Blog
Egy éve fogant meg bennem a gondolat hogy félre minden ésszerűséget és fogjunk a projektbe. Mióta a 156 ot megvettem motoszkált a fejemben a gondolat hogy kellene nekem egy Busso. De ha kell akkor a nagy. De az meg szamomra legjobb helyen egy GT karosszériában lakozik. Ám ugyebár a GT lényegében nehezen magyarázható racionálisan, vagyis igazából nem lehet. Meg se próbálom. Volt az az érzés hogy kell, aztan ennyi. Ez az érzés mindig fel lett áldozva az ésszerűség oltárán. Tavaly augusztusig. Akkor kerestem egy rohangálós, bevásárláslós, kirándulós autót. Ez lett belőle. Szokasomhoz híven olyat kerestem ami tetszik, nem áll minden sarkon, nem pedig hibátlant. Nem is volt az. Volt némi karosszéria probléma, hengerfejtömítés, elektronikai frinc franc, és hát az optika se úgy volt ahogy elvártam. Tehát meglett a projekt. Haladunk haladunk előbb utóbb lesz valami belőle. Nem sajnalom a belefeccolt pénzt és energiát, minden megtett út egy élmény, úgyhogy az munka folytatódik, akocsi epül szépül, a Busso V6 meg morog. Had szóljon.

éppen az újszülött fiunkat hoztuk haza a kórházból, mikor átfordult a 30 000-en a számláló :-)
Eltelt megint 10.000 km pontosabban 12,923km picit több mint 10.000 , sajnos ez most így jött ki, de cserébe kapott mindenből gyári cuccot. Olaj , levegő és pollen szűrő is gyári lett bele.
Természetesen az olaj most is Selénia mint mindíg abból is a Racing 10w-60. Most már boldogabban gurulunk bele az újabb 10.000 km be. :)
A csere szokásos módon zökkenő mentesen ment. Találtam egy kis olajszivárgást az olajhűtőnél, ez a következő cserekor orvosolva lesz.
Óra szerint: 247.221
Valós Km: 301.541 IGEN átléptük a 300.000 de sajnos az óra csere miatt lemaradtam róla :(
Szóval a következő csere : Óra szerint : 257.221
Valós szerint : 311.541








Egyik napról a másikra elég szarul kezdett járni a motor. Olyan volt mintha 1 henger nem menne. Arra jutottam, hogy biztos megadta magát a kb. 50K-val ezelőtt beletett gyertyaszett. Be is szereztem az új garnitúrát, régi ki, új be és lám szépen jár a motor. :)
Nagyon ótvarul néztek ki a gyertyák amiket kiszedtem, nem is csoda hogy bután járt a motor.
Nem működött a klíma javítás után a motorventilator 1. Fokozata. Dunaújvárosban BmD Diagnosztika átnézte a kocsit, Kovács György SZAKÉRTŐ és teljesen korrekt. Hiba feltárva és törölve + lambdaszonda kimérve.
Ármos gumiszervíz Dunaujvarosban.
Motor a helyén, indul is, jár is! Öröm-bódottá'! :D
- tankolások száma: 203
- km óra állás: 162.749 km
- össz. menetidő: 2.230,80 óra (92,95 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 9.664,71 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,90 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,44 Ft/km
- életkor: 1.355 nap
- átlagos napi futás: 120,11 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,86 %
- legtávolabbi hely ahol jártunk: 47.539988, -3.134955 (Atlanti Óceán) - Úton: 1.855 km - légvonalban: 1.520 km
- legmagasabb hely: 2.652m Passo di Gavia
- megmászott hágók: 52
- megmászott hágó össz. magassága: 71.429m

A jövő hónapban már esedékessé válik a vezérlés csere, egyuttal akor már az olajat és a szűrőket is lecserélem... Az alaktrészek az Albaautó-tól érkeztek.
Gyári vezérlés szett vízpumpával. cikk szám:71771582
Olajcsere szett. cikk szám: 71765312
