zoltankublik2014-01-31 08:57:23 // 46999
Köszönöm uram, de ha a leömlőt nézem, legalább m10-es a tőcsavar
David | Centocinquantanove2014-01-31 08:53:56 // 46998
Mindegy, ha esetleg M8-as kell olyanom van így hirtelen DIN 835 10.9. 2-3 darab. Hossza 72 mm
zoltankublik2014-01-31 08:49:39 // 46997
Hali, az a baj hogy nem tudom mekkora kell hozzá, kértem árakat a miskolci fiat kereskedésben, hátha közlik a pontos méreteket is
David | Centocinquantanove2014-01-31 08:43:05 // 46996
Mekkora kell? Nálunk van pár darab elfekvőben, ha pont akkora kellene.
David | Centocinquantanove2014-01-31 08:42:14 // 46995
Ez tőcsavar, az ászokcsavar egyik fele famenetes. Esetleg még a DIN 835 is hasonló.
Liquid2014-01-31 08:25:56 // 46994
az enyémet nem, csak 1 kar van rajta, de amit Ricsi vett azon 2 van.
mex862014-01-31 08:18:03 // 46993
na neee.
a TI ülés lapját nem lehet billegtetni?
a TI ülés lapját nem lehet billegtetni?
Dömpi (il dottore)2014-01-30 23:51:09 // 46992
Megvolt a kisszervíz.
Liquid2014-01-30 22:04:15 // 46991
a 2 magasságállító karból az első hogy néz ki belülről? Lehet azt utólag beszerelni?
Az enyémben nincs és nem lenne rossz...
Az enyémben nincs és nem lenne rossz...
Ricsi 1472014-01-30 21:51:56 // 46990
Igen :)! De hiányzik egy oldalsó elem a hátsó ülés sorból, de azt majd pótoljuk a mostaniból...!
.......................2014-01-30 21:45:11 // 46989
Ászokcsavar DIN 939
.......................2014-01-30 21:28:11 // 46988
Csavarboltban ?
12.9 es metrikus
12.9 es metrikus
Liquid2014-01-30 21:24:22 // 46987
ezek szerint sikerült lecsapni az üléseket is :) Zsír!
Ricsi 1472014-01-30 21:17:42 // 46986
Mégértelek :) tényleg nagyon szép, nem is nagyon szeretném szombat délutánál tovább húzni a beépitését :D Én meg a kocsid színét irigylem :D
Piritu - 1.000.0002014-01-30 21:05:58 // 46985
Emlékeim szerint csak a kalaptartóig.
Csabi2014-01-30 20:58:02 // 46984
Azt hiszem most irigyellek...:) nekem is arra fáj a fogam...:)
Csabi2014-01-30 20:53:29 // 46983
Alfa-Fiat kereskedésben tudsz szerezni.
.......................2014-01-30 20:49:51 // 46982
Az Sw csomija plafonig 445 liter vagy csak a kalaptartóig?
Giuntini2014-01-30 20:47:52 // 46981
Üresség csak idézőjelben. Az enyém automata váltós, és az érzésre még nyomatékosabb egy kézi váltósnál.
.......................2014-01-30 20:45:24 // 46980
Jó ez a piros
Ricsi 1472014-01-30 20:30:35 // 46979
Eladóak lesznek a régiék, ha kint vannak jelentkezek velük :)! Köszi az infot, gondolom a hátsokat még egyszerűbb kiszedni. Hetvegen ha normális ido lesz neki állok kicserélni őket!
Liquid2014-01-30 20:20:49 // 46978
a szokásos, majdnem mindent TI-nek hírdetnek.
Ez legalább megvette a TI emblémákat és a tükör borítást :)
Ez legalább megvette a TI emblémákat és a tükör borítást :)
Vermacy2014-01-30 20:20:20 // 46977
Ezt láttam élőben, de akkor még 6,4 volt. Jól néz ki, meg minden, de az ára... Ennyiből veszek egy benzinest városba meg egy dízelt hosszú távra...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-30 20:20:00 // 46976
jah bocs még a tükör külseje is :)
Liquid2014-01-30 20:16:26 // 46975
az enyém már 1500-tól mozog
Vermacy2014-01-30 20:14:41 // 46974
Rosso :o)
ALFI1562014-01-30 20:13:29 // 46973
Ennyi
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-30 20:09:23 // 46972
hát jah meg van a küszöb és a kormány...
ALFI1562014-01-30 20:05:57 // 46971
Ez meg mitől TI?Pont a lényeg a belső hiányzik.Ülés,pedálok stb.......
mizooo2014-01-30 20:05:08 // 46970
Az üléseket hátul fogja 2 csavar a sínben találhatóak, elöl csak be vannak akasztva. A csatikat gondolom csak széthúzod, ha a másikkal stimmel összedugod, visszaakaszt két csavar vissza és kész.
Shadin2014-01-30 20:00:32 // 46969
Mit csinálsz a régi ülésekkel? Kellene a fűtés cucc belőle :-D
Haddel2014-01-30 19:59:25 // 46968
Nem Őrá gondoltam ,hanem Ebc ,vagy milyen fékre. Nem emlékszem már pontosan :(
Ricsi 1472014-01-30 19:58:09 // 46967
Nos mivel minden eddigi problémámat megoldottam, jöhet a következő :D Sikerült vennem TI bőr belsőt a gépbe, lehet találni valami leírást az ülések felfogatási pontjairól? Mostani szövetes első üléseim is fűthetőek (igaz a vezető oldali nem fűt, de a fűtés gombja világít, úgyhogy gondolom az ülésben lesz valami szakadás) elvileg csak annyi a dolgom, hogy össze dugom a csatlakozókat, nem különbözik a 2 ülés csatlakozója? Bocs a sok kérdezősködésért, remélhetőleg több kérdésem mostanában nem lesz!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-30 19:57:35 // 46966
oksa :P
zoltankublik2014-01-30 19:56:44 // 46965
Hali, hol lehet szerintetek kipufogó csonkhoz tőcsavart szerezni?
Shadin2014-01-30 19:54:29 // 46964
JUJUJ basszus! Jut eszembe kellene 4 gyertya a 16V-mbe. Holnap? Jó kellene és olcsó :-D Jó hogy a múltkor beszéltünk róla...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-30 19:51:41 // 46963
cefet ára van :(
Piritu - 1.000.0002014-01-30 19:34:04 // 46961
"2000 alatt nagy üresség" - 1750-nél van a max nyomaték.
mzo2014-01-30 19:27:19 // 46960
Nekem is hasonló tapasztalataim vannak, mint neked. Igaz én csak teszt vezettem ezeket a motorokat, mikor még autót kerestem. Az 1.6 Jtd-t egy Lancia Deltában próbáltam, de talán az volt a legmeggyőzőbb motor az 1.4t, 2.0 Jtd közül. A 2.0 szinte lomhának érződött városban normálisan vezetve. Olyan semmi extra. Gondolom pályán vagy pörgetve már jó lehet. Az 1.6 viszont szinte egyből ment valahogy készségesebb motornak tűnt, élénkebb volt vele az autó. A 2.4-et pedig egy 59-esben próbáltam és nem volt meg az a hasraesés amit vártam a 200 le-s nagymotortól. Főleg azután hogy utána kipróbáltam az 1.9 150-le-t Nekem érzésre nem volt meg az a különbség amit a lóerő nyomaték adatokból következtetni lehetne. Ezért is tettem le a nagymotorról, pedig eredetileg azt szerettem volna. Viszont a hangja, na az állat. :)
'''''2014-01-30 19:26:09 // 46959
Grando2014-01-30 19:02:56 // 46958
Nem gyenge! :)
Alfás Viktor (NagyVad)2014-01-30 18:54:22 // 46957
Egy kis nyalánkság! :-) http://www.youtube.com/watch?v=emBAS8LxYu8
David | Centocinquantanove2014-01-30 17:54:03 // 46956
Közben megtaláltam a videót, ERRŐL lenne szó...
David | Centocinquantanove2014-01-30 17:45:47 // 46955
Olyan kérdésem volna, hogy régebben láttam olyan videót, ahol egy srác azt csinálja, hogy beindítja az autót, majd kiveszi csak a kulcsot a házból, kiszáll, majd kívülről bezárja az autót, és így ott tudja hagyni a ház előtt melegedni járó motorral.
Kipróbáltam én is, de nekem nem zárja be csak a bal 1 ajtót, a hátsók és a jobb 1 nyitva marad. Van erre valami trükk, amit én még nem ismerek?
Kipróbáltam én is, de nekem nem zárja be csak a bal 1 ajtót, a hátsók és a jobb 1 nyitva marad. Van erre valami trükk, amit én még nem ismerek?
.......................2014-01-30 17:39:13 // 46954
nekem pont a 2,4 nem elég nyomatákos alul,
a mito sokkal jobban húz 1500 tól igaz csak 3000 ig
a 2,4 csak 2000 ezer felet mozdul meg,de egészen 3500 húz
a mito sokkal jobban húz 1500 tól igaz csak 3000 ig
a 2,4 csak 2000 ezer felet mozdul meg,de egészen 3500 húz
.......................2014-01-30 17:28:24 // 46953
"2000 alatt nagy üresség"
na ez fura mert a mito 1,6 jtdm ben pont 1500 nál van a legnagyobb nyomaték,
söt Winter állásban akár 1200 tól gyorsít rendesen
na ez fura mert a mito 1,6 jtdm ben pont 1500 nál van a legnagyobb nyomaték,
söt Winter állásban akár 1200 tól gyorsít rendesen
Giuntini2014-01-30 17:09:55 // 46952
Nagyon érződik, a több mint 60LE hiánya, és főleg a nyomaték alul. 2000 alatt nagy üresség. Aki hozzászokott a 2.4 motorhoz, annak ez főleg városban, de előzéseknél nagyon fura lesz. Persze a költségek alacsonyabbak lesznek.
'''''2014-01-30 15:17:39 // 46951
A 2.4-et már eladtad? Csak a kora miatt válsz meg tőle vagy voltak gondjaid vele?
David | Centocinquantanove2014-01-30 11:50:45 // 46950
Az enyém is befagy, hogyha havasan vagy esősen teszem vissza a garázsba, hiába szélvédett hely.
Az első időkben biztos ami biztos alapon behúztam mindig, mígnem az egyik reggelen kiengedtem indulás előtt, a kar szépen le is ment a helyére, de a fék még fogott mint az állat. Alig akart megindulni, azt amikor el is indult akkorát pattant, majd' besz*rtam...
Na azóta csak végszükség esetén van kézifék behúzás... :))
Az első időkben biztos ami biztos alapon behúztam mindig, mígnem az egyik reggelen kiengedtem indulás előtt, a kar szépen le is ment a helyére, de a fék még fogott mint az állat. Alig akart megindulni, azt amikor el is indult akkorát pattant, majd' besz*rtam...
Na azóta csak végszükség esetén van kézifék behúzás... :))