Lebeszéltem Csörivel a lengőkar szilent, illetve a vízhűtő cserét. Ez utóbbi szivárgott, ezt már az előző nyári olajcserekor mondta Attila. Az autó alatt csak 1-1 csepp jelent meg időnként, a tartályból nem volt számottevő a hiány. Mindenesetre ha a futómű miatt úgyis szervízbe mentem, hát beütemeztük a vízhűtő cserét is. A fagyálló ment vissza mert csak egy éves volt, illetve olajcsere se kellett most a kevés km miatt. Ezenkívül a jobb hátsó féket szedte szét és rakta össze mert szorult kicsit.
Futómű beállítással zárult a nap.




Ma megtörtént a szükséges javítás az első futóműben. Az alsó lengőkarok hátsó szilentjei lettek cserélve. (RPM Max. Levi) Illetve a kézifék is be lett állítva.
Ismét nekifut a műszakinak...
Lassan lejár a műszaki érvényessége, így elvittem előműszakira, azzal hogy alapvetően minden okés, és mehet élesbe is ha megfelel az előműszakin.
Sajna enm ennyire egyszerű a dolog, 35%-os kézifék eltérést mértek, illetve mondták hogy csereérett az alsó lengőkarok hátsó szilentje.
3
461
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- KRESZ
- Filmek
- Alfa-HiFi
- 159
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV