Mutasd

>> Szerviz2013-08-13

Amióta megjárt a vas az Alfariumot elég sok minden történt vele. A legfontosabb a lakatolás. Sok tanakodás után végül is mi csináltuk édesapámmal, egyre kevésbé szeretjük a meglepetéseket. A még Pesten gépmunkán átesett hengerfejen már itt állítottunk szelephézagot - azaz ehhez is gépmunka kellett, mert nem voltak ennyire vékony beállító lapkáim, de Pakson van egy műhely, ahol mágnesasztalon meg tudták oldani a dolgot. A karburátorokat Dell'Ortokra cseréltem a Solexeket vagy sikerül felújítani vagy nem - zekkel is elég jól megy, bár kicsit szomjasabb. Képek később, bár rajtam kívül úgysem olvassa ezt itt senki szerintem :) . Hiába gyűlik az információs szemét is.

Ja,igen, megint van km óra: a kondenzátorok kiszáradhattak a röpke 30 év alatt az elektronikában ezért átforrasztottam a NYÁK-on vadi újakra és voila' megint mér. Igaz egyelőre még 30km-el kevesebbet, de majd állítok rajta: sajna eltérő feszültségértékűt kaptam csak és úgy látszik ez befolyásolja valamennyire a rezgőkört az elektronikában, de amúgy működik. Bódogság.