Robesz72007-05-28 21:26:21 // 30621
	Kedvezményt az tudok nagyon jót, ha gondolod legkésőbb 08.20.-án találkozunk és viszek neked... nem tom az árát, de ha érdekel majd megkérdezem..
	
Robesz72007-05-28 21:25:21 // 30620
	van már egy műszerünk hozzá majd úgy is rákötöm és megírom.. :-))
	
Robesz72007-05-28 21:24:39 // 30619
	Igen, az elején eléggé megszívattak egy motorral, annak a nagyrészét ki is hajítottam és rumi-tól pótoltam... egy összeforgott, hajlott szelepes széttört és megragasztott 16V motort sózott rám valaki, de már nem emlékszem, ki volt, csak azt tudom, hogy hol vettem... mindegy.. már nem érdekel...
	
pb_2007-05-28 21:24:15 // 30618
	Vagy, valami jó kis kedvezményt kéne szerezni rá, bár még űgy sem lenne kevés.
	
pb_2007-05-28 21:23:01 // 30617
	Most, hogy írod leesett nekem is.)) Kéne szerezni 1 belevaló órát, és kiderülne mennyi, az az annyi.)
	
Robesz72007-05-28 21:22:52 // 30616
	nagyon drága.. :-)) én nem fogom megvenni, de jó lenne, valami hasonlót találni olcsón..
	
pb_2007-05-28 21:21:01 // 30615
	Igen emléxem rá, hogy az elején volt sok nagy szívás vele, + a tengelyekkel is volt problem, stb. Én a PFR6B-nél azt vettem észre, hogy szebb, ércesebb lesz a hangja. Lehet nekem is cserélnem kéne PFR-ekre, de nekem is az a bajom, hogy nem olcsó.)
	
Robesz72007-05-28 21:20:55 // 30614
	Nekem ugyan olyan a motorom és az elektronikám, mint Neked... a 33-é
	
Robesz72007-05-28 21:20:22 // 30613
	Ja, ezt nem tudtam... akkor nekem lehet nem jól mér a fordulatszám mérőm... egy régi off audi 80-as elektronika van a panele mögött (persze nem látszik semmi belőle) az méri a fordulatszámot és nekem 6500-ig forog gyárival... akkor ezek szerint 8500-at forog a motorom, nem 8000-t... beszarás.. :-)))
	
Robesz72007-05-28 21:18:12 // 30612
	Jó érzés... csak egy rövid váltó kell.. :-))) nekem tavaj 4 személy + sok csomaggal is ment.. :-))
	
pb_2007-05-28 21:17:31 // 30611
	Ja, hogy nálad 6,5-nél van a gyári tiltás. A 33-nál 6,7-től van piros mező, és olyan 7k környékén tilt. Az ényém + ott, ahol épp kedve van.
	
Robesz72007-05-28 21:17:17 // 30610
	Igen, az jó lehet... még az első próbálkozásomnál megvettem 19000 Ft volt és be sem indult vele (tudod, amikor először lett 16V még a régi motorral) most nem vettem meg drága pénzen... használtam bkr6ek-t, azzal jó volt, majd volt beru, és most ismét bkr6ek... a 8V-ben nagyon jó volt a Brisk LOR14LGS... tesóm nem hitte el, majd pár napja adtam neki 4 olyan régi gyertyát (BRISK) amiben kb 30000 km volt és nem hitte el, mennyivel jobb... nem tudom, mi az oka, nem is nagyon hiszek ebben, én régen csak azt vettem észre, hogy nagy fordulaton (6500 után) is erős marad..
	
pb_2007-05-28 21:13:50 // 30609
	Én ritkán szoktam, de néha kell.) Majd talán változtatok rajta.))
	
Robesz72007-05-28 21:13:32 // 30608
	Az nekem is megy a gyári tiltás erőből, de az csak 6500-as fordulat.. olyan 7000-nél gyengül el kb a 4. sebességi fokozattól... a kisebbekben még erős
	
Robesz72007-05-28 21:12:10 // 30607
	Meglátjuk, de nem nagyon érdekel ez a része... persze, nagyon vigyázok rá, de míg nem próbálom meg, addig nem fogom tudni... Ez a motorom is egy 88-as 13e Ft-os 1.7 8V-ből készült (köszi bb18) a Te tengelyeiddel... Ha kifekszik, veszek egy egész 1.7 8V-t párezerért és átfűzöm, ami még jó... :-))) Az az érdekes, hogy ez a motor sokkal jobb lett, mint a gyári... semmi olajat nem eszik, sehol nem olajos, egyáltalán nem füstöl és hibátlanul üzemel. Olyan régi a motortömb, hogy még szervó helye sem volt rajta és teljesen gyári hibátlan volt a belseje... Ja, úgy terveztem, hogy ha 50e km-t elmegy, az nekem bőven elég.. kb 2 és fél év...  ezért szeretem nygon a boxit, mert lehet ésszerű keretek közt tuningolni, motort újítani, stb... A gyári moci pedig lezsírozva pihen... a 16V nekem erre készült.. :-))
	
Rumi2007-05-28 21:10:58 // 30606
	nekem minden vágyam az 5.ben kiforgása a motornak, az az elementális erő (vagy rosszul méretezett váltóáttétel :D)
	
pb_2007-05-28 21:10:13 // 30605
	Nem tudom lehet. Milyen gyertyára gondolsz? Sztem a PFR6B elég jó gyertya.
	
Scott2007-05-28 21:09:47 // 30604
	Mi ez a nyilvános torrent site megbeszélés ? :))
	
pb_2007-05-28 21:08:39 // 30603
	Nálam az 1. 4 fokozatot simán lehet tiltásig(mostanában mindig máshol van, de fogalmam sincs miért) forgatni, és úgy nem vettem észre, hogy tiltás közelében gyengülne. Igaz a 4 tiltást még nem próbáltam, de sztem kimenne 190+-ba, talán-talán óra szerint + lehetne a 200 is. 5-ben sztem nem forogna ki tiltásig, ha az utat taposnám se.)
	
Rumi2007-05-28 21:07:04 // 30602
	nincs mit, szivesen ;)
csak ügyelj az arányodra
	
csak ügyelj az arányodra
Robesz72007-05-28 21:06:25 // 30601
	Nektek nagyon jó, hogy könnyebbek vagytok... :-)) Így nekem muszáj rősíteni.. :-)
	
Rumi2007-05-28 21:06:05 // 30600
	de ha elforog 8000ig úgy hogy erő is van benne, az nem megy nagyon erősen az élettartam rovására?
	
Robesz72007-05-28 21:05:42 // 30599
	Jaj, majdnem elfelejtettem... Köszi a meghívót, már voltam is az oldalon... nagyon jó lesz, csak rengeteg idő, míg átböngészem...
	
Rumi2007-05-28 21:05:15 // 30598
	én P4 üzemmódban használom mindig (vagyis csak ritkán nem) a mérés alkalmával természetesen abban volt :)
	
Robesz72007-05-28 21:02:57 // 30597
	Azt akarom elérni, hogy ne csak 6500-ig legyen erős, hanem akár 8000-ig.. Több benzin nem kell neki, azt már tudom, mert semmivel nem jobb. Gondolok még arra, hogy ott már kevés az előgyújtás, vagy talán jobb gyertya kelle (a 8V-nél bejött, ott a gyertyacsere után ment erőből a 7400)
	
Robesz72007-05-28 21:00:30 // 30596
	Ok... úgy látom, online-ben van, lehet még most válaszol és akkor írom is.. :-))
	
Robesz72007-05-28 20:59:42 // 30595
	Érdekes, mert nekem is olyan 190-ig az igazi... 200-még megy neki, de a fölött vánszorog.. amúgy minden sebességi fokozatban érzik, hogy 7000 fölött már gyengül.. és minél magasabb fokozatban van, annál érezhetőbb a gyengülés. 1-ben még érdemes 7 fölé forgatni, 2-ben kb 7, 3.-ban már csak olyan 6.7, 4-ben 6.5, 5-ben meg végig, amíg bírja.. :-))
	
pb_2007-05-28 20:59:37 // 30594
	A gyári érték 198. Én 16v módban alkottam annyit, a 16v-nek pedig 205 a gyári vége. Naja 200 fölött már csak vánszorgás volt, talán kiment volna 220-ig, de nem biztos.
	
Scott2007-05-28 20:58:08 // 30593
	Érdekes. És amikor indítóztatok tényleg abszolút egyik hengernél sem volt hallható robbanás?
	
pb_2007-05-28 20:56:55 // 30592
	Ok.) Ha +van a tuti recept írd már be légyszí mert kíváncsi lennék rá.
	
Rumi2007-05-28 20:56:13 // 30591
	de azért a 215 mégiscsak hihetőbb, ha a gyári érték 202 :)
amugy 190ig gyorsult az enyém ugy normálisan, utánna még 210 elment, a fölött viszont vánszorgás volt. bár hozzá kell tennem, 220nál nem volt koppon a pedál, bár nem éreztem az erőt, hogy ha most még egy fél centit nyomok, hűde menni fog :))
	
amugy 190ig gyorsult az enyém ugy normálisan, utánna még 210 elment, a fölött viszont vánszorgás volt. bár hozzá kell tennem, 220nál nem volt koppon a pedál, bár nem éreztem az erőt, hogy ha most még egy fél centit nyomok, hűde menni fog :))
Robesz72007-05-28 20:55:24 // 30590
	Írtam is neki.. :-)
	
Hari2007-05-28 20:54:31 // 30589
	Még midig szarakszík a Bálint  vasa? Mit bütyköltetek rajta ? Az,hogy van gyujtás és van benzin az még nem azt jelenti, hogy be is kell indulnia. 
- Nem biztos ,hogy jó helyen van a gyujtás.
- Vagy esetleg a vezérlés....
- Netán esetleg kompreszió probléma.
	
- Nem biztos ,hogy jó helyen van a gyujtás.
- Vagy esetleg a vezérlés....
- Netán esetleg kompreszió probléma.
Scott2007-05-28 20:52:05 // 30588
	Van komplett Marelli gyújtásom ( elosztó, trafó, modul ) csak a vákuum dob lyukas
ill. van komplett Bosch is...
	
ill. van komplett Bosch is...
Robesz72007-05-28 20:52:05 // 30587
	Ok.. köszi.. Holnap fel is hívom.. :-))
	
pb_2007-05-28 20:49:47 // 30586
	Az enyém sem pontos lőni kéne még rajta.)
	
pb_2007-05-28 20:48:36 // 30585
	Igen az 5.-dik asszem nálad is 1, az 1ben cserélhető. De pontosan utána kéne nézni az áttételeknek, de mintha gt 1x ilyet említett volna. Sztem kérdezd + tőle, a 45/46 váltókban Ő jobban otthon van.
	
Rumi2007-05-28 20:47:14 // 30583
	ennyivel többet csal az enyém :)
	
Andorka2007-05-28 20:45:59 // 30582
	Bélint33 kocsijában a gy.elosztóval eddig is voltak gubancok...
Frissen töltött akksival sem indult el, pedig volt szikra. Benzin is volt, mind a négy fúvókánál. Próbáltuk betolni, de úgysem röffent be:(
	
Frissen töltött akksival sem indult el, pedig volt szikra. Benzin is volt, mind a négy fúvókánál. Próbáltuk betolni, de úgysem röffent be:(
pb_2007-05-28 20:45:55 // 30581
	Nekem is 6,4-et forgott, és 215+-ot mutatott.
	
Robesz72007-05-28 20:45:20 // 30580
	Az 1.4-es váltó van rajta... amúgy véletlen volt, még az 1.6-ra kellett vennem egyet és a bontós azt mondta, hogy ugyan olyan, mint az 1.6-os, de nem 1.6-é, hanem valami más... szerinte 1.4-é volt... és ilyen lett... amúgy nagyon jó... mintha kapott volna vagy 15 Le-t...az 1.6-os...       Nekem 6500 190-nél.. ezt pontosan tudom..
	
pb_2007-05-28 20:44:34 // 30579
	70 kW/95 LE @ 5750 RPM 131 Nm @ 4000 RPM
	
pb_2007-05-28 20:44:18 // 30578
	63 kW/86 LE @ 5800 RPM 121 Nm @ 4000 RPM
	
pb_2007-05-28 20:44:03 // 30577
	58 kW/79 LE @ 6000 RPM 113 Nm @ 3500 RPM
	
pb_2007-05-28 20:43:46 // 30576
	50 kW/68 LE @ 6000 RPM 92 Nm @ 3200 RPM
	
Robesz72007-05-28 20:42:51 // 30575
	Ez tuti, mert akkor máris keresek egy párat.. :-))) egy az egyben leveszem a két fogaskereket és felrakom azt?
	
Robesz72007-05-28 20:41:47 // 30574
	amúgy ezzel a chip-el sem szálok fel, kb 5-6-7 Le lehet, de nagyon érezhető... van egy táv, amin szoktam próbálni, na ennek a távnak a feléig felgyorsul a módosítottal 200-ra, míg a gyárival az egész távon is csak 185-re..
	
Rumi2007-05-28 20:41:32 // 30573
	hogy a manóba lett az olyan rövid neked?
igen csak az 5. fogaskerék lett cserélve.
de nekem a gyári áttétellel, gyári gumi mérettel 220nál forgott 6400at
	
igen csak az 5. fogaskerék lett cserélve.
de nekem a gyári áttétellel, gyári gumi mérettel 220nál forgott 6400at
pb_2007-05-28 20:40:56 // 30572
	TD váltóról kell levenni az 5.-ket.
	
Online tag
1
		Vendég1
395