tipoatti2006-07-25 09:40:49 // 15654
Fél éve még 500K-val drágább volt!
tipoatti2006-07-25 09:39:13 // 15653
Ez időtlen idők óta áll a Határ úton egy kereskedésben. Én meg is néztem már vagy fél éve. Szerintem rettenetes betegágy már kívülről is!! Ahány elem, annyi szín... felejtős!
tipoatti2006-07-25 09:36:33 // 15652
nEM. ÁLL. A sELENIÁBAN VAN VALAMI ADALÉK, AMI A TÖBBIBEN nincs. Mondták , hogy mi az, csak qrva fáradt voltam, és nem figyeltem oda... :))))
Szóval ezért kell a Selenia. A Racing viszont felesleges tudtommal.
Pietro2006-07-25 08:49:31 // 15651
Én szintén. Valaki mondta, hogy a Mobil1 túl "vékony" olaj, vagyis túlságosan folyékony vagy mi, a Selénia sűrűbb és az jó a vez.mód-nak. de lehet, hogy ez így hülyeség, viszont nekem is a Selénia vált be jobban. (meg talán nem véletlenül azt AJÁNLJÁK az Alfákhoz)
Balázs156SW2006-07-25 08:35:33 // 15650
Mit javasoltok az alcantra(?) bőr házilagos tisztítását mivel csináljam?
Alfaman2006-07-24 23:42:50 // 15649
Attól függ,hogy mit szeretnél tudni róla:D
KisP2006-07-24 23:40:15 // 15648
jóstét!
nézegettem a használtautó.hu-n a 156osokat, megtetszett egy ami a feltételeimnek megfelelne ( legyen piros, és 2 literes). mit szóltok hozzá? nem tudtok róla valamit?156
Satti2006-07-24 20:46:58 // 15647
Nekem is már esedékes lesz az olajcsere,Én is sztem seléniát fogok beletenni.Eszi nem eszi,nem kap mást:-)
Poló2006-07-24 20:42:42 // 15646
Enyémet kímélték, most van benne 80 ezer km és eszi :-(
Mondjuk nem vészes. Állítólag a Selénia Racinget nem enné...
Alfaman2006-07-24 20:35:01 // 15645
Nekem még úgyse evett meg egy decit se,hogy 22ezret mentem velea 15 ezer helyett:D Pedig nem valami megkímélt,mert fiatalé volt mindig,és nyúzva lehetett,na meg 150 ezer km van már szegénybe! Olajat ne is egyen,ha már benzint elég rendesen eszik:D
tipoatti2006-07-24 20:32:41 // 15644
Nekem a Mobil1-et megette pillanatok alatt az 1,6-om. Azóta kizárólag Selenia!!!
Alfaman2006-07-24 19:46:12 // 15643
De nekem járó motornál semmi hangja nincs,csak az indítást követö 2-3 másodparcig! Emiatt én nem cserélek semmit,inkább nem foglakozok a kerepléssel:D Én Mobil1-et rakok minden autómba,szerintem bevált olaj,ráadásul olcsón szerzem,és ezért nem cseréltetek szervízbe olajat,mert ez is úgy van,hogy szegény Suzuki tulajdonos megrendeli autójába,és helyette beleöntik neki a legolcsóbb olajat,a full szintetikus meg hazakerül:D A szervíz egy nagy átvágás...
Pat2006-07-24 19:40:55 // 15642
Ciao mindenkinek, pakolnom kell, megint nem leszek egy jódarabig...
Mégegyszer Alfás üdv. mindenkinek!
admirális2006-07-24 19:33:56 // 15641
Aha, értem. Köszi az illusztrációt:). Nekem is mutogatták, de közben elmagyarázták, hogy amikor kiadták, minden jó volt, aztán a Hungária körüton végigautózván úgy szétment, hogy 20 perc állás alatt tenyérnyi tócsát engedett.
Pat2006-07-24 19:30:48 // 15640
szerintem akkor a tiéd is vez.módosítós, az enyém sem kopogott hidegen, viszont melegen leállítás és újraindítás nélkül is - kizárólag alapjáraton.
Na ekkor lett benne cserélve a vez.módosító és ettől fogva nem kopog meleg motor alapjáraton. Én kizárólag Selénia racing-ot használok
Alfaman2006-07-24 19:09:37 // 15639
Na akkor én mint új tag is hozzászólnék a dolgokhoz!Nekem felsö nívóig van töltve,full szintetikus olajjal,és nagyon ritkán kopog indításokkor! Leginkább akkor szokott,ha melegen leállítom,és 10 perc múlva ráindítok,hidegen soha nem csinálja!Ha sok az olaj,akkor az a kipufogón távozik,és igen,a katalizátort károsítja,ami egy vagyon:) Ja meg a szimeringeket is kinyomja! A kopogás bosszantó,de szervízesek se tudnak mit kezdeni vele,pedig valamiféle konstrukciós hiba lehet,mert tök újonnan még nem kopog!
Pat2006-07-24 18:58:04 // 15638
Pat2006-07-24 18:56:22 // 15637
Pat2006-07-24 18:53:36 // 15636
persze ahhoz ki kellett volna venni és nem jól visszatenni (ha előtte nem volt gond), de azt meg mér' csinyáták vóna????
Pat2006-07-24 18:50:32 // 15635
Háát jöhet ott az olaj, de nem hiszem, hogy ömlene...
Pat2006-07-24 18:48:30 // 15634
De csak egy a tárcsa, izé lényeg, vagy mi?? :-DD
Poló2006-07-24 18:47:11 // 15633
Tedd fel a kérdést a szerelőműhelybe. Ott több szaki szokott olvasgatni.
admirális2006-07-24 18:45:13 // 15632
csak azért kérdeztem, mert legutóbb olajcsere után a szervizből hazaérve ömlött az olaj a motorból. Vez.tengely szimering volt, de a nívópálca magasabban volt olajos, mint a legfelső jelölés... A szerviz szerint semmi köze a két dolognak egymáshoz. Előtte egy csepp olaj nem jött belőle.
Poló2006-07-24 18:42:05 // 15631
Minden tengelynek két vége van :-D
Poló2006-07-24 18:39:37 // 15629
Attól függ, honnan nézzük :-)
Pat2006-07-24 18:39:00 // 15628
Mármint arra értettem, amiről beszétünk. (amit kinyom a magas olajnyomás) ;-)
Pat2006-07-24 18:36:16 // 15627
A vez.mű tg.-nek nem az elején van? :-))))
Poló2006-07-24 18:34:04 // 15626
A vezérműtengely végén is van szimmering meg a főtengely végén is :-)
Pat2006-07-24 18:28:50 // 15625
nézz vissza ide: 15584, az ottani címről töltsd le és alcohollal ki is írhatod :-) talán abban lesz, én még kiírva nem láttam.
Pat2006-07-24 18:26:21 // 15624
Szerintem a vez. mű tg.-től egy kicsit messze van a szimering (a főtengelyen talán???)
Poló2006-07-24 18:22:19 // 15623
Ezt a szimmeringes dolgot ha jól emlékszek, akkor úgy olvastam valahol.
admirális2006-07-24 18:18:25 // 15622
Nincs hülye kérdés, csak hülye kérdező:).
Poló2006-07-24 18:16:26 // 15621
A kérdés sztem nem hülye :-)
De sajna nem tudok rá válaszolni :-(
Satti2006-07-24 18:07:13 // 15620
Próbáld meg a szerelőműhely topicban ezt megkérdezni,hátha ott kapsz választ,vagy a DCS csapat topicban!
admirális2006-07-24 17:42:31 // 15619
Nagyon köszönöm. Azt elképzelhetőnek tartod, hogy kipufogó vez.műtengely szimeringet kinyírja? (bocs ha hülye a kérdés:))
Zsolesz2006-07-24 17:28:31 // 15618
Na ezért mondtam hogy nem értek hozzá csak valamit hallottam.
De valami beleér az tuti :)))
Poló2006-07-24 17:25:02 // 15617
A dugó alja szerintem nem nagyon érhet bele az olajba.
Zsolesz2006-07-24 17:22:06 // 15616
Valamit én is hallottam egyszer hogy a max fölé nem szabad tölteni, de nem értek hozzá úgyhogy nem tudom mi az oka baromságot meg nem akarok írni mert lehet hogy sokan olvassák :))
DE valami ilyesmi volt hogy a dugattyú alja beleér az olajba és az valamiért nem tesz jót neki
Poló2006-07-24 17:18:14 // 15615
Én úgy tudom, ha sok az olaj, akkor kinyomja a szimmeringet.
Zsolesz2006-07-24 17:17:47 // 15614
Helyttesíteni bármivel lehet. Csak pl a sajjtal vigyázz mert nagyon büdös lesz a melegben.
Amúgy sztem tegyél bele valami szettet sokkal jobban szól mint a gyári. 15ért már lehet kapni valami egyszerűbbet, de lehet hogy még olcsóbb. Én kicseréltem az enyémet és megérte.
Apucci2006-07-24 17:15:43 // 15613
Sziasztok! Van egy-ket apro problemam a geppel.
Sajnos a meg nem teljes nyelvtudasom miatt nem konnyen ertetem meg magam a szerelokkel. (nem ertem az arakat! -eleg huzos- )
Segitseg lenne ha tudtok olyan honlapot ahol pontos muszaki leiras esetleg villamossagi vagy geprajzok lennenek a 156-osrol.
Elore koszonom!
Pat2006-07-24 17:01:59 // 15612
Miért nem engedsz le egy kicsit az olajleeresztőn???????
Pat2006-07-24 17:00:05 // 15611
Ja! nekem akkor sem "kelepel", ha a minimum nívóhoz közelebb van mint a max-hoz. (kivéve az indítás utáni 1-2 sec.-t)
Pat2006-07-24 16:57:49 // 15610
A hidrotőke míg feltelik olajjal..... az az a 1-2 mp, deeeee szóljatok, ha rosszúl tudom.
A vezérlés módosítót én szétszedtem, és ha jól okoskodtam, akkor az nem más, mint egy dugattyú, amit az olajnyomás működtet. (benyomódva, spirális alakban, elfordítja a szívószelepek vezérmű tenelyét a rajta lévő szíjtárcsához képest)
Így ha túl nagy az olajnyomás, a dugattyú tömítésének nem tesz jót, legalábbis szerintem, akárcsak a lejjebb említett szimeringeknek.
De ez csak az én okoskodásom és lehet, hogy nem így van... :-(
De én akkor is erre esküszöm, persze meggyőzhető vagyok más elvekről is. :-)
Satti2006-07-24 16:15:39 // 15609
Bár az olajat soha nem nyomattam a max.-ig.
Satti2006-07-24 16:14:53 // 15608
Nekem ritkán,csak rögtön indulás után szokott,de csak 1-2 mp.-re,ha előtte órákat állt,de egyébként azt szeretem,hogy melegen nagyon hallkan jár.
Pietro2006-07-24 16:07:56 // 15607
Nekem sem "kerepel", ha a max. közelében van az olaj. Egyébként egy picit igen.
ribipeti2006-07-24 14:56:44 // 15606
Tényleg így maxhoz töltve jó, és tényleg a vez.mód élettartamára is van ennek pozitív hatása. Legalább is így hallottam. :)
Seriff2006-07-24 14:44:54 // 15605
Szárnyasfecskendő + kb 50-60centis cső. Nem könnyű a sűrűség nagysága és a cső keresztmetszetének kicsinysége miatt, de kivitelezhető a dolog:)
Online tag
1
Vendég1
649
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki