Benzines autót akartam. Volvót és Mazdát néztem az elmúlt napokban, de nem győzött meg a hazai kínálat. JTS-t, akárki akármit mond, nem akartam venni, ezért nem is nagyon nézegettem Alfákat. 2 MX5ös után már nem is idegenkedtem annyira az OFFos verdáktól, de hát végül csak hazatértem.
És igen, dízel lett. Ezt még meg kell emésztenem, de a kocsi segít benne. Hála a 66 ezer valós kilométer futásnak, illetve Ákos vigyázó kezeinek, nincs olyan nehéz dolgom.
Megnéztük, megalkudtam, elhoztuk.
PS: a tetőablak király dolog és ritka is, de nem lőttem még róla képet.



A magyar piac hosszas és alapos böngészés után is meglehetősen siralmasnak mutatkozott, ezért megszületett a döntés: hozzunk autót külföldről. Az új regadó kis lökettérfogatú Euro 5-ös autóra nagyon kedvező (a teljesítmény nem számít..;) ), ezért ilyet kerestem. Meg is találtam ezt a nero csodát, egy bökkenő volt csak, hogy Hollandiáig kellett érte menni. pettinke kartárs vállalkozott az utitárs szerepére, úgyhogy egy kétnapos túra során elhoztuk. Hazafelé 1300 km alatt volt idő próbálgatni; mondhatom nem okozott csalódást. :)
A következő menet az NKH-NAV-Okmányiroda bermuda-háromszögben játszódik. Folyt köv...
7
420
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Belül is érezzük jól ma...
- Filmek
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- KRESZ
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV