VKG231!!! (156+75)2014-03-28 22:55:27 // 138181
Ha H akkor tényleg foscsi :D Az mindenestül undorító :D (Ráadásul ugyanannyit eszik az 1.6 twin(s)port százlóval, mint az 55, cserébe szűkebb mindenhol, rondább, kényelmetlenebb, gatyább a futóműve, megbízhatatlanabb és tádááámmm... jóval lassabb is... Ja, a klímája jól hűt. De havi 30-40 ezret nekem ez nem érne meg szervizre. Apósnak megér :D )
pb_2014-03-28 22:49:45 // 138180
Mayd rendezünk +segítést.DD
Fairlane2014-03-28 22:49:36 // 138179
Egyébként te milyen autóval érted el ezt a kiváló teljesítményt? :)
Fairlane2014-03-28 22:49:03 // 138178
Ja én enyire nem vagyok szakértő...
Asszem erre mondják, hogy a fos akkor is fos marad, ha bearanyozzák. ;)
Asszem erre mondják, hogy a fos akkor is fos marad, ha bearanyozzák. ;)
Marklar1552014-03-28 22:47:30 // 138177
Van :P
Marklar1552014-03-28 22:46:51 // 138176
Azért a benzinkúton megkéri az árát... ;) (12+) :O
VKG231!!! (156+75)2014-03-28 22:46:22 // 138175
Baeg, porszívót nem viszek :D
Marklar1552014-03-28 22:45:52 // 138174
pb_2014-03-28 22:42:50 // 138173
Mindig a verseny, aztán mayd pörögnek a $ yelek.D
VKG231!!! (156+75)2014-03-28 22:42:14 // 138172
Jó jó de milyen generációs? :D G H vagy J?
VKG231!!! (156+75)2014-03-28 22:41:49 // 138171
Neem, a H Asztma az 240.. Asszem.
Meg van valami 2.0 turbós a G coupéból, az ilyen 190 lóerős...
A J GTC OPC mittudomén... az a 280 lóerős...
Meg van valami 2.0 turbós a G coupéból, az ilyen 190 lóerős...
A J GTC OPC mittudomén... az a 280 lóerős...
Marklar1552014-03-28 22:38:32 // 138170
Amúgy "P" rendszámos volt. Gondolom épp hozták haza... ;)
Marklar1552014-03-28 22:37:46 // 138169
"Lokfer kék" OPC. ;)
Fairlane2014-03-28 22:34:27 // 138168
Az nem 280 lovas túrós?
Nem GTC volt? :D
Nem GTC volt? :D
Marklar1552014-03-28 22:15:11 // 138167
Tegnap este az Andor utcában össze akadtam egy OPC Astrával. ;) Első lámpától-lámpáig 0,5 báron kaptam kb 1métert. Aztán bevetettem a titkos kapcsolót. 1 bár, s kapott egy fél autónyit :)
Marklar1552014-03-28 22:11:30 // 138166
Ámen. :D Mielőtt nagyon elfáradnál az elmélkedésben. ;) Befejezhetnéd Lacinál a "Las Vegas" projektet :) Aztán meg felvághatnánk azt a Rovert is :)
Marklar1552014-03-28 22:08:37 // 138165
Így van. :)
Marklar1552014-03-28 22:07:25 // 138164
Szerintem a Tempra 4x4 ben kevés az a 115pacis 2,0 8V. Dedra SW ben volt 2,0 16V Szívó 4x4. Abba már bagatel a turbós motor :)
Marklar1552014-03-28 22:04:12 // 138163
Még csak az első.
Marklar1552014-03-28 22:01:00 // 138162
Ott van az adok-veszekben "álmaid" autója. Ennyiből úgysem hoznád össze. ;)
GT Ɨ|ѯ2014-03-28 20:06:08 // 138161
TSiga ( I am the TSIG)2014-03-28 08:57:13 // 138160
Sőt, egy hosszmotoros 155-ön látszik az építés iránti vágy, a megszállottság, az Alfa -vírus teljes elburjánzása. Lehet természetesen máshogy is láttatni az Alfa -vírus nyomait (pl. ott a 155 sw-d), de szerintem ez a kettő dolog visz mindent. Erős autót építeni lehet, tuningolni optikailag lehet, ráaggatni a fél Homashitát lehet (inkább nem), de egy sok pénzből átépített viszonylag olcsó autó tényleg a márkahűség netovábbja. Vehettél volna egy 156 sw-t a temprta árából. Talán egy GTA-t is, de az sem 155 SW, mert az egyedi.
TSiga ( I am the TSIG)2014-03-28 08:52:15 // 138159
Ha keresztbe van a motor egy hátsókerekes autóban, az olyan "fura".
Szerintem "gyári" kinézetre kell megcsinálni az egészet. Hogy miért?
Pl. ott lesz a Nyúlnak a Lancia Delta kettese. Az is kísértetiesen fog hasonlítani a kocka delta integráléra, csak egy modernebb kiadásban.
Ilyen lenne a 155 is. Ugyan az a belbecs, mint a 75, de egy újabb külsővel.
Egy hozzáértőnek felnyitod az orrát, az első reakciója az lesz, hogy "ilyen nincs".
Viszont egy Q4 rwd -nél a váltóba kell csak belepiszkálni és kivenni 2 db féltengelyt. Abbál nem lesz az a reakció. Egy 4wd-t senki sem ront el. Sőt sokan vágynak rá, mégha nem is Q4 formájában. A 4wd tempra sw is egész jó lehet szívó motorral.
Szerintem "gyári" kinézetre kell megcsinálni az egészet. Hogy miért?
Pl. ott lesz a Nyúlnak a Lancia Delta kettese. Az is kísértetiesen fog hasonlítani a kocka delta integráléra, csak egy modernebb kiadásban.
Ilyen lenne a 155 is. Ugyan az a belbecs, mint a 75, de egy újabb külsővel.
Egy hozzáértőnek felnyitod az orrát, az első reakciója az lesz, hogy "ilyen nincs".
Viszont egy Q4 rwd -nél a váltóba kell csak belepiszkálni és kivenni 2 db féltengelyt. Abbál nem lesz az a reakció. Egy 4wd-t senki sem ront el. Sőt sokan vágynak rá, mégha nem is Q4 formájában. A 4wd tempra sw is egész jó lehet szívó motorral.
VKG231!!! (156+75)2014-03-28 08:23:46 // 138158
Elég régen nem jár ide, szerintem ez az ok. De majd egyszer elnézek Pécel felé.
Zsolt1552014-03-28 06:45:57 // 138157
Zsolt1552014-03-28 05:09:02 // 138156
Mondjuk a lefújószelepnek tényleg jó hangja van. :-))
Zsolt1552014-03-28 05:07:27 // 138155
Nem tudom, de egy jó ideje nem írt semmit az autóról.
afri2014-03-27 18:52:25 // 138154
2.0V6tb motorhangtól a szívó 2.5 is messzemenőleg jobb!
Az öthengeres meg alapból izgi! S hozzájön még esetleg a tüsszögés, vagy a tyutyutyu!
:)
Az öthengeres meg alapból izgi! S hozzájön még esetleg a tüsszögés, vagy a tyutyutyu!
:)
Zolika1552014-03-27 15:47:00 // 138153
motor átmosás volt :D
VKG231!!! (156+75)2014-03-27 15:37:28 // 138152
Csak volt? Hová lett?
Süni1552014-03-27 13:24:56 // 138151
Zsolt1552014-03-27 07:11:24 // 138150
Ha jól emlékszem NaTo-nak volt 2.0V6TB motor 155-ben.
Zsolt1552014-03-27 04:10:56 // 138149
Egy Q4 szerintem is jobb tunning alapnak. Annak már csak a motorját kell elkezdeni faragni. :-))
VKG231!!! (156+75)2014-03-26 22:44:48 // 138146
Uhhh... :D Az már már a Seicento 3.0 V6 kategória.. :D
Marklar1552014-03-26 22:27:15 // 138145
Tudok olyat, aki némi "apróért" :D Megcsinálja azt a váltót, hogy minden hátra menjen. :P
Marklar1552014-03-26 22:24:08 // 138144
Csak ne ejts le semmit... :) 2,420VT Bravo is
van.
van.
afri2014-03-26 21:55:05 // 138142
Viszont: ha a Q4 hajtásból kiiktatjuk az első kerekeket, akkor hány % erő jut hátra??
Mert nem hinném, hogy mind a 100!
?
Mert nem hinném, hogy mind a 100!
?
afri2014-03-26 21:51:49 // 138141
Ezt ki varázsolta bele??
afri2014-03-26 21:50:02 // 138140
VKG231!!! (156+75)2014-03-26 21:41:13 // 138139
Mondjuk az a fehér 1.6... Az valami borzasztó :D
Marklar1552014-03-26 21:39:02 // 138138
Ezt így könnyű leírni... ;) Szerintem. Meg azt is, hogy ki kell iktatni az első hajtást a Q4 alól... Azok legalább csavarra stimmelnek... ;)
TSiga ( I am the TSIG)2014-03-26 21:23:23 // 138136
Donornak kellene, nem gyári állapotra hozni. A 155 is munkásautó. Lóg keze-lába, de legalább széles kasznis és papíros.
VKG231!!! (156+75)2014-03-26 21:09:34 // 138135
De az a 75 már megjárta a hadak útját... Sokszor :D
VKG231!!! (156+75)2014-03-26 21:09:13 // 138134
Na vagy ez még esetleg igen :P
TSiga ( I am the TSIG)2014-03-26 21:09:02 // 138133
130 a legolcsóbb 155. 180 a legolcsóbb 75.
Hatból szerintem meglenne, bár lenne benne rendesen saját kezű munka is. :-)
Mondjuk garázs és hely kellene hozzá.
Hatból szerintem meglenne, bár lenne benne rendesen saját kezű munka is. :-)
Mondjuk garázs és hely kellene hozzá.
VKG231!!! (156+75)2014-03-26 21:00:41 // 138132
Értem én...
;)
De azért a 75 az 75... :)
Másrészt ha jól értelmezem, afri minimálprodzsektet akarna létrehozni, 75 TS meg mostanság nincs már használható állapotban kevés pénzért... :)
;)
De azért a 75 az 75... :)
Másrészt ha jól értelmezem, afri minimálprodzsektet akarna létrehozni, 75 TS meg mostanság nincs már használható állapotban kevés pénzért... :)