Update: Cseréltem gyárira!
Előző blogbejegyzés tevékenységeinek végén észrevettem, hogy a sebváltó alsó támasztó bak egyik rögzítő csavarja hiányzik. A képen is látható, hogy el volt csavarodva a normál pozíciójától.
Ideiglenes csavarral pótoltam.
Ennek, és a tegnapi felső szilentek pozicionálásának köszönhetően, a nem kívánt rezonancia megszűnt. Kis fordulaton induláskori kuplung rángatás szintén. Motor indítás és leállítás érezhetően kevésbé adódik át a karosszériának.
A ~2250 körüli rezonancia minimalizálódott, köszönhetően a szilentek rendbetételének.

Online tag
0
Vendég0
684
Fórum
Friss topicok
- KRESZ
- Giulia
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Virtuális Romeo
- Zenebutik
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas