Én raktam fel utólag 330-at, nem volt egyszerű, de simán belevágnék újra :-)
Mázli hogy sokmindent megcsinálok, így se a munkadíj, se az idő nem számított.
A donor egy 3.2 volt, így nem kellett konzolozni, megkaptam a komplett szettet, csonkállvánnyal, nyereggel, mindennel. Kellett még tárcsa, betét, fékcső (az más a nagyféknél). Összeget nem mondok, de fájt :-)
Ha már úgy is szét volt szedve kapott új felső lengőkarokat is, úgyhogy a futóműállítást sem úsztam meg.
Egyébként ha jól tévedek, a 156 CW fék is ugyanez.
A betét teljes felületen fog, talán látszik valamennyire a képen.
Viszont elsőre picit csalódás lehet, mert a nagyfék sem állítja orra a kocsit, bár fog rendesen, de egy jól működő gyári is tud fogni, viszont a Mátrából lefelé sem érezni, hogy fogyna, nyilván nem egy karbon-kerámia, de utcai használatra bőven megfelel.
Egy nagy hátránya van, és az a felni. Nekem 18' van fent, ennél kisebbet fel kell próbálni.
Végeredményben azt mondanám, ha van pénz meg affinitás, meg kell csinálni, mert fékből sosem elég, ráadásul bitang jól néz ki. Nekem műszakin sem kötözködtek, gyári Alfa fék, "oszt csá".

