pb_2009-12-15 13:48:18 // 68771
	Ajaj, nagy a baj.DDD
	
pb_2009-12-15 13:46:32 // 68770
	Papa, mindig jól beszélek, ezt már +tanul6tad vóna.DDD
Ezért kell külön kapcsolót tenni arra is.
	
Ezért kell külön kapcsolót tenni arra is.
pb_2009-12-15 13:41:55 // 68769
	A képzelőRőd is gyenge?DDD
Nem röhög.DDDD
	
Nem röhög.DDDD
pb_2009-12-15 13:39:50 // 68768
	Olcsó módszer, de ezt má tavaly is tudtad, hogy xar.)))
	
Föckös2009-12-15 13:32:06 // 68767
	hát igen...
a kilóméteróra sem megy mindig, és még a csomagtér ajtó sem nyitható mindig belülről...
:-DDD
	
a kilóméteróra sem megy mindig, és még a csomagtér ajtó sem nyitható mindig belülről...
:-DDD
Föckös2009-12-15 13:30:44 // 68765
	ritkán mondok ilyet, de jól beszélsz...
0,2 A-t simán felvehet egy erőlködő alapjáraton.
	
0,2 A-t simán felvehet egy erőlködő alapjáraton.
pb_2009-12-15 13:30:41 // 68764
	Nyilván valamelyik fogyasztó.D
	
Föckös2009-12-15 13:27:20 // 68762
	miaza fo szöld?
:-))
Teeeee aknából pajszerral kirohanós,
könnyesre röhögtem magam:-)
	
:-))
Teeeee aknából pajszerral kirohanós,
könnyesre röhögtem magam:-)
Föckös2009-12-15 13:26:17 // 68761
	nem veszem ki, mert eltűnt a hivbajelenség, tegnap -2fokkban is tökpöccre indult az autó:-)
de sajna egyre nagyobb sansz van rá, h lambdaszonda gondom lesz, szagán érezni, h túldúsít, és egyre többször világít fel a "piktogram" :-S
lehet, h ugyanaz a megoldás lesz, mint tavaly télen.
stekker lehúz, azt annyi...
	
de sajna egyre nagyobb sansz van rá, h lambdaszonda gondom lesz, szagán érezni, h túldúsít, és egyre többször világít fel a "piktogram" :-S
lehet, h ugyanaz a megoldás lesz, mint tavaly télen.
stekker lehúz, azt annyi...
pb_2009-12-15 13:25:52 // 68760
	Foszöld, de Neked hiába is magyarázzuk.DDD
	
pb_2009-12-15 13:19:50 // 68759
	Mári 2 dologra nem tértél ki, motor hőmérséklete, fojtószelep állása.)) Nem kéne +nézni a gyertyakábeleket is?)))
	
pb_2009-12-15 13:17:40 // 68758
	A tapasztalat az, hogy hempeszkálnod kell.))
	
kando.2009-12-15 13:17:38 // 68757
	Te kötöttél bele minden kérdésembe...
Generátort kivetted-e má, mérnököm? :D
	
Generátort kivetted-e má, mérnököm? :D
Föckös2009-12-15 13:16:36 // 68756
	mámémondod? érzékeny vagy ma? :-))
	
kando.2009-12-15 13:05:10 // 68755
	Mi ez a kötözködős hangulat ma?
	
Föckös2009-12-15 12:10:53 // 68754
	"az áram folyik, a feszültség csak van"
(KKVMF óbuda, Bognár tanárúr...)
	
(KKVMF óbuda, Bognár tanárúr...)
alfamate892009-12-15 11:22:09 // 68751
	elvileg igen minden le van kapcsolva de mindjárt lemek megmérem még1x mer mostmnár nagyon idegesít szerintem kiveszem a biztiket 1enként hogy kiderüljön mi fogyaszt.
	
alfamate892009-12-15 11:20:03 // 68750
	az nem befolyásol megmértem teljesen elhanyagol6ó az áramfelvétele.az a lényeg hogy a pozitív sarut lehúzva iktattam a multimétert és próbálgattam bezártam meg minden és 190mA mutatott annak nem kelle leszívnia.
	
kando.2009-12-15 11:19:56 // 68749
	Azért ez a 190 mA ,,alap'' fogyi sok szerintem.
Nézd át a biztitáblát is, nincs-e valami elkötés, vedd ki a rádiót stb.
Ki kell valahogy nyomozni mi az, ami fogyaszt ennyit.
	
Nézd át a biztitáblát is, nincs-e valami elkötés, vedd ki a rádiót stb.
Ki kell valahogy nyomozni mi az, ami fogyaszt ennyit.
alfamate892009-12-15 11:18:02 // 68748
	ha 3 napig áll akkor már lemerült teljesen.persze nyilván már nem is volt teljesen feltöltődve de a töltés renben van az akkus is megmondta.
	
kando.2009-12-15 10:40:03 // 68747
	Na felriadtál? :D
	
Föckös2009-12-15 10:15:37 // 68746
	mivan? az zöld?
ne szívassssatokmááá
	
ne szívassssatokmááá
Rumi2009-12-15 10:02:56 // 68745
	neked is bejon a zold szin?
	
kando.2009-12-15 09:59:09 // 68744
	Ha majd sikerül kamerát vagy mit szereznem :))) De most úgyis csupa kosz, nem épp a legszebb arcát mutatná :D
	
Rumi2009-12-15 09:56:50 // 68743
	hogyhogy hogy, hat osszes gyertya kiszed
muszer egyes henerbe beteker, inditozas nem tul hosszan, kb 6-8 atforgatas, majd leolvas. ezt ismetel tobbivel
ezutan egyes hengerbe pici olajat fecskendez, meres megismetel, ez a vizes eredmeny :)
aztat vagom 10 folott lenne az idealis, amitol viszont nem lettem okosabb, miert haromhengerezik neha (az egyszem negativot mutato gyertyan kivul) de ott meg pont hogy nagyobb a kompresszio :S
olaj nem fogy szamottevoen, viz sem fogy, alapjarat van (3 hengerrel is szep egyenletes) melegen aztan megjon a negyedik henger, ekkor picit magasabb az alapjarat :)
	
muszer egyes henerbe beteker, inditozas nem tul hosszan, kb 6-8 atforgatas, majd leolvas. ezt ismetel tobbivel
ezutan egyes hengerbe pici olajat fecskendez, meres megismetel, ez a vizes eredmeny :)
aztat vagom 10 folott lenne az idealis, amitol viszont nem lettem okosabb, miert haromhengerezik neha (az egyszem negativot mutato gyertyan kivul) de ott meg pont hogy nagyobb a kompresszio :S
olaj nem fogy szamottevoen, viz sem fogy, alapjarat van (3 hengerrel is szep egyenletes) melegen aztan megjon a negyedik henger, ekkor picit magasabb az alapjarat :)
Föckös2009-12-15 09:55:57 // 68742
	jóóóóvan TUDOMÁNYOSKÁM :-)
mikor lesz kép a paripáról?
	
mikor lesz kép a paripáról?
kando.2009-12-15 09:49:48 // 68741
	Nyugi Föci, át fogom nézni az elektromos részeket, nem azért kérdezősködtem, mert nem tudom, mi a baj, csak arra voltam kíváncsi, hogy itt is típushiba a seb.mérő áramkörben az IC tönkremenetele vagy más az ok (kinek mi a tapasztalata).
	
Föckös2009-12-15 09:07:46 // 68740
	najó de a tiedben gyárilag vankp zár, az már egy másik eset, h távirányítós.
mindenesetre pihenő helyzetben 190 mA, az nagyon sok.
egy hét alatt csumára leszívna egy átlagos akksit.
ahhoz meg, h ne induljon, nem kell csumára lemerülnie.
10,6 V alatt isszonyatosan gyorsan merül, veszti el az erejét egy akksi.
	
mindenesetre pihenő helyzetben 190 mA, az nagyon sok.
egy hét alatt csumára leszívna egy átlagos akksit.
ahhoz meg, h ne induljon, nem kell csumára lemerülnie.
10,6 V alatt isszonyatosan gyorsan merül, veszti el az erejét egy akksi.
pb_2009-12-15 08:25:39 // 68739
	Akkor vesd latba főhempeszkátori képességeidet.D
	
kando.2009-12-15 08:24:22 // 68738
	Enyámben vmi távirányítós kp zár van, de a távir nem mindig működteti a rencert :D
	
pb_2009-12-15 07:59:01 // 68737
	Most utólagos riasztó, vagy a gyári központizár? Nem mind1.)
	
kando.2009-12-15 07:53:09 // 68736
	Én azért az ilyen immokban vagy mik nem bízom, ha nem működik rendesen.
	
pb_2009-12-15 07:48:11 // 68735
	A központi vagy zár, vagy nem.
	
kando.2009-12-15 06:48:28 // 68734
	Mérd meg az áramfelvételt hosszab ideig, percekig,hogy nem-e a központi zár nem tud rendesen zárni és próbálgat és ez szívja le az akksit, vagy ahogy pb_ is írta, esetleg a rádió-erősítő.
Nyugalmi áramfelvételnek még nekem a 190 mA is sok, mi a fene eszik ennyit, ha áll az autó és mindent lekapcsolsz?
	
Nyugalmi áramfelvételnek még nekem a 190 mA is sok, mi a fene eszik ennyit, ha áll az autó és mindent lekapcsolsz?
kando.2009-12-15 06:46:44 // 68733
	Jóóóó reggelt álomszuszékok! :D :D
	
BuBu.2009-12-15 01:29:12 // 68732
	fuuu ez ebben a színben nagyon nagyon tetszik:D
	
Gróf2009-12-14 23:54:03 // 68729
	Volt. 10-11 bar közt minden henger....
	
Gróf2009-12-14 23:43:05 // 68727
	AZ is jó. Rátettük gépre a diag. csatlakozóval és ugy lett meg minden adat. Akkor jött ki h a folytószeleppoti rossz meg a map mér össze vissza. Namost ezek ki lettek cserélve, a kábelköteget szétszedtem és átnéztem, minden egyes csatit meg lepucoltam ahol kellett és még mindig collos csövön issza a benyát....
	
Gróf2009-12-14 23:37:05 // 68725
	Ja az elméletileg jó. Le lett mérve a benzinnyomás, meg a nyitási idők, ac állapota. Azok ott elméletileg faxák
	
Gróf2009-12-14 23:30:44 // 68723
	Sajna nem : -/  MOst is 9 fölött áll meg a CO..... Meg hazafeléjövet meg is állt magától.. szerintem túlszívta magát....
	
pb_2009-12-14 23:13:25 // 68722
	A MAP cs után sem lett jobb?
	
Online tag
1
		Vendég1
376
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05