jaaa sorry. azt hittem a festéket kérdezed. álmomban sem gondoltam volna, hogy a szelepfedél müanyag. tényleg az?
ha müanyag, akkor természetesen nem lehet szinterezni.
	szasza9112011-09-17 13:09:41 // 117574
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-17 12:19:59 // 117573
	Műanyagot én inkább krómoztatnám. Lehet piros is a króm.
Az aranyozás nem ér, azt én akarom... :-D
	
Az aranyozás nem ér, azt én akarom... :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-17 12:18:16 // 117572
	
	
Thomika2011-09-17 11:44:00 // 117571
	Olcsóbb lenne? De igazából nekem többek között a szöszmötölés miatt jött az ötlet. néha jól esik melótól elvonultan bütykölgetni egy kicsit!
	
Fairlane2011-09-17 09:19:52 // 117570
	Műanyagot is lehet szinterezni? :O
Bár ha sztatikusan fel tudod tölteni, utána meg nem olvad el a kemencében....
	
Bár ha sztatikusan fel tudod tölteni, utána meg nem olvad el a kemencében....
szasza9112011-09-17 02:37:44 // 117569
	De! És? :)
	
Fairlane2011-09-16 20:05:19 // 117568
	Nem műanyag az?
	
sprint832011-09-16 19:36:49 // 117567
	Nem lenne rossz dolog:D Csak mindent át kellene építeni. Igazából 75-höz és a GTV6-hoz készült a könyv, de még a 24V motorok is benne vannak.
	
atesssz2011-09-16 19:34:18 // 117566
	sprint, hosszába kellene betenned a V6-os szívet, megoldani a váltót, a kardánozást, és a hátsó differenciálművet, meghajtást, és lehetne hátul kaparós az a szép 155 :)
(legalább is ez jutott eszembe a könyv alján lévő megjegyzésből "not for FWD") :))))
	
(legalább is ez jutott eszembe a könyv alján lévő megjegyzésből "not for FWD") :))))
sprint832011-09-16 18:22:17 // 117564
	
	
szasza9112011-09-16 16:37:52 // 117563
	szerintem olcsóbb és tartósabb ha szinterezteted vhol.
	
Thomika2011-09-16 15:18:09 // 117562
	Azt hiszem, megvárom mi lesz a diagnózis...
	
Thomika2011-09-16 15:16:15 // 117561
	Fasza. :( köszi az infókat!
	
Thomika2011-09-16 15:15:26 // 117560
	Ehh.... szomorú vagyok! A szerelőm azt mondta, nem kell 16V-n levenni a kipuffot! hozzá lehet férni! no majd akna fölött megnézem valamikor. Úgyis megyek a Janihoz kedden, kiderül, mi a gond
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 15:14:50 // 117559
	Akksitálca ki. Szívósor a pillangószelepig le. JE kerék le. Burkolat is le. Onnét már lehet látni a kapcsolórudgak végét. A másik feléhez be kell nőgyógyászkodni a kormányműnél.
Így el lehet végezni. Nekem a motorfelújításkor rosszul olt feltéve és az egészet így kellett szétszednem. :-D
	
Így el lehet végezni. Nekem a motorfelújításkor rosszul olt feltéve és az egészet így kellett szétszednem. :-D
Thomika2011-09-16 15:10:52 // 117558
	Az kemény meló! Nem tűnik otthon ház előtt megoldható problémának :(( No azért megér egy misét. De ha jól emléxem, ki kell venni az akksi tálcát?!
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 15:10:04 // 117557
	Ezért mondtam én a menetvágást és a kontraanyával való rögzítést. Lehet még menetragasztót is alkalmazni. Akkor meg lehet, hogy nem kell inox rúd, elég lenne a hagyományos is. Azt meg oda lehetne hegeszteni a kormánymű gumi izéhez.
	
Fairlane2011-09-16 15:02:33 // 117556
	Tkp kurvanagy szopás... :)
Alapból kipuff le, a felette levő védőlemez le, és utána férsz hozzá némileg a váltórúd gömbjéhez; de további bontás is szükséges lehet.
Van egy központi gumis csukló rész, ha azt is le akarod venni, akkor a kormánymű útban van...
Ahhoz, hogy levedd a kipuff feletti burkolatot, pár csavart ki kell tekerni a kardánalagút boritás alatt, azaz azt is ki kell venni. Ahhoz meg a vezetőülést tanácsos kivenni...
Én cseréltem, levadásztam Marklandban a legjobb állapotút, azt az ment bele.
Természetesen többféle hosszúságú és görbeségű rudazat van, ha nem ugyanolyant teszel be, mint ami benne volt, akkor nem lesz meg pár fokozatod...
A gömbfejek sárgarézzel vannak összeforrasztva magával a rúddal, nem sajtoltak.
Villanyhegesztés valszinüleg eldeformálná a gömböt, azt szorulna, vagy hamar kikopna.
	
Alapból kipuff le, a felette levő védőlemez le, és utána férsz hozzá némileg a váltórúd gömbjéhez; de további bontás is szükséges lehet.
Van egy központi gumis csukló rész, ha azt is le akarod venni, akkor a kormánymű útban van...
Ahhoz, hogy levedd a kipuff feletti burkolatot, pár csavart ki kell tekerni a kardánalagút boritás alatt, azaz azt is ki kell venni. Ahhoz meg a vezetőülést tanácsos kivenni...
Én cseréltem, levadásztam Marklandban a legjobb állapotút, azt az ment bele.
Természetesen többféle hosszúságú és görbeségű rudazat van, ha nem ugyanolyant teszel be, mint ami benne volt, akkor nem lesz meg pár fokozatod...
A gömbfejek sárgarézzel vannak összeforrasztva magával a rúddal, nem sajtoltak.
Villanyhegesztés valszinüleg eldeformálná a gömböt, azt szorulna, vagy hamar kikopna.
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 14:46:03 // 117555
	Itthon nem igazán lehet javítani, ugyanis bele vannak préselve a helyükre. Esetleg venni kellene faudi-csuklót és mondjuk inox rudat. Nincs benne műanyag persely, hanem csak fém az egész. A rudat méretre szabjuk és a végére menetet vágunk. Majd egy kontraanyát felteszünk. Utána rácsavarjuk a faudi-csuklót- Fontos, hogy mm-re megegyezzen a hossza. Sőt hajlítani is kellene valamelyiket.

	

TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 14:41:27 // 117554
	Hőállót kellene nézned. Mindenképpen zsírtalanítsd a felületet előtte. Ez nem azt jelenti, hogy tedd be a mosogatógépbe, hanem rendes fényezés előtti zsírtalanító kell. Akkor nem fog megfolyni.
A végén lakkozd. Abból is van hőálló.
	
A végén lakkozd. Abból is van hőálló.
Marklar1552011-09-16 14:39:34 // 117553
	Neked van agyad is. Azt sem? :D
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 14:31:03 // 117552
	Nincs autón. A pincében van... :-D
	
Marklar1552011-09-16 14:24:12 // 117551
	Áááá
Nahh majd kapod a méleket, hogy mennyi az annyi... :)))
Jajj Teee, ne vagizzál már itt. Akkor lennél kemény fehérvári arc, ha egy 155x155x155cm es betontömbel a cerkádon átúsznád a velencei tavat hosszában!
:-PPP
	
Nahh majd kapod a méleket, hogy mennyi az annyi... :)))
Jajj Teee, ne vagizzál már itt. Akkor lennél kemény fehérvári arc, ha egy 155x155x155cm es betontömbel a cerkádon átúsznád a velencei tavat hosszában!
:-PPP
Thomika2011-09-16 14:13:12 // 117550
	Pár sarokra tőlem kapni is lehet ilyen festéket!
	
Thomika2011-09-16 14:11:47 // 117549
	No és akkor még egy kérés:
Gondolkodom rajta, hogy visszarakom az eredeti "szelepfedelet", mert most egy 156-osé van felszerelve. Mikor megvettem, megkaptam a gyáriját is, de azt csiszolnom kéne és festeni..Tsiga a Dupli Color termékeit ajánlotta a festéshez..
Én sötét grafit és piros felirat színkombinációra gondoltam. Bár még a fekete feirat sem kizárt. Javaslat?
	
Gondolkodom rajta, hogy visszarakom az eredeti "szelepfedelet", mert most egy 156-osé van felszerelve. Mikor megvettem, megkaptam a gyáriját is, de azt csiszolnom kéne és festeni..Tsiga a Dupli Color termékeit ajánlotta a festéshez..
Én sötét grafit és piros felirat színkombinációra gondoltam. Bár még a fekete feirat sem kizárt. Javaslat?
Thomika2011-09-16 14:06:46 // 117548
	Bár a szerelőmmel már konzultáltam az ügyről, kikérném a Ti véleményeteket is!!
Mennyire macerás a váltórudazat gömbjeinek, alkatrészeinek otthoni javítása? gyanús, hogy lötyög a rudazat, de az utastérbe bejövő rúd már szépen áll a gömbben. De 1-es és Rüki néha nem akar rendesen bemenni a helyére. Mintha nem tolná kellően a rudazat a váltón lévő kart!
	
Mennyire macerás a váltórudazat gömbjeinek, alkatrészeinek otthoni javítása? gyanús, hogy lötyög a rudazat, de az utastérbe bejövő rúd már szépen áll a gömbben. De 1-es és Rüki néha nem akar rendesen bemenni a helyére. Mintha nem tolná kellően a rudazat a váltón lévő kart!
Thomika2011-09-16 14:04:32 // 117547
	Tegnap megint akadt tenni való a kocsival.. délelőtti utamon észrevettem, hogy a hátsó ködlámpa ikonja kigyullad fékezéskor. Nem értettem mi lehet a gond. Megnéztem, a bal hátsó lámpa fékezéskor érdekesen karácsonyfa izzóként világított. Konkrétan minden össze-vissza.  Azt hittem, az irányjelző kar romlott el, de Marklart felhívva kiderült, csak a test lesz rossz! És lám, igaza volt, a bal lámpa alatti test csavarja valamiért 1cm-re ki volt hajtva. Orvosoltam a hibát, levettem ,megcsiszoltam az érintkezőt és a helyét is, bezsíroztam a csavart, aztán ment vissza a helyére. A másik oldalon is ugyanígy tettem, bár ott rendben volt. Utána ellenőrzés, minden faintosan műxik! :)) Marklar szerint, az előző gazdájának átka... :P
	
Thomika2011-09-16 13:53:43 // 117546
	És ez tavalyi videó!  Ha pár éven belül lesz elég lóvém, elképzelhető,hogy csinálok drifre egy ilyen Q4-et! Itthon nem tudok ilyenről!
	
T.a.m.a.s.2011-09-16 06:13:10 // 117545
	Én autó nélkül keresek! xD
	
szasza9112011-09-16 02:52:15 // 117544
	kiegyezünk egy döntetlenben? :)
	
afri2011-09-15 23:33:13 // 117543
	nekem ez jobban tecc!!! :-))
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-15 22:44:22 // 117542
	Nekem van 15-ös acélfelnim 1 szezont futott téli gumikkal, de használom...
	
szasza9112011-09-15 12:51:10 // 117541
	
	
Goodboy2011-09-15 07:36:09 // 117540
	Héy földönkivülikém,nekem, van balos kilincs -kincsem is 4db,de gyüjtöm!Kaposon az lesz a nyakambaakasztva:-)Meg ugyis adtam már 1db ot neked baribol
	
T.a.m.a.s.2011-09-15 07:21:13 // 117539
	Szevasztok! 
Acél felnit keresek lehetőleg téli gumival!
	
Acél felnit keresek lehetőleg téli gumival!
Marklar1552011-09-14 22:43:40 // 117538
	Magyar papíros autót nem illik bontani...:)
Meg macera is:)
	
Meg macera is:)
Marklar1552011-09-14 22:42:47 // 117537
	Keskenyben tudok adni:) 
E sárvédő 5e. Üres ajtók 5-5e. Lakatolandó sárvédőt keresni kell.
Igaz a V6 on lévő már levesbe ment :(
A művészi érték miatt 10e ért vihetsz 2 ajtót sárvédőt. Ajándék üvegekkel. Ha jobbos kell, akkor kilincs is van :)
	
E sárvédő 5e. Üres ajtók 5-5e. Lakatolandó sárvédőt keresni kell.
Igaz a V6 on lévő már levesbe ment :(
A művészi érték miatt 10e ért vihetsz 2 ajtót sárvédőt. Ajándék üvegekkel. Ha jobbos kell, akkor kilincs is van :)
G-Burt2011-09-14 21:57:27 // 117536
	menne a vasba amit nem lehet eladni:D
	
Fairlane2011-09-14 21:38:36 // 117535
	Akkor tényleg kéne neked egy donor... a motor ugye kell, a bal fele mehetne a nappaliba, a jobb meg a garázsba... :D
	
G-Burt2011-09-14 21:20:52 // 117534
	lehet, h nem a garázsba raknám ki, hanem pl a nappaliba:D (tudom, h nem vagyok normális, vki halfejeket tesz a falra. az jobb?:)
	
Fairlane2011-09-14 20:57:59 // 117533
	Te jó ég, mekkora fun ötlet hever az adokveszekben:

A garázs hátsó falára keresztbe fel kéne ragasztani egy ilyen hosszábanfél 155 kasztnit... elejétől végéig :DDD
	

A garázs hátsó falára keresztbe fel kéne ragasztani egy ilyen hosszábanfél 155 kasztnit... elejétől végéig :DDD
Fairlane2011-09-14 20:47:36 // 117532
	Hát arra lecsaptam, sorry :)
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-14 20:14:29 // 117531
	Nekem Phon mondta, hogy van egy garnitúrája. Még tavasszal. Azóta is visszahív.. :-(
	
G-Burt2011-09-14 19:16:22 // 117530
	Már nézegettem, de több bajom is van vele: ennyit nem akarok rá kiadni és nagyon nincs közel.
	
T.a.m.a.s.2011-09-14 14:50:53 // 117528
	Itthon már sikerült!
Köszi a segítséget! ;)
	
Köszi a segítséget! ;)
Cika782011-09-14 14:46:17 // 117527
	Sorry,nem volt szándékos,csak segíteni próbáltam!
	
T.a.m.a.s.2011-09-14 14:42:53 // 117526
	Én is bűnös vagyok! Sorry! De most már siker! ;)
	
Fairlane2011-09-14 13:56:15 // 117525
	Szerinted véletlenül vannak oda kiírva ezek ad adatok, ahova?
Azért, hogy csak tagok lássák... Most viszont sikeresen publikáltad a nagyvilágnak...
	
Azért, hogy csak tagok lássák... Most viszont sikeresen publikáltad a nagyvilágnak...


