kerékcsere után, mikor először mentem messzebbre, durva gyorsításnál 1-2-3-ban felfigyeltem egy alulról/elölről jövő súrlódó hangra. 2 kemény anyag összeérése ad ilyen hangot. Először a felni ragasztott súlyára gyanakodtam, hogy elér valamit megfelelő helyzetben mert ilyen esetem már volt a 156-tal. De miután levettem a kereket és felraktam mankót, akkor is megmaradt a hang. Még jobban körülnéztem mindent most a hátsó kerék lett gyanús, hogy eléri a dobbetétet illetve a lökös alsó belső peremét, mert ott láttam kopást, de az nagyon hihetetlennek tűnt, aztán tovább hallgattuk és inkább elölről  és alulról jött a hang. Közben azért használtam a  kocsit, óvatosan haladva semmi baja nem volt. Szombaton elmentünk Szlovákiába Skull barátomat meglátogatni, és elhozni tőle az árnyékolókat. No az Ő munkahelyén a műhelyben felemeltük és kiderült hogy mi a baj. Kb. váltógomb vonalában a kardán alagutat áthidalja, merevíti egy fém konzol. Ezen van egy kábel rögzítő fül. Egyszer a múltban kaphatott egyet ez a lemez és elgörbült, így a kábelrögzítő nagyon közel került a kardánhoz (pár mm), és hirtelen terhelésnél a kardán mozdult annyit hogy összeértek, ez adta a hangot. Érdekes az hogy nem emlékem arra hogy a gumicsere után leütöttem volna az alját, tehát valószínűleg régebbi a dolog, viszont fura az, hogy a nyári kerekekkel nem csinálta. Lehet hogy pont annyit fog vissza a teljesítményből a 19"-os kerék? 
Elsősegélyként egy veszítővassal visszahajlítottuk annyira hogy ne érjenek össze, így most csendben van és mihamarabb elviszem szerelőhöz, aki majd leszereli és kiegyenesíti a konzolt.
0
376
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05