Mutasd

>> Autóápolás2024-04-05

A motorvezérlőből kiolvastam a hibákat, fázisérzékelő, és légmennyiség mérő. Töröltem, de a fázis érzékelő motor indítást követően visszajött. Kis utánajárás után, hogy mi is ez, megnéztem a vezérmű fogaskerekénél a jeladót, nem olyanra emlékeztem, mint az első képen látható, aztán a letört darabkája meg is lett. Vet fel némi kérdést, hogy mi okozhatta, hogy letört. Még jó, hogy nagyobb bajt nem csinált. Vennem nem kell, a 147-es régi motorjáról van tartalékom. A km óra állás innen a vezérlőből kiolvasva 235ezer, csak 70ezerrel írhatták vissza az óráját valamikor (nem is értem minek).
Akartam olvasni a légzsákot is, de hiába csatlakoztam rá, nem jött létre kapcsolat. Gondoltam lehet megdöglött a vezérlő. Kiszereltem, hátha látok rajta valamit, de sértetlen. Majd megvizsgálom, kap-e feszt, csak ahhoz előbb lekötöm a légzsákokat, nehogy véletlenül elpukkasszam. Ha már itt matattam, rákötöttem a tető nyitó vezérlésére is. Volt benne pár hiba, töröltem. Majd később újra ránézek, lényegében jól működik.
ABS kockára is rákötöttem, de sajnos érvénytelen ISO kóddal eldobja magát. Végül is hibát nem dob a műszerfalon, a működését még nem teszteltem, de majd kiderúl működik-e.
Vizsgálat közben felfedeztem, hogy az összeeresztésnél kifúj a kipufogó csonk.
Azért még belefért a mai napba, hogy kicseréljem az első rendszámtábla tartó keretet is, csak jobban néz így ki, mint a gyorskötözővel... :).