közötti kábel a ludas. Vhol vmi kábelkötés. Nálam a légszűrőház allatt volt gyárilag szétválasztva egy kábelkötegen belül. nem bonyolult megtalálni.
esteleg valami testelés is elképzelhető, de talána a minusz is a relén keresztül kapja. ehhez megint rajz kellene.
	
esteleg valami testelés is elképzelhető, de talána a minusz is a relén keresztül kapja. ehhez megint rajz kellene.
Gróf2008-07-03 11:49:01 // 46323
	Nincs mit. 
De nyugi szerintem a "legegyszerűbb +oldás akkor jut az ember eszébe mután már szétbontott valamit..."
Egy jótanás. Nagyon óvatosan bánj a kis gumigyűrűkkel, mert ha rossz pozícióban erőlteted akkor a fémrészek lenyírják a peremét, és akkor kuka neki. Én igy jártam kétszer is, 1K/db az ilyen gyári kis gyűrűknek.
	
De nyugi szerintem a "legegyszerűbb +oldás akkor jut az ember eszébe mután már szétbontott valamit..."
Egy jótanás. Nagyon óvatosan bánj a kis gumigyűrűkkel, mert ha rossz pozícióban erőlteted akkor a fémrészek lenyírják a peremét, és akkor kuka neki. Én igy jártam kétszer is, 1K/db az ilyen gyári kis gyűrűknek.
szegecs2008-07-03 11:44:32 // 46322
	Ja, hogy te csak simán a motor ford. számát az áttételeken keresztül haladási sebességgé alakítottad. Ahhoz tényleg nem kell a cw :) A fűrészdiagramhoz viszont kell a hengerűrtartalom, mert ettől függ a nyomaték és így az áttételezés is, tehát lehetnek eltérések.
Egyébként mit hiányolsz a diagramból? Ja és ez nem kötekedés volt:9
	
Egyébként mit hiányolsz a diagramból? Ja és ez nem kötekedés volt:9
Online tag
0
		Vendég0
391





