Múltkor agyamenésem volt.
Szégyen, nem szégyen, megihletett a Golf GTI W12 650 (http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.05.18.&312804). Miért ne lehetne egy ugyanilyen koncepciójú 145-ös?
Fogj egy jól bevált arese-i 3.2-es V6-ost, a GTA-kból. Hegesz rá minden hengersorra egy kis turbót. Lefújószelep is kell, mert az jó. Persze a hajtókarokat és minden ilyen izét meg bigyót cserélj ki a blokkban.
A negyvenötből szedd ki a hátsó üléssort, meg a csomagtartó borítását. Tedd be a motort a helyére. Szükséged lesz még egy erős kuplungra, egy robosztus váltóra, egy erősen átalakított hátsó- vagy négykerék hajtásra keményített lengéscsillapítókkal, és persze jó nagy versenyfékekre. Az akksi és a tank mehet előre, a maradék helyre meg bepakolhatod a fogkefédet. Jól mutathat még belül egy tűzálló üvegfal.
A karosszériát csak úgy kell átalakítani, hogy kapjon levegőt az erőmű. Isten ments, hogy a 145 tökéletes vonalait a szükségesnél jobban elcsúfítsd.
Amikor giovanninak felvázoltam az elképzelésemet, annyit kért csak, hogy neki is adjak a cuccból amit szedek. Pedig...
1
387
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Virtuális Romeo