Csak Nektek. :)
Speeres váltós Delta.
GPS alapján 8-9km/h t csal felfelé.
4.-ben 100km/h
5.-ben 100km/h +
5.-ben :) (Érdi emelkedőnek felfelé) ;)
(s nem a vége... :))) )



Akkor az azt jelenti ,hogy 3000-nél majdnem 123-mal megy az autó? Hát, azért erről jobb lenne valaki más tapasztalatait is meghallgatni, hogy milyen úgy. Mert lehet, hogy megy annyival, de onnan nem gyorsul tovább :D
G-Burt2013-11-19 06:58:43 //
135654
sokat nem szabad neki, mert nem fogja venni az 1est:D
Összerakni az igazán szép mutatvány. pb_ ért a váltókhoz és pár sörért szívesen segít bárkinek! ;)
pb_2013-11-18 22:45:44 //
135652
Xétxedni nem is.)
Vazeg, neked volt ilyen berhelt váltós autód, vagy nem neked volt? :)
Arról nyilatkozz... :)
Mármint 30/37.... gyorsít.
Buksi2013-11-18 18:32:48 //
135648
Mé' nem az? :-DDD
katbal2013-11-18 18:29:00 //
135647
Nekem is meg lett variàlva az
ötödik fokozat. Ha minden igaz, akkor egy 1.8-as 156 osbol szàrmazik. Ha csak az ötödiket akarod cserélni, akkor nem biztos hogy le kell szedni a vàltot, mert az a vàlto végén lévö fedél alatt van közvetlen. Ha az a fedél lejön, akkor nyert ügyed van.
Engem nem izgat annyira, hogy googlizzam a témát... :D
Hát kérlek fingom sincs... :D
Majd este megnézem ha el nem felejtem.
Ileltve addig Marklar benyögi, meg azt is hogy mennyi fordulatot ejt... Ő már implantáltatott ilyesmit ahogy tudom
Az egészen pontosan mit jelent áttételben 5. fokozatban?
TD cucc. Egy 10-esért viheted te is....
És most nem kérem a "csóró egyetemista vagyok a tengerpartról" szöveget :D
De akkor már muszáj kuplungozni... Ez riaszt el egyedül.
:D
Azt se tudom, mennyi pézt kér érte :DDD Sőt, egyelőre azt se tudom, hogy miért mennyi pénzt kér :D Mert te TD cuccról, én V6-ról beszéltem, ő meg kapcsolódott az én mondatomhoz :D
Ennyi. ;)
Egyébként nem akkora atomfizika szétszedni a váltót sem.
A holy manualban minden benne van erre vonatkozólag.
Ne rinyálj már itt wazze. Mindenki tudja, aki olvas itt, hogy valahol kint vagy sitten. :-P Arról van szó, hogy ha kell az a cucc Ferléntől, akkor mondj Neki egy határozott IGENt. Utalj, vagy ne utalj, de akkor nem fogja a vasba vinni...
Tudok, de most nincs rá lehetőségem, hogy bárhova vigyem az autót... Mivel nem vagyok a közelében :D
Szerencsére nem 16V motor kategória. De nem az örök élet+1 nap... (A 8V váltó sem az) Nincs is... ;)
Vedd meg. Keress értelmes szakit. A maradékot add el valami TD-s nek... :)
Mint pl az élettartama? :D
Na ja, de micsináljak egy váltóval, ha nincs hozzá értelmes szerelőm, aki megheftölné? Szóval tökjó móka lenne, de így is elég szirszar gyűlt már össze :D
Áhh. Mond azt Neki, hogy kell. S utald a pénzt... Akkor nem fog "cigánykodni" :D
A Buksi biztos mormolta is magában! :D
GEORGE2013-11-18 12:05:18 //
135630
Írta, nem mondta :-)
Naaaaa... :D Ilyen csúnyát mondani... :D
Buksi2013-11-18 00:40:26 //
135628
Mijezaphotoshop? :-DDDD
Buksi2013-11-18 00:37:37 //
135627
A gumitartók legyen a legkevesebb! Remélem azért több és nagyobb bibit már nem találsz rajta!
GEORGE2013-11-17 23:16:09 //
135626
Megoldható :-)
Bár most ép a Marty jár vele :-)
Azt mondta majd ha kifogy a benzin cserélünk.......azóta a 3. tele tankot is elhasználta már :-)
De megmérem.
Mondjuk amíg ki nem cseréled a 2.0-áéra, igazán mérhetnél adatokat 0-100-ra, 80-ról 120-ra meg ilyesmiket... Kíváncsi lennék mennyi a különbség.
GEORGE2013-11-17 23:08:50 //
135624
Meg van a jelenség oka. Ádinál váltócsere volt. Így már szinte biztos, hogy nem a 2.0 TS váltója van rajta. A blogban említést is tesz, hogy a váltócsere óta magasabb lett a fogyasztása is. Hát persze, hogy emelkedett, hisz jobban pörög a gép mint előtte.
6500-nál? Akkor az valami ultrarövid váltó, mert ráadásul még a 205/45 R16 a kisebb gumi, amivel többet kell mutatnia az órának... de csak nagyon minimálisan, és nekem a 210+ is csak 6000-res fordulatot jelent.
GEORGE2013-11-17 23:03:13 //
135622
Nekem meg 195/55R15-el óra szerint 210 lebólint.
Akkor nézd meg az én képemet is.... 6000-nél 214-5, elvileg 6500-nál (ha 215 lenne tényleg), 232 lenne a gyári 2.0 8V váltóval. Ráadásul el se forog addig... Szép is lenne.
De ha 210 az, akkor is 227.5 lenne 6500-nál a sebesség.
Gyári kerékkel... (205/45 R16)
GEORGE2013-11-17 22:56:51 //
135620
Zsolti képén nem úgy néz ki, hogy rövidebb lenne,
6500-al a 1.8 16V 220 felett van, nekem meg 210-nél leszabályoz.
De hát a 16V váltója rövidebb...
pb_2013-11-17 22:45:55 //
135617
8kig kell forgatni, az a király.D
pb_2013-11-17 22:41:57 //
135616
Biztos a sok fekvés miatt nem yut SZedbe.DDD
GEORGE2013-11-17 22:23:15 //
135615
Hosszabbat akarok. pont az a bajom, hogy nagyon forog már utazónál is ( 140-150 )
Hát, az autóm sincs a közelemben meg én se vagyok a te közeledben, szóval nehéz kivitelezni :D
Pfff... :P Minek má'? :D
Ez luxusautó, nem céreiksz :D
Akkor ne sokáig, mert lassan megy a méhbe... 😒
Ha figyeltél volna anno. Akkor tudhatnád, hogy az 1,7 8V váltójával királyság a 2,0 8V. Mint nekem anno... :)
Miért akarsz rövidebb váltót? Én még mindig gondolkodom a V6 ötödikjén....
Egészen pontosan nem forog el, mivel NINCS tiltás az ECU-ban. Elfelejtette. 7000 fölé nem forgatom el, semmi értelme. Már oda sincs írva üzemanyag, csak gyengül. Állítólag néha előfordul. Persze szűkösebb előzésnél nem árt, ha nem kell elváltani hatfélnél...