Észrevettem, hogy a motor tetejénél lévő szilent közepe repedezett, közel van a teljes szakadáshoz.
A konzol leszedése túl körülményes lenne. Talán még a vezérműszíjat is le kell hozzá szedni. Így egy megoldás adódik: a helyén kell kicserélni.
ehhez a művelethez készítettem egy célszerszámot, amivel kihúztam a szilentet a konzolból.
Meglepetésemre a cseredarab (Birth) ugyan olyan mint a gyári. Ilyen ritka esetben valóban jó választás egy utángyártott.
(Megjegyzem az első kanyarstabilizátor szilent cseréjéhez szintén Birth-öt vettem, és abban még a gyári logó is benne van.)
A szilent szépen kijött a helyéről, az újat pedig némi szenvedés után sikerült irányba állítani, majd betolni a helyére.


Online tag
0
Vendég0
489
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Filmek
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas