Novoth úr ajánlására kicseréltem a gyújtókábeleket. A 2. hengernél az egyik kontakthibás is volt. 5 évet bírt a champion szett.
274000km



A decemberi nagyobb szervíz után, bemelegedve alapjáraton néha köhögött, de csak alapjáraton, fordulaton nem volt semmi probléma. A decemberi szervíz során csak a gyertyák lettek cserélve, ami esetleg beleszólhat a jelenségbe. Feltételezve, hogy azok jók a gyújtókábelek vizsgálata történt sajátkezűleg. Sötétben látszott, hogy az 1. és 2. henger kábeleit összfogó gyűjtőről áthúz néha a blokkra (a képen látható a nyoma is). Először ki lettek szedve a gyűjtőből, majd egyenként közelítettem a kábeleket a blokkhoz (egy megfelelően szigetelt kombifogóval). Meglepő módon így egyik sem húzott át. Ezért kivettem mindegyik kábelt és szakadást kerestem. A 2. henger rövidebb kábele hajlítástól függően szakadást mutatott, ezért jobb híján abból a készletből pótoltam, ami 5 éve kijött belőle, az nem volt szakadt. Valamivel jobbnak tűnt a helyzet, de még mindig köhögött néha, valamint az áthúzás is megvolt párszor. 
Egyelőre így maradt, és mivel a kábelszett nem olcsó mulatság, így amellett döntöttem, hogy elviszem inkább szakihoz, aki egyértelműen megmondja, hogy mi okozhatja a problémát.

0
405
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05