Béci Ɨ|ѯ2016-04-01 06:58:00 // 2003
	Hoppá, észre se vettem. :) :)
	
Jorjie2016-03-31 22:54:48 // 2002
	Gratula a K-hoz :-)
	
Béci Ɨ|ѯ2016-03-31 15:56:39 // 2000
	Annyiért már lehet találni jót szerintem.
	
Dévid2016-03-31 15:39:20 // 1999
	Egy hét múlva ismét megnézem, addigra ígérte az eladó, hogy műszaki vizsgája lesz, és össze lesz rakva. Messzire nem akarok menni autót nézni, mert gyorsan elautóznám a vételár egy jó részét. :) Most maximum 500e a keret, névre írva, stb.
	
Béci Ɨ|ѯ2016-03-31 07:34:53 // 1998
	Az a régi FIRE motor tényleg elnyűhetetlen. 300 ezret simán elmennek bontás nélkül. Ne legyen hengerfejes, ne legyen olajfolyás. A kaszninál a küszöböknél meg a sárvédőknél szokott rohadni, illetve az alja, ha nem volt kezelve. Az egyetlen típusbetegség amiről tudok, azok a hátsó lengéscsillapítók. Viszonylag hamar el szoktak fáradni. Egyébként, ha nincs szétbarmolva és úgy általánosságban jó állapotban van, akkor tök nyugodtan meg lehet venni, még sokáig jó lehet. Bár ha találsz egy jó állapotú 1.2-est (a 60 lovast), akkor az még jobb - ekkora kaszninál számít még az az 5 lóerő is, sokkal jobban megy és nem eszik többet.
	
Xixo2016-03-30 23:18:41 // 1997
	Az jó kis motor, asszony 10 évig hajtotta, nem volt vele nagy gond sohase.
	
Dévid2016-03-30 22:03:27 // 1996
	Punto I, 1.1 benzin, 3 ajtós.
	
Béci Ɨ|ѯ2016-03-30 21:46:44 // 1995
	1-es, 2-es széria? Esetleg Grande? Milyen motor? :-)
	
Dévid2016-03-30 21:43:47 // 1994
	Ciao!
FIAT Punto vásárlásnál mire figyeljek?
Amit láttam első blikkre, hogy rozsda nincs, friss fényezés, alváz és üregvédelem viszont van. Mivel a burkolatok egy része sem került még fel, ezért a lemezek egy részének a belső oldalát is láttam.
	
FIAT Punto vásárlásnál mire figyeljek?
Amit láttam első blikkre, hogy rozsda nincs, friss fényezés, alváz és üregvédelem viszont van. Mivel a burkolatok egy része sem került még fel, ezért a lemezek egy részének a belső oldalát is láttam.
Marklar1552016-03-22 17:56:15 // 1993
	Virtual tuning kép.
	
Jimmi T.2016-03-21 19:07:39 // 1991
	
	
Jorjie2016-03-20 21:51:27 // 1990
	Ma mi is meglestük az AMTS-n, tényleg jó kis kocsinak tűnik. Ültünk elől-hátul, nyitogattuk a csomagtartót, kapcsolgattuk a rádiót :-)
Nekem a kilincs megoldás tetszett, a gyári felni nagyon jól néz ki, az ára tényleg baráti.
Kíváncsi vagyok élőben a kombi mutat-e olyan jól, mint a szedán.
	
Nekem a kilincs megoldás tetszett, a gyári felni nagyon jól néz ki, az ára tényleg baráti.
Kíváncsi vagyok élőben a kombi mutat-e olyan jól, mint a szedán.
Zsolt1552016-03-08 12:40:37 // 1989
	Az a belépő modell, de van belőle 1,6-s benzines (110LE) és dízel (120LE) is. Még az is lehet, hogy később megkapja a Panda kéthengeres 0,9-s TwinAir Turbo motorját.
	
Kócosw2016-03-07 19:49:07 // 1988
	Én is megnéztem,butál méretü csomagtarto.az 1.4 benya sztem halványka lesz hozzá...
	
Zsolt1552016-03-07 17:56:58 // 1987
	
	
Marklar1552016-03-02 10:53:59 // 1986
	Nincs irgalom. :D
	
tipoatti2016-03-02 08:43:10 // 1985
	Irgalmatlanul kéne!!!
	
Kazes☻2016-03-01 23:04:50 // 1984
	Akko' vágyakozzá'...! :)
	
Xixo2016-03-01 22:15:22 // 1983
	
	
Inter156 (il mascalzone)2016-02-26 19:14:10 // 1982
	:-)))
Már nem tudom mi van szegénykével!
	
Már nem tudom mi van szegénykével!
VKG231!!! (156+75)2016-02-21 09:40:31 // 1981
	Akik nagyon jól nyomják a bmwvel.. ja várj csak: nem.is :D
Mire is akarsz kilyukadni? :D
	
Mire is akarsz kilyukadni? :D
.......................2016-02-20 22:35:35 // 1980
	Azok a díszbuzik mint a Hamilton ,meg a többi a F1 ben akinek egy 75éves vén fószer diktál?
A 70es években kemény volt ,de megöregedtek ,velük a Ferka is
 
A WTCC az verseny ,ott kemény pilóták vannak
	
A 70es években kemény volt ,de megöregedtek ,velük a Ferka is
A WTCC az verseny ,ott kemény pilóták vannak
Liquid2016-02-20 22:30:45 // 1979
	Már megint a szokásos demagóg dumád :D
Naés a fócvágennél még többen dolgoznak, mégis a Ferrari az ami a bugyit nedvesíti, ki gerjed egy Golfra?
A brand értéke nem az árbevétel és az alkalmazottak számától függ.... De igencsak szar dolog az rád nézve, ha ezt egy olasz autós fórumon kell neked bizonygatnom... :D
	
Naés a fócvágennél még többen dolgoznak, mégis a Ferrari az ami a bugyit nedvesíti, ki gerjed egy Golfra?
A brand értéke nem az árbevétel és az alkalmazottak számától függ.... De igencsak szar dolog az rád nézve, ha ezt egy olasz autós fórumon kell neked bizonygatnom... :D
Piritu - 1.000.0002016-02-20 22:24:37 // 1978
	A Ferrari :-P
Valami nem attól jobb, mert nagyobb, vagy több. Stradivariból se sok van mégis előrébb van, mint a kínai tömeggyártású termék.
	
Valami nem attól jobb, mert nagyobb, vagy több. Stradivariból se sok van mégis előrébb van, mint a kínai tömeggyártású termék.
Kazes☻2016-02-20 22:23:47 // 1977
	Ennél misem egyszerűbb... Természetesen a Ferrari. Hiszen már többszörös F1 VB és minden versenyző álma, hogy egyszer Ferrari pilóta lehessen! :)
Különben: BMW Csoport a BMW-ből, a Mini-ből és a Rolls-Royce-ból áll.
És különben is 2009. május 17-én az olaszországi Maranellóban az RM Auctions és a Sotheby's akkor világrekordnak számító 12,1 millió dollárért árverezett el egy 1957-es 250 Testa Rossát. :)
	
Különben: BMW Csoport a BMW-ből, a Mini-ből és a Rolls-Royce-ból áll.
És különben is 2009. május 17-én az olaszországi Maranellóban az RM Auctions és a Sotheby's akkor világrekordnak számító 12,1 millió dollárért árverezett el egy 1957-es 250 Testa Rossát. :)
.......................2016-02-20 22:07:53 // 1976
	A bmw 50milliárd euro árbevételű cég ,106ezer alkalmazottal
A Ferrari 2,3millio árbevételű ,2300 fő alkalmazottal
Lehet tippelni melyik cég van elöl
	
A Ferrari 2,3millio árbevételű ,2300 fő alkalmazottal
Lehet tippelni melyik cég van elöl
Public Enemy2016-02-20 21:13:01 // 1975
	Huuúú, ez nagyon üt!! :-))
	
Liquid2016-02-20 20:56:09 // 1974
	BMW mögött? Ezt hogy érted? A Ferrari kb. sose volt a BMW mögött... leginkább előtte mindenben :) Najó most ebben a félbuzi e-őrületben talán a bimmer többet virított eddig, de csak azért mert a kettő közül az a népautó, az olaszoknál nem fér bele az 1.5-ös turbomotor meg valami vellany, mert hülyének nézné őket a vevőkör.
	
Vinnie2016-02-20 20:50:14 // 1973
	Nekem nincs meg, hogy miben maradnának le a BMW mögött... Valahogy nem tudom a két gyártót egy lapon említeni.
	
.......................2016-02-17 20:17:48 // 1972
	Helyes,fejlesszék csak ha nem akarnak lemaradni a bmw mögött
	
Buksi2016-02-17 20:13:37 // 1971
	Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle. Bár a V-motorok duruzsoló hangja hiányozni fog. :-)
	
Kazes☻2016-02-17 17:31:49 // 1970
	
	
Kazes☻2016-02-14 21:43:49 // 1969
	És azóta is ott vár rátok az út szélén?! :)
	
Inter156 (il mascalzone)2016-02-14 21:40:33 // 1968
	Már nincs meg ! Egyszer svédből akartunk haza jönni vele muterral,aztán már az út elején valami gond lett,úgy hogy maradtunk,vagyis repcsivel jöttünk pár nap múlva :-)
	
Kazes☻2016-02-14 21:35:40 // 1967
	Ha megvan, kérd kölcsön és átszabjuk! :D
	
Inter156 (il mascalzone)2016-02-14 20:58:50 // 1966
	Hoppácska!
Muterom Pandájával sokat autózgattam anno,de az nem ilyen volt ! :-)))
Simán benne lennék !
	
Muterom Pandájával sokat autózgattam anno,de az nem ilyen volt ! :-)))
Simán benne lennék !
Kazes☻2016-02-14 18:41:46 // 1965
	Egy ilyen Pandát azé' elfogadnék...

:)
	

:)
Marklar1552016-01-27 21:16:16 // 1964
	Ha nincs rajta az embléma, így első blikkre. Nekem valami VW, vagy citrom ugrott volna be. ;)
	
Buksi2016-01-27 06:18:14 // 1963
	Nem néz ki rosszul. 😉
	
Kazes☻2016-01-26 22:23:19 // 1962
	
Hmm... nem rossz kis platós...! :)
VV62016-01-05 19:39:57 // 1960
	Úgy van, ahogy mondod: zseniális. Nem erős, nem gyors, nem szól igazán szépen...mégis úgy érzed, hogy autóversenyző vagy az F1-ben...csak még jobb, mert fúj a szél is és érzed a bőröddel. A súlyelosztás meg annyira jó, hogy semmi félelemérzeted nincs az autóban, akárhogy táncol ide-oda... Reméljük, ilyen lesz az új Fiat-roadster is. Bár az MX5-ből is a két első széria volt az igazán jó, a harmadikban már megkezdődött a külvilágtól való elszigetelés.
	
Kazes☻2015-12-24 00:07:02 // 1958
	
	
Dévid2015-12-10 17:34:31 // 1957
	Én nyáron szoktam olyat csinálni, hogy este ablak leteker, venti maximumra, a belső légterelők az arcomra, aztán ki az erdők közé, azt képzelve, hogy V6 Spiderrel tolom. :D
	
VKG231!!! (156+75)2015-12-10 16:30:43 // 1956
	Abüdöspicsába abba... 
Tudok egy megoldást a szemkiszúrásra: T72. Azzal aztán nincsen ilyen jellegű gond, meg az árok sem jelent akadályt. Szerinted kanyarodni úgyis felesleges... :D Meg unalmas. Hát ha neked arra porcosodik, hogy húdegyoraan gyünnek az ottópályán a csíkok, akkor remek.
Másoknak meg arra, amikor augusztusban este 9-kor beülsz, kinyitod a tetőt(tetőablakot), lehúzod az ablakokat és hallgatod a motorhangot a Pilisben. És fúj a szél. Csak azért, mert jó. Nem azért, mert attól jobban tetszel a diszkóba' a jányoknak.
Ezek a dolgok nem számítanak. Az sem, ha egy alap 118d simán lenyom. Ki nem szarja le? :) Ő púposkodik, én jól érzem magam. Erre egy 1.6 Duetto is elég.
	
Tudok egy megoldást a szemkiszúrásra: T72. Azzal aztán nincsen ilyen jellegű gond, meg az árok sem jelent akadályt. Szerinted kanyarodni úgyis felesleges... :D Meg unalmas. Hát ha neked arra porcosodik, hogy húdegyoraan gyünnek az ottópályán a csíkok, akkor remek.
Másoknak meg arra, amikor augusztusban este 9-kor beülsz, kinyitod a tetőt(tetőablakot), lehúzod az ablakokat és hallgatod a motorhangot a Pilisben. És fúj a szél. Csak azért, mert jó. Nem azért, mert attól jobban tetszel a diszkóba' a jányoknak.
Ezek a dolgok nem számítanak. Az sem, ha egy alap 118d simán lenyom. Ki nem szarja le? :) Ő púposkodik, én jól érzem magam. Erre egy 1.6 Duetto is elég.
tipoatti2015-12-10 13:14:13 // 1955
	
	
Liquid2015-12-10 11:20:14 // 1954
	egy rendes cabrió nem nyeklik
	




