Sajnos az üzemanyag szivattyú csere mégsem oldotta meg az időnként előforduló reggeli indítást követő dadogást, rángatást vagy épp fulladást. Egy bejegyzésben találtam infót, hogy hibás MAP szenzor is lehet a ludas a dologban. Mivel ritkán előforduló hiba, így nagyon nehéz éppen elkapni élő adatokat figyelve, így gondoltuk nem egy óriási költség a csere, így meg is rendeltük a gyári Bosch szívócső nyomás érzékelőt és a töltőnyomás érzékelőt is. Ma mindkettő cseréje megtörtént, így jöhet az újabb teszt időszak!



Mai nap megtörtént a hónap elején feltárt két hiba javítása.
Cseréltük az üzemanyag szivattyút a gyári Bosch alkatrészre (A: 51807864, B:0580200009). Így már megvan a gyári előírt benzinnyomásunk és remélhetőleg megszűnik a ritkán előforduló hidegindítási dadogás is ezzel.
A lyukas klímahűtőt pedig egy festett NRF hűtőre cseréltük (A: 55700406, N: 00035777).
Természetes újra fel lett töltve a rendszer is és ismét lehet majd hűsölni a nyári forróságban. :)



0
389
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05